At der er trafik på ens website er ikke ensbetydende med at man får kunder. Er der fx et firma, der linker til mig under textiltryk, så vil jeg absolut ikke være interresseret i det, og specielt ikke hvis man også spørger på produktet. Jeg har hørt flere der er meget på vagt for deres hjemmeside, og det tit fordi at alle de annoncehajer, har øddelagt det. Og det skal man altså lige holde for øje. For ligepludselig så dukker der en regning op, på en annonce på en eller anden ligegyldig side, og før man ser sig om, så er den røget i incasso. Og da der ikke findes nogle regler, så er der mange som netop forsvarer deres side ved at prøve at styre den. Eller at de nu på skrift har et dokument for at de ikke ønsker denne tjeneste sådan at de står i en bedre situation, når der kommer en regning. Ligeså så kan en side som fx min, hvor der er begrænset trafik, og alle dage vil være begrænset trafik. Da skal man tænke på at den er hostet det billigste sted man overhovedet kan komme i nærheden af, og det betyder så også at man ikke kan håndtere ret mange besøgende af gangen. Sådan at alt ligegyldigt trafik, optager kapaciteten for de potentielle kunder der kikker ind. Og derved øddelægger et evt salg. Man har jo set at mange hackere/bruger samtidig logger ind på en side, hvor den så har været nede. /Kenneth |
Kenneth:At der er trafik på ens website er ikke ensbetydende med at man får kunder.
Helt enig.
Kenneth:Jeg har hørt flere der er meget på vagt for deres hjemmeside, og det tit fordi at alle de annoncehajer, har øddelagt det. Og det skal man altså lige holde for øje. For ligepludselig så dukker der en regning op, på en annonce på en eller anden ligegyldig side, og før man ser sig om, så er den røget i incasso.
Der skal nu mere end ét link til at sende folk til incasso.
Kenneth:Og da der ikke findes nogle regler, så er der mange som netop forsvarer deres side ved at prøve at styre den. Eller at de nu på skrift har et dokument for at de ikke ønsker denne tjeneste sådan at de står i en bedre situation, når der kommer en regning.
Beklager - men forstår ikke det du skriver her.
Kenneth:Ligeså så kan en side som fx min, hvor der er begrænset trafik, og alle dage vil være begrænset trafik. Da skal man tænke på at den er hostet det billigste sted man overhovedet kan komme i nærheden af, og det betyder så også at man ikke kan håndtere ret mange besøgende af gangen. Sådan at alt ligegyldigt trafik, optager kapaciteten for de potentielle kunder der kikker ind. Og derved øddelægger et evt salg.
Men der skal nu rigtig mange der skal besøge dit site på samme tid før det bliver belastet. Og jeg mener at der stod noget om der ialt var kommer 300 besøgende.
Kenneth:Man har jo set at mange hackere/bruger samtidig logger ind på en side, hvor den så har været nede.
Hvis nogle hackere vil lægge din side ned behøver de altså ikke et link for at gøre dette.
:-)