Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 5 ud af 19 (190 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Yusuf:

Umodne Thomas har én profil her på Amino.dk

Hvorfor skal du offentliggøre informationer som ikke vedrører alle, kan du ikke bare holde din mund?

Jeg tror nemlig ikke at Mikkel er interesseret i, at du skriver de ting om ham, selvom de passer!

Opfør dig ordenligt!

Nu er det jo Mikkel selv som er kommet på banen, og har udtrykt sig således at vi andre har fået mistanke om at det var ham som Thomas talte om. Thomas selv har aldrig nævnt navnet på hverken personen eller firmaet! Husk lige på det...

Og hvad har det med sagen at gøre, at Thomas er umoden? Det lyder da som om at han er ligeså moden, endda mere, end mange andre her i tråden...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:17 | Låst

Yusuf:

Hvorfor skal du offentliggøre informationer som ikke vedrører alle, kan du ikke bare holde din mund?

Jeg tror nemlig ikke at Mikkel er interesseret i, at du skriver de ting om ham, selvom de passer!

Opfør dig ordenligt!

Så vidt jeg ved startede THomas ikke med at Nævne Mediahuset men Mediahuset solgte lidt sig selv med det indlæg han/de/dem/hun lavede.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:18 | Låst

MediaHuset:

Hej Igang.

Om jeg havde travlt med at komme væk har intet med dette at gøre !!.

Oliveira har ikke haft en eneste opgave gennem firmaet og de kontakter mig så og spørg om jeg kan hjælpe..

Jeg kender ikke olievera ret godt, ,men skulle jeg så ringe til Berlin og hører om det var iorden og tage en opgave for nogen der ringer ?

mener ikke jeg skal huske på alle andres kunder og lige tænke, øhh må jeg tage denne ordre når jeg bliver kontaktet

Du kender mig sgu bedst af alle Amino'er! 

Det handler ikke om at skulle ringe til Berlin for at modtage en ordre, det handler om vi havde en mundtlig aftale hvor du sagde jeg kunne stole på dig.. Og gu har de da ej kontaktet dig! du er jo fuld af løgn! 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:18 | Låst

Hvis det er den idiot der har snydt dig kan jeg sku godt forstå du skriv denne tråd. Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18 | Låst

@Morten, han har redigeret det væk jeg kommenterede.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:19 | Låst

Thomas De Oliveira:
Friis har skam mange profiler her på Amino.

Det er også mit indtryk.

Jeg ved ikke om jeg har forstået sammenhængen ret,  da der som regel to sider af samme sag. Men har jeg det, er jeg helt på din side, for så dårlig stil finder man vist kun i Randers og omegn (sorry til andre fra Randers :o) )

Jeg ved ikke selv hvad det skulle være, men hvis der er noget du mener jeg kan hjælpe dig med, er du meget velkommen til at tage fat i mig.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Yusuf:

Jeg synes faktisk at du gentagne gange har bevist i denne tråd, at du også er en smule umoden. Jeg synes, tråden har sin eksistensberettigelse. Hvis du ikke kan lide tråden eller Thomas, så gør som de fleste andre og kig forbi andre tråde der behager dig mere.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:21 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas ja så skal jeg godt nok ikke søge opgaver... puha undskyld alle på amino hvis vi kommer til at træde jer over tæerene..

kunne jo være det var jeres kunde

Remy, ja intet til overs for din type

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:23 | Låst

Yusuf:

@Morten, han har redigeret det væk jeg kommenterede.

Det kan jeg selvfølgelig ikke se om han har, men jeg syns ellers at jeg har fulgt meget med i tråden det sidste kvarters tid, og der kan jeg ikke se nogen ændringer. Men der burde faktisk være en lille automatisk tekst i bunden af et indlæg hvis det er blevet redigeret, så man kan se tidspunktet for redigering...

Men derfor syns jeg stadig at vi skal holde en pæn tone herinde - vi er trods alt næsten alle sammen voksne mennesker.. Og selvom der er personer herinde som endnu ikke er over 18 år, så skal de stadig behandles som voksne mennesker. Jeg har til dato ikke mødt én eneste person under 18 herinde, som ikke har opført sig voksent.Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

@Morten

Det har du nu, jeg har spist sand ;) (Det er barnligt.)

KAN I HAVE EN SUPER FANTASTISK GOD DAG / AFTEN ALLE SAMMEN I DAG OG IMORGEN, SOLEN SKINNER, UD MED JER OG NYD DET!

Side 5 ud af 19 (190 indlæg)