Jamen så lad mig sige det på en anden måde... Hvis sitet er bygget op så det tager flere timer, at fjerne et enkelt link. Så kan ejeren jo oplagt bruge den her lejlighed til at få rationaliseret sit site - for så er der da et eller andet helt galt ;)
Det er vi helt enige om.... Men nu var det dig, der bragte "arbejdsbyrden" på banen. Så hvad er din pointe? Under alle omstændigheder mener jeg det er en ganske oplagt "service", at tilbyde sine brugere...
I så fald har sitets indehaver jo fejlet grumt.... Personen der vil have slettet linket er jo tydeligvis ikke klar over herlighederne ved at have sit link i det pågældende linkkatalog... Så hvad er din pointe? At kundeservice først starter, når man får en klage? ;)
Det da ved gud det ikke er... Der står intet om honorarer eller lign. på sitet, så det er da noget forbandet sludder.
Den problematik gør sig jo også gældende i forhold til oprettelse af links - som jeg i øvrigt allerede har været inde på. Så igen er jeg ikke helt klar over hvad din pointe er? |
Fama:
Lars Meyer:Der er desværre den problematik at vedkommende ikke nødvendigvis er den han giver sig ud for at være. (det kunne fx være en konkurrent eller en person der har set sig sur på virksomheden).
Den problematik gør sig jo også gældende i forhold til oprettelse af links - som jeg i øvrigt allerede har været inde på. Så igen er jeg ikke helt klar over hvad din pointe er?
Der menes at jeg kunne gå ind på hans side og bede ham fjerne linket til amino.dk da vi ikke vil have det stående der. Det ville Amino nok være ret kede af. Altså skal det verificeres at jeg rent faktisk kommer fra amino og ikke bare er en der er sur på Amino