Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark sætter prisen op.

Side 2 ud af 12 (119 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Krkli:
Jeg læser hvad du skriver, men tænker kun på en mand der står og blafrer med et GLS-flag

GLS er fortid den dag der kommer en liberalisering, så kommer der langt større spillere på markedet..

Køb ren argan olie her

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:59

Lagersalg123 - JEN:
GLS er fortid den dag der kommer en liberalisering, så kommer der langt større spillere på markedet..

Det tvivler jeg nu på, da GLS er en kæmpe og Danmarks næststørste aktør.

Lige vilkår betyder, at Post Danmark også skal pålægge moms på alle pakker, akkurat som den private sektor og det kan kun blive bedre for samtlige aktører som GLS, DPD, DHL, TNT og de mange andre medspillere.

mvh   Geeked

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:13

LANTHER:

Lige vilkår betyder, at Post Danmark også skal pålægge moms på alle pakker, akkurat som den private sektor og det kan kun blive bedre for samtlige aktører som GLS, DPD, DHL, TNT og de mange andre medspillere.

Så hvis jeg forstår dig ret bliver GLS bedre til at udføre deres arbejde, fordi Post Danmark skal pålægge moms på deres pakker?

Det vil glæde mig på jeres/deres vegne, da jeg som tidligere nævnt, synes at i mangler en del i forhold til Post Danmark.

Så både for jeres og jeres kunders skyld, glæder det mig at jeres produkt bliver bedre af dette tiltag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:07

igang:

Så hvis jeg forstår dig ret bliver GLS bedre til at udføre deres arbejde, fordi Post Danmark skal pålægge moms på deres pakker?

Det vil glæde mig på jeres/deres vegne, da jeg som tidligere nævnt, synes at i mangler en del i forhold til Post Danmark.

Så både for jeres og jeres kunders skyld, glæder det mig at jeres produkt bliver bedre af dette tiltag.

Det var ikke servicen der omtales her, men ene og alene, at når Post Danmark skal tillægge priserne 25% moms mister de en del privatkunder, som kan finde meget billigere alternative aktører og det er ikke kun GLS som i ynder at kritisere.

Alle alternative aktører høster stor fordel af, at Post Danmark skal skrue deres prisliter op med mindst 25% til private.

mvh   Geeked

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:19

LANTHER:
Så vil konkurrencen endelig gøre noget for webshop og alle os andre.

Jeg ved du har forbindelser til GLS Lanther, ved ikke hvilke, men prøv i det mindst at åben øjnene bare en smule. Det eneste GLS lever på i øjeblikket, er at priserne er billigere, det er IHVERTFALD ikke deres service.

- Skal jeg have en pakke leveret med GLS, er det kun til erhverv, ihvertfald hvis det skal være til døren.
- Skal jeg aflevere en pakke til videreforsendelse, skal den leveres 70 km fra min virksomhed, med mindre jeg vil betale 100 kr. + moms for afhentning pr. dag.

Jeg medgiver at GLS er billigere, men shop webshop ejer, går der laaaaaaaaang tid før jeg skifter til andre end postdanmark. Prisen overgår simpelthen ikke den mangelfulde service

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:24

Boysen:

- Skal jeg have en pakke leveret med GLS, er det kun til erhverv, ihvertfald hvis det skal være til døren.
- Skal jeg aflevere en pakke til videreforsendelse, skal den leveres 70 km fra min virksomhed, med mindre jeg vil betale 100 kr. + moms for afhentning pr. dag.

Jeg medgiver at GLS er billigere, men shop webshop ejer, går der laaaaaaaaang tid før jeg skifter til andre end postdanmark. Prisen overgår simpelthen ikke den mangelfulde service

Lad os nu bare lige se, hvilke priser Post Danmark skal diske op med i det nye postforlig og yderligere når der skal liberaliseres og herefter tillægges 25 % moms.

Mon webshops så er klar til at betale den fulde pris hos Post Danmark eller !!

mvh  Geeked

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:30

Enhver der driver eller har drevet en webshop, eller virksomhed med forsendelse, ved hvor vigtigt det er for kunden, at få en god oplevelse ved levering. 

Fragten afgøres af forskellige faktorer, marked, konkurrenter m.m.

Folk ved det koster penge at få leveret en tung brandslukker, og da det er en niche branche, kan jeg trække den længere end andre. Men du kommer ikke udenom at danskerne også handler på nettet fordi det er bekvemt. 

Vil de handle bukser som også er nede i den lokale forretning, jaså gider de ofte ikke skulle hente bukserne ved en "GLS shop" ved siden af tøjbutikken. 

Men lad mig rette hvad jeg sagde tidligere. Jeg kunne nemlig godt finde på at flytte mine levering til anden virksomhed....det bliver bare aldrig GLS

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

Hurra for liberaliseringen...

Så vil konkurrencen endelig gøre noget for webshop og alle os andre.

Ens vilkår med moms på samtlige pakkeforsendelser vil skabe ens vilkår.

Der kommer til at ske NADA for webshops eller andre... Priserne bliver ik mindre nærmest tværtimod...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:43

Men hvorfor sørge GLS ikke for den ekstra service, det har jeg ikke forstået?

Men min mening som webshop ejer er at Post Danmark er dyre, men bedre service så vælger dem. 

Kan da være man skulle starte eget fragtfirma og have butikker flere steder end post danmark? Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:52

Master Vind:

Kan da være man skulle starte eget fragtfirma og have butikker flere steder end post danmark? Wink

Og gå på røven, fordi der er NADA penge i den branche, og det åbenbart kun er GLS, som ønsker minus på kontoen...

Sounds like a brilliant idea ;D

Side 2 ud af 12 (119 indlæg)