Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en klage

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I dag, da jeg lige ville godkende nye hjemmesiderwww.landetrundt.dk lå der denne besked i tilmeldingerne:

"Hej

Dette er åbenbart den eneste måde at komme i kontakt med dig !

Jeg vil gerne have du fjerner mit linkmode & livsstil ( hjemmesidelinket ) Jeg har fået næsten 300 indgående links fra jer af irrelevant karakter. Det er mit ønske at linket bliver fjernet HELT fra jeres server. Jeg beklager ulejligheden. Giv mig venligst besked når linket er fjernet"

Her gik jeg og troede at det var godt med ogle links, men nej. Man kan da heller ikke gøre noget rigtigt......

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mr. guffe ikke for at være en lyseslukker så den der mantra med at alle links er gode er noget "Forbandet Pis" 

For at et link skal være godt skal det komme fra en relevant side/ha en relevant anchor tekst

Imagination is better then knowledge

The ultimate Operating system  release candidate comming soon.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 17:57

fjerne dog hans side ...han ønsker ikke traffik fra dig :) INCOGNITO skal man være

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:59

Zigzag12:

Hej Mr. guffe ikke for at være en lyseslukker så den der mantra med at alle links er gode er noget "Forbandet Pis" 

For at et link skal være godt skal det komme fra en relevant side/ha en relevant anchor tekst

Det er jeg helt uenig i!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:02

Mikkel deMib Svendsen:

Zigzag12:

Det er jeg helt uenig i!

Hvad vil du basere den viden på??!?! :P hehe

Spørg til side.

Slet den og smid en smiley til ham og sige: God søndag :P

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:06

Bautik:

Jeg pusler lidt med SEO en gang imellem :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:07

Kan du indføre i dine betingelser for oprettelse, at en eventuelt sletning vil medføre en udgift?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 18:09

Jeg venter lige lidt med at slette ham. Jeg sender ham lige linket herover først, for det er da vist en af dem der trænger til lidt information om internettet.

Så kan han jo baefter beslutte om han stadig vil have slettet linketBig Smile

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:22

Mikkel deMib Svendsen:

Bautik:

Jeg pusler lidt med SEO en gang imellem :)

Ja, det er der jo mange der har som hobby, har jeg ladet mig fortælle Wink

(Amino-debatten må jo være din hovedbeskæftigelse)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:57

Der er efterhånden en del hjemmeside ejere der klager over links til deres hjemmeside. Jamen..? hele fundamentet for internettet er jo links! :)

Tænk hvis man ved internettets start havde en regel, der sagde at man kun måtte linke til hjemmesider, der giver deres accept, tænk hvordan internettet ville have set ud idag.

Hele Googles eksistensgrundlag er jo links til hjemmesider, så det lyder lidt skørt eller måske uvident, når hjemmeside-ejere ønsker at kontrollere eksterne incomne-links.

Jeg kan næppe tro, at det kan være ulovligt, at man på sin egen hjemmeside linker til en anden hjemmeside (hvis de hjemmesider man linker til ikke har ulovlig materialer altså Smile).

Det værste, der kan ske med uønsket ikke-relevante links til ens hjemmeside, er vel kun, at søgemaskiner ikke tillægger dem nogen værdi, eller hvad? kan ikke-relevant links give "minus point"?

Når alt det er sagt, så ville jeg nok personligt bare fjerne linket. Hvis hjemmeside-ejeren er så uvidende at han/hun ikke ønsker traffik fra min hjemmeside, så er han/hun selv ude om det.

Held og lykke med din hjemmeside.

Kommer snart...

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)