Hej Rasmus, Nu skal træerne heller ikke vokse ind i himlen :O) Det er ikke i tvivl om at dit produkt er rigtig godt til prisen. Dit produkt er stærkt til kunder som er afklaret med hvad de ønsker, og derved at du formidler kontakten til det ukrainske bureau som du samarbejder med. Heraf er din konstellation med faste designrammer mv. rigtig fornuftig. Men for den webshop som ønsker sparring, indspark og rådgivning omkring sin e-forretning før, under og efter sin shopudvikling - er det ikke tilstrækkeligt, dette er typisk det du vil få med for de 3x mere du hentyder til - og dette kan være afgørende for succesen for webshoppen. Vi har tidligere talt sammen, og hvor du mener at vi faktisk er konkurrenter - jeg er lodret uenig, fordi den ydelse som vi leverer er så anderledes end din - at det er vidt forskellige kunder der handler i din butik, og i min butik. Vi har sagtens mulighed for at konkurrere på prisen, vi har naturligvis undersøgt markedet grundigt, og vi kan sagtens levere det samme produkt via outsourcing, men det er bare ikke det som vores forretning er bygget på - den er bygget på at hjælpe eksisterende webshops med at få mere ud af sin e-forretning. Så for at nå frem til det jeg vil sige, er det vigtigt at sammenligne æbler med æbler, og ikke æbler med pærer. Vh
|
Henrik Petersen:Hej Rasmus,
Nu skal træerne heller ikke vokse ind i himlen :O)
Det er ikke i tvivl om at dit produkt er rigtig godt til prisen. Dit produkt er stærkt til kunder som er afklaret med hvad de ønsker, og derved at du formidler kontakten til det ukrainske bureau som du samarbejder med. Heraf er din konstellation med faste designrammer mv. rigtig fornuftig.
Men for den webshop som ønsker sparring, indspark og rådgivning omkring sin e-forretning før, under og efter sin shopudvikling - er det ikke tilstrækkeligt, dette er typisk det du vil få med for de 3x mere du hentyder til - og dette kan være afgørende for succesen for webshoppen.
Vi har tidligere talt sammen, og hvor du mener at vi faktisk er konkurrenter - jeg er lodret uenig, fordi den ydelse som vi leverer er så anderledes end din - at det er vidt forskellige kunder der handler i din butik, og i min butik.
Vi har sagtens mulighed for at konkurrere på prisen, vi har naturligvis undersøgt markedet grundigt, og vi kan sagtens levere det samme produkt via outsourcing, men det er bare ikke det som vores forretning er bygget på - den er bygget på at hjælpe eksisterende webshops med at få mere ud af sin e-forretning.
Så for at nå frem til det jeg vil sige, er det vigtigt at sammenligne æbler med æbler, og ikke æbler med pærer.
Vh
Henrik
Nu skal vi ikke komme ind på en længere udredning, men hvis du er villig til at arbejde til en timeløn på omkring de 150,- ja så er du en konkurrent. Ellers er du bare en spiller i samme pris segment ![]()
Og hvis du er villig til at arbejde for 150-200 i timen ville jeg nok betvivle kvaliteten af arbejdet. Selv er min timerpris omkring de 850,- fordi det er det min kunder vil betale mig for min viden og kunnen. Så ved at vælge Get A Shop for man al min viden kombineret med et ufatteligt billigt kvalitetsprodukt fordi designere/udviklere/projektleder ikke arbejder til danske priser (ja disse personer er rent faktisk forskellige personer i Get A Shop, ikke en 18 knejt der laver det hele selv ved siden af studierne
).
Jeg ser jævnligt andre Aminoer tilbyde webshop til under 5000,-. Disse personer er ikke mine konkurrenter, men de giver mig til gengæld en større opgave i at forklare mine potentielle kunder forskellen på os som leverandører. I det segment jeg har valgt spiller prisen en stor rolle, så jeg har en opgave i at snakke om kvalitet, leverance sikkerhed, leverance proces osv.
Bliv gratis medlem