efter min mening må det være adservice og tradedoubler. Andre ville nok også smide IQ media og Mikkelsen på listen.
hvorfor skulle IQmedier være stærkere end fx Euroads? Og Adservice en af de stærke? Så er der nok noget jeg har misforstået.
Det er vel en smagssag og personlige erfaringer der afgør hvilke netværk man hælder mest til. Tradedoubler er dog så store at det ikke er et af de netværk, som lukker imorgen. Guavamedia/Mmmedier bliver nok også hængende lidt endnu.
Adservice giver nogle gode priser, men der mangler en del funktionalitet, som f.eks. muligheden for at generere deeplinks, samt få noget tracking med i links - udover den smule der kan være i et sub-ID.
Mikkelsen Media har netop gjort det muligt at få flere hundrede tegn med over i deres system og de arbejder på at samle kampagner fra samme annoncør i et program. Det er klart en fordel på f.eks. Telmore programmet, fordi de er gode til at sælge mobilt bredbånd efterfølgende til de nye kunder.
Jeg bruger ikke Euroads længere, men tror også at de bliver lidt endnu.
Det er vel en smagssag og personlige erfaringer der afgør hvilke netværk man hælder mest til.
Det kan jeg kun give dig ret i. Jeg tror at man skal passe på med div. udtalelser om hvilke netværk der er størst og bedst osv., da det ofte bare er gisninger og individuelle erfaringer.
Man skal også tænke på at etailmedia jo ikke er gået konkurs eller bare forsvundet, som det er set tidligere. Minreklame ApS har bare valgt at lukke netværket ned, så alle partnere får de penge de har til gode.
Jeg kender kun til 3 netværk der er "forsvundet" dvs. lukket uden varsel og uden kontakt osv. Det er mailogsms, 3minds, samt danads. Jeg ved ikke om andre kender til flere, men de er de eneste jeg kender til siden min start med affiliate marketing for mere end 10 år siden. (dengang kendte jeg kun tradedoubler, og der findes vist heller ingen netværk idag, udover tradedoubler, der også eksisterede for 10 år siden)
Jeg kender kun til 3 netværk der er "forsvundet" dvs. lukket uden varsel og uden kontakt osv. Det er mailogsms, 3minds, samt danads.
Nordic Ads er vist også gået i glemmebogen, selvom deres websites stadig er live. Men hæng mig ikke op på det
Det kan godt være at de ikke har mange gode annoncer (jeg kører pt. en enkelt hos dem), men de hører ikke til kategorien "forsvundet". Med "forsvundet" mente jeg nemlig netværk der bare lukker uden at udbetale det man har til gode, og uden at det er muligt at komme i kontakt med dem.
Jeg mener derfor hverken nordic ads eller etailmedia hører i denne kategori, da der hverken er konkurs eller skummelt fuskeri/forsvinden her.
Jeg kender kun til 3 netværk der er "forsvundet" dvs. lukket uden varsel og uden kontakt osv. Det er mailogsms, 3minds, samt danads.
Nordic Ads er vist også gået i glemmebogen, selvom deres websites stadig er live. Men hæng mig ikke op på det
Det kan godt være at de ikke har mange gode annoncer (jeg kører pt. en enkelt hos dem), men de hører ikke til kategorien "forsvundet". Med "forsvundet" mente jeg nemlig netværk der bare lukker uden at udbetale det man har til gode, og uden at det er muligt at komme i kontakt med dem.
Jeg mener derfor hverken nordic ads eller etailmedia hører i denne kategori, da der hverken er konkurs eller skummelt fuskeri/forsvinden her.
OK - så trækker jeg det da gerne i mig igen! Beklager.
Jeg kunne bare ikke komme i kontakt med dem sidst jeg havde brug for det. Men det kan der sagtens være andre årsager til.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.