Der er efterhånden en del hjemmeside ejere der klager over links til deres hjemmeside. Jamen..? hele fundamentet for internettet er jo links! :)
Tænk hvis man ved internettets start havde en regel, der sagde at man kun måtte linke til hjemmesider, der giver deres accept, tænk hvordan internettet ville have set ud idag.
Hele Googles eksistensgrundlag er jo links til hjemmesider, så det lyder lidt skørt eller måske uvident, når hjemmeside-ejere ønsker at kontrollere eksterne incomne-links.
Jeg kan næppe tro, at det kan være ulovligt, at man på sin egen hjemmeside linker til en anden hjemmeside (hvis de hjemmesider man linker til ikke har ulovlig materialer altså
).
Det værste, der kan ske med uønsket ikke-relevante links til ens hjemmeside, er vel kun, at søgemaskiner ikke tillægger dem nogen værdi, eller hvad? kan ikke-relevant links give "minus point"?
Når alt det er sagt, så ville jeg nok personligt bare fjerne linket. Hvis hjemmeside-ejeren er så uvidende at han/hun ikke ønsker traffik fra min hjemmeside, så er han/hun selv ude om det.
Held og lykke med din hjemmeside.