Hej Morten
Dit spørgsmål er så åbent, at det er svært at svare på. F.eks. så svinger prisen flere hundrede procent afhængigt af hvilket unikt design der skal implementeres.
Men jeg tror også at de du i virkeligheden vil vide er hvor man penge det koster for du får en shop der sælger rigtigt godt. Desværre findes der ingen, der kender svaret, det ligesom at spørge hvor mange penge der skal til for at tippe tretten rigtige.
Det bedste du kan gøre er selv, at finde frem til et rimeligt beløb at investerer i en ny shop, hvor meget er det sandsynligt du kan sælge hvis det går godt, hvad er det værd!
Når du så har fundet beløbet, er det vigtigt at du ikke bruger det hele på en gang, at lave en webshop der virkeligt sælger er en lærende process, hvor man ændre lidt, ser hvordan kunderne reagerer, ændre lidt, etc.
Så det er utroligt vigtigt, at du har flere skud i bøssen, ellers falder dine muligheder for succes dratisk.
[Skamløs salgstale]
I vores CloudSprout projekt, udvikler vi netop efter denne devise, vi tror på at den vigtigste feature en e-handelsplatform, kan havde er mulighed for at e-købmanden selv løbende kan optimerer sin shop udfra kunde feedback. Som vi ser det, er programmøren idag i vejen for at dette kan ske.
Derfor har vi udviklet et system så man via drag-n-drop selv kan ommøblere sin shop, til den sælger maks, selvfølgeligt integrerer vi til Google Website Optimizer så du kan lave a/b-split tests.
Pt. kører vi en lukket beta for udvalgte kunder, men hvis du sender mig en e-mail på plu(at)cloudsprout.dk så sender jeg dig et beta login når vi er klar.
PS: Princippet med løbende forbedringer, fortæller en af vores test designere om her: http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Designere/Interview+med+Martin+Moos.html (Kræver Flash 10)
[/Skamløs salgstale]