Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på komplet shopsystem uden hosting?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Ja - jeg beskæftiger mig med det - men jeg har allerede de kunder jeg skal have indenfor børnetøj - så jeg må melde desværre melde pas p.t.

Jeg spiller en mindre - dog ikke helt ubetydelig rådgivende rolle i Henriks virksomhedcustomerwise.dk - så den vej kan du evt også gå - ellers kan du indhente nogle tilbud via google på brugertest

Har du lyst, tid og energi - kan jeg eller anbefale bøgerne:

"Don't make me think" & "Rocket Surgery made easy" af Steve Krug,  "Eyetracking web usability" af Jacob Nielsen og "Project guide to UX design" af Russ Unger.

-Karsten

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:12

Karsten Lund:

Hej Morten.

Ja - jeg beskæftiger mig med det - men jeg har allerede de kunder jeg skal have indenfor børnetøj - så jeg må melde desværre melde pas p.t.

Jeg spiller en mindre - dog ikke helt ubetydelig rådgivende rolle i Henriks virksomhed - customerwise.dk - så den vej kan du evt også gå - ellers kan du indhente nogle tilbud via google på brugertest

Har du lyst, tid og energi - kan jeg eller anbefale bøgerne:

"Don't make me think" & "Rocket Surgery made easy" af Steve Krug,  "Eyetracking web usability" af Jacob Nielsen og "Project guide to UX design" af Russ Unger.

-Karsten

Det var ærgeligt, det lyder ellers som om at du har styr på det. Må kigge lidt på de links du har sendt mig.

Det der med bøger gider jeg ikke. Vil hellere have professionelle til at udføre mit arbejde Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:30

Hej Morten,

Tak en snak med Kristoffer fra billigmagento.dk  de kan helt sikkert hjælpe dig.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:50

Mark Jensen:

Hej Morten,

Tak en snak med Kristoffer fra billigmagento.dk  de kan helt sikkert hjælpe dig.

Hej Mark,

Som sagt tidligere, ønsker jeg ikke at benytte mig af billige løsninger, da dette er et topseriøst "projekt". Og når man taler om billigmagento, falder tankerne ikke just på topseriøst og professionelt. - Selvom det måske er Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:38

Hej Morten

Dit spørgsmål er så åbent, at det er svært at svare på. F.eks. så svinger prisen flere hundrede procent afhængigt af hvilket unikt design der skal implementeres.

Men jeg tror også at de du i virkeligheden vil vide er hvor man penge det koster for du får en shop der sælger rigtigt godt. Desværre findes der ingen, der kender svaret, det ligesom at spørge hvor mange penge der skal til for at tippe tretten rigtige.

Det bedste du kan gøre er selv, at finde frem til et rimeligt beløb at investerer i en ny shop, hvor meget er det sandsynligt du kan sælge hvis det går godt, hvad er det værd!

Når du så har fundet beløbet, er det vigtigt at du ikke bruger det hele på en gang, at lave en webshop der virkeligt sælger er en lærende process, hvor man ændre lidt, ser hvordan kunderne reagerer, ændre lidt, etc.
Så det er utroligt vigtigt, at du har flere skud i bøssen, ellers falder dine muligheder for succes dratisk.

[Skamløs salgstale]

I vores CloudSprout projekt, udvikler vi netop efter denne devise, vi tror på at den vigtigste feature en e-handelsplatform, kan havde er mulighed for at e-købmanden selv løbende kan optimerer sin shop udfra kunde feedback. Som vi ser det, er programmøren idag i vejen for at dette kan ske.
Derfor har vi udviklet et system så man via drag-n-drop selv kan ommøblere sin shop, til den sælger maks, selvfølgeligt integrerer vi til Google Website Optimizer så du kan lave a/b-split tests.

Pt. kører vi en lukket beta for udvalgte kunder, men hvis du sender mig en e-mail på plu(at)cloudsprout.dk så sender jeg dig et beta login når vi er klar.

PS: Princippet med løbende forbedringer, fortæller en af vores test designere om her: http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Designere/Interview+med+Martin+Moos.html (Kræver Flash 10)

[/Skamløs salgstale]

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:38

Hej Lundsby,

Det ser da også spændende ud. Men kræver det at man har et shopsystem i forvejen, eller er shopsystemet færdigt og klart så man kun behøver rykke rundt på diverse ting og sager?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:56

Hej Morten

Der er shopsystem indbygget, så det lige klart til at man kan ommøblerer efter sine ønsker.

Systemet sætter dig sådan set istand til at gøre meget af programmørens arbejde, men det løser ikke designerens opgaver. Så det kan anbefales at kigge lidt på Photoshop og få en professionel designer til at lave det indledne design og nogle grundelementer.

Det vigtige er at du helst skal kunne lave designet og shoppen om løbende, efter feedback fra kunderne, splittest osv. Hvis du kan lave disse uden at skulle bruge programmør eller designer timer, så mener vi at du har de bedst mulige værktøjer til at nå en optimalt sælgende shop!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:14

Lundsby:
Pt. kører vi en lukket beta for udvalgte kunder, men hvis du sender mig en e-mail på plu(at)cloudsprout.dk så sender jeg dig et beta login når vi er klar.

Har du nogen idé om tidshorisonten for hvornår I er klar?

Det ser ganske interessant ud, men det har du jo hørt før Smile

Køb ren argan olie her

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Som skrevet i et svar her i tråden, går jeg efter nogle noget dyrere løsninger

Så vil jeg da også gerne komme med et bud.

89.995,- for unik design, implementering og opsætning i Magento. Såfremt du ønsker dette uden hosting og betalingsgateway.

Til Rasmus:

Hvis jeg "vinder" opgaven, kan jeg så købe en shop hos dig?

Jimmy

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:58

Dimsedut:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Som skrevet i et svar her i tråden, går jeg efter nogle noget dyrere løsninger

Så vil jeg da også gerne komme med et bud.

89.995,- for unik design, implementering og opsætning i Magento. Såfremt du ønsker dette uden hosting og betalingsgateway.

Til Rasmus:

Hvis jeg "vinder" opgaven, kan jeg så købe en shop hos dig?

Jimmy

Det ønsker jeg ikke engang at svare på Tongue Tied

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)