Vil de handle bukser som også er nede i den lokale forretning, jaså gider de ofte ikke skulle hente bukserne ved en "GLS shop" ved siden af tøjbutikken.
Mon ikke Post Danmark også har mange pakker til afhentning på posthuse til private!!
Jeg må da selv afhentet en stor del af mine pakker købt på nettet på posthuset og det er da ringe service.
Selvfølgelig kan vi også evt. vælge at betale mere og få leveret direkte til døren med Post Danmark, men er vi ikke hjemme fordi vi tilfældigvis arbejder om dagen, ja så må vi atter bevæge os til posthuset i arbejdstiden.
Og gå på røven, fordi der er NADA penge i den branche, og det åbenbart kun er GLS, som ønsker minus på kontoen...
Det går da ikke helt galt for GLS
GLS-koncernen har offentliggjort nøgletallene for årsregnskabet for 2009/10. På trods af finanskrisen lykkedes det pakke-, ekspres- og logistikudbyderen, der arbejder i hele europa, at fastholde antallet af transporterede pakker på næsten samme niveau som året forinden. Omsætning og afkast faldt dog som følge af pristrykket på markedet
Mon ikke Post Danmark også har mange pakker til afhentning på posthuse til private!!
Jo det har du fuldstændig ret i, det er også derfor de vil til at have en prisdifference på ca. 20% i stedet for de par kroner vi pt. sparer ved at sende uden omdeling.
LANTHER:
Jeg må da selv afhentet en stor del af mine pakker købt på nettet på
posthuset og det er da ringe service.
Selvfølgelig kan vi også evt. vælge at betale mere og få leveret
direkte til døren med Post Danmark, men er vi ikke hjemme fordi vi
tilfældigvis arbejder om dagen, ja så må vi atter bevæge os til
posthuset i arbejdstiden.
mvh
Øøh, du skriver først at det er ringe service at du skal afhente dine pakker på Posthuset. Bagefter skriver du at det også er fordi vi ikke er hjemme og ikke betaler for det.
Jeg må da selv afhentet en stor del af mine pakker købt på nettet på posthuset og det er da ringe service.
Selvfølgelig kan vi også evt. vælge at betale mere og få leveret direkte til døren med Post Danmark, men er vi ikke hjemme fordi vi tilfældigvis arbejder om dagen, ja så må vi atter bevæge os til posthuset i arbejdstiden.
mvh
Øøh, du skriver først at det er ringe service at du skal afhente dine pakker på Posthuset. Bagefter skriver du at det også er fordi vi ikke er hjemme og ikke betaler for det.
Kan du bestemme dig?
Med venlig hilsen
Bastian
Post Danmark beregner en pris på levering og en pris på afhentning på posthuse, sådan kan man vælge i mange netshop mod levering hjemme for ekstra kroner udover taksten.
Vælger du leveret hjemme, betaler ekstra for denne service og er du tilfældigvis ikke hjemme, skal man alligevel en tur omkring posthuset, selv om man har betalt ekstra for levering hjemme..
Måske burde der have være aftenlevering som tilbud fremover.
Det er for nemt at holde lave priser og derefter tillægge ekstra gebyr for gebyr mv.