Hej Morten. Ja - jeg beskæftiger mig med det - men jeg har allerede de kunder jeg skal have indenfor børnetøj - så jeg må melde desværre melde pas p.t. Jeg spiller en mindre - dog ikke helt ubetydelig rådgivende rolle i Henriks virksomhed - customerwise.dk - så den vej kan du evt også gå - ellers kan du indhente nogle tilbud via google på brugertest. Har du lyst, tid og energi - kan jeg eller anbefale bøgerne: "Don't make me think" & "Rocket Surgery made easy" af Steve Krug, "Eyetracking web usability" af Jacob Nielsen og "Project guide to UX design" af Russ Unger. -Karsten |
Karsten Lund:Hej Morten.
Ja - jeg beskæftiger mig med det - men jeg har allerede de kunder jeg skal have indenfor børnetøj - så jeg må melde desværre melde pas p.t.
Jeg spiller en mindre - dog ikke helt ubetydelig rådgivende rolle i Henriks virksomhed - customerwise.dk - så den vej kan du evt også gå - ellers kan du indhente nogle tilbud via google på brugertest.
Har du lyst, tid og energi - kan jeg eller anbefale bøgerne:
"Don't make me think" & "Rocket Surgery made easy" af Steve Krug, "Eyetracking web usability" af Jacob Nielsen og "Project guide to UX design" af Russ Unger.
-Karsten
Det var ærgeligt, det lyder ellers som om at du har styr på det. Må kigge lidt på de links du har sendt mig.
Det der med bøger gider jeg ikke. Vil hellere have professionelle til at udføre mit arbejde