Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på komplet shopsystem uden hosting?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med de nye kollektioner til efteråret, planlægger vi at udskifte vores shopsystem som vi har fundet alt for mange designmæssige begrænsninger i. Vi taler selvfølgelig om ny platform og et 100% unikt design.

Er der nogen som ved hvad det vil koste at få lavet et opensource-system (Magento, osCommerce eller lignende) opbygget med et 100% unikt design som aldrig behøver ændres, og hosted på egen server (f.eks. en lejet server hos Dandomain)? Shopsystemet skal selvfølgelig også være 100% salgsoptimeret, ligesom at det også skal være letgenkendeligt. Det vil selvfølgelig heller ikke gøre noget hvis vi har mulighed for at få integreret betalingsdelen i selve webshoppen, så der ikke er noget med popup-vinduer og den slags..

Eller skal man have mange forskellige mennesker ind over sådan et projekt - programmører, designere, søgemaskineeksperter? Og er der overhovedet nogen seriøse firmaer (som faktisk leverer hvad de lover) som laver alle tre ting på en gang?

Ser frem til svar :-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:44

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Er der nogen som ved hvad det vil koste at få lavet et opensource-system (Magento, osCommerce eller lignende) opbygget med et 100% unikt design

Fornuftigt! Det koster 3000 dkk for  osCommerce (zenCart, crealoaded, oscmax, bgsys, surftowns, openbizbox) og 4500 dkk for magento.

som aldrig behøver ændres

Øhh,.. Her tænker man så om du har fattet noget som helst om konverteringsoptimering, men lad nu det ligge. Kan du levere dette unikke fantastiske design, så kan jeg implementere det.

Shopsystemet skal selvfølgelig også være 100% salgsoptimeret

Alså, det er en helt ny shop du vil have? 100% Salgsoptimeret!! Dream on, i Danmark er ingen ikke engang tæt på. De store firmaer sigter for bredt, og de små har svært ved at få opbygget sublime løsninger. Dette tror jeg er fordi der er for få der vil betale prisen for den ultimative skræddersyede løsning. Dog findes der masser som faktisk med årene har fået opbygget ret vilde løsninger, men så holder man jo også kortene tæt på hånden

ligesom at det også skal være letgenkendeligt

Hvad skal være letgenkendeligt? Admin? Med sådanne ambitioner, så skal du skam nok lære en halvkompliceret backend..

Det vil selvfølgelig heller ikke gøre noget hvis vi har mulighed for at få integreret betalingsdelen i selve webshoppen, så der ikke er noget med popup-vinduer og den slags

Det kan du stort set alle steder, men hører det ikke også inde under 100% salgsoptimeret. Jeg kan ihvert fald finde de første 10 funktioner som vil øge dit salg mere end blot dette.

Eller skal man have mange forskellige mennesker ind over sådan et projekt - programmører, designere, søgemaskineeksperter? Og er der overhovedet nogen seriøse firmaer (som faktisk leverer hvad de lover) som laver alle tre ting på en gang?

Der er masser af web-firmaer som har samarbejde med diverse designere, og der findes selvfølgelig også firmaer som har viden inden for SEO. Du bliver dog nødt til at dele dine krav op, og definere nøjagtigt hvad du fx ønsker søgemaskine eksperten skal lave for dig. Er det blot den tekniske del af søgemaskineoptimeringen, så har de fleste seriøse udbydere altså allerede den mest basale viden på plads. Skal du købe linkbuilding, søgeordsanalyser etc. så vil denne del alligevel nok være den tungeste post i budgettet. Naturligvis alt efter ambitionsniveau.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:26

Vi har OpenBizBox nu, og det vil vi væk fra.

Når jeg siger 100% salgsoptimeret, mener jeg selvfølgelig så salgsoptimeret som muligt. Og når jeg siger letgenkendeligt, mener jeg at selve vores webshop skal være let at genkende for brugere som tilfældigvis har været forbi siden, og som senere hen leder efter den igen.

Det er selvfølgelig vigtigt med de tekniske SEO-ting, og det med søgeordsanalyse burde vi også få professionelle til..

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:26

Vi har f.eks. udviklet www.esprezzo.dk som er et Magento system. En anden webshop vi har designet er www.legeakademiet.dk som ligger på en Scancommerce løsning, men ville nok være langt bedre på en Magento løsning - da Scannet ikke er så gode.

Vi du vide mere, så kontakt mig på lauge [hos) pixelhuset.dk eller send mig en PM.

:-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29

Sorry for det lidt of topic spørgsmål, men fik i løst det angående lån osv?
Hvis ja, hvilken løsning fik i reddet i land?

For ellers virker det da ik smart, at begynde at smide en masse penge efter et nyt shopsystem...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:40

Fashion-Seller:

Sorry for det lidt of topic spørgsmål, men fik i løst det angående lån osv?
Hvis ja, hvilken løsning fik i reddet i land?

For ellers virker det da ik smart, at begynde at smide en masse penge efter et nyt shopsystem...

Vi er i gang med at finde en løsning. Vi er også kun i de forberedende øvelser til et nyt system, og grunden til at jeg spørger om pris herinde, er for at vi ved nogenlunde hvad vi skal budgettere med.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:42

Peter Lauge:

Vi har f.eks. udviklet www.esprezzo.dk som er et Magento system. En anden webshop vi har designet er www.legeakademiet.dk som ligger på en Scancommerce løsning, men ville nok være langt bedre på en Magento løsning - da Scannet ikke er så gode.

Vi du vide mere, så kontakt mig på lauge [hos) pixelhuset.dk eller send mig en PM.

:-)

Det er dog ikke sider i den stil jeg havde forestillet mig Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:45

Vi er i gang med at finde en løsning. Vi er også kun i de forberedende øvelser til et nyt system, og grunden til at jeg spørger om pris herinde, er for at vi ved nogenlunde hvad vi skal budgettere med.

Arrhhh okay ;D Det kunne jo godt være, at hende succesfeen havde drysset lidt støv på jer endelig ;D

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:45

Det er dog ikke sider i den stil jeg havde forestillet mig Smile

Det er jo blot design og bliver lavet unikt fra kunde til kunde.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:47

Fashion-Seller:

Arrhhh okay ;D Det kunne jo godt være, at hende succesfeen havde drysset lidt støv på jer endelig ;D

Desværre ikke endnu, men vi er meget optimistiske Smile

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)