Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing er ikke for tøser

Side 4 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Lundsby:
Det er fra Everybody is free to wear sunscreen af Baz Luhrmann -
">
 og pointen er netop at man selv kan vælge om man vil følge et god råd - men man bør bruge solcreme! Fantatisk!

Korrekt og ikke en dårlig tekst..

Spekulerede over om jeg skulle bede Anders få en korrekt oversættelse, men jeg håber da 10-øren er faldet Smile

Kigger man på mit valg af citationstegn, er vi nok enige om meningen med ordsprogetWink

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 06:10

Anders Petersen:
For god ordens skyld vil jeg lige præcisere, at de 200 millionærer blev skabt i et selskab!

Og for samme gode ordens skyld skal man vel lige notere sig, at det selskab blev bragt som et eksempel på et særligt succésfuldt selskab.... Med andre ord kan vi lege videre med Tonnys tal og finde ud af der skal 40 særligt succésfulde MLM-selskaber til før vi kan få bare én dollarmillionær her i lille Danmark. Hvor mange moderat succésfulde selskaber mon det kræver? Og hvor mange partnere i de selskaber skal der mon til? Wink

Men det er jo bare en glad leg med tal, som ikke beviser en fløjtende fis. Den guldrandede pointe må derfor være, at det gør MLM-pushernes snak altså heller ikke.

Kom frem med nogle hårde og verificérbare tal...ellers er snakken jo usaglig og ubrugelig. For så handler det jo om tro...og der er vi så nogle stykker, der ikke lige er supertændte på at gå til alter i MLM-kirken.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:32

God lir lige at starte dagen med se i hvilken retning ens tråd er løbet... og min gode ven, Anders, har da hjulpet godt til - ikke mindst for at tale "min sag".

Lad mig starte med at sige "Godt indslag med Baz Luhrmann - den sidder lige i skabet!"

Min påståede arrogance ift. RemyDK får en helt anen smag, når man kigger lidt på systematikken i den måde netop han kommentere indlæg omhandlende MLM / Network Marketing - ligesom det vidst ikke er almindeligt for ut (mig) at være arrogant eller for den sags skyld sable nogen som helst eller noget som helst uden en saglig forklaring.

Det var ihvertfald ikke min hensigt at være arrogant - men snarere sarkastisk på RemyDK´s vegne - men det gør jo nok lidt ondt eller ihvertfald virker stærkt provokerende når jeg driller det fag som er altdominerende på Amino.dk.

Interessante beregninger omkring antallet af mulige millionærer i Danmark - en den teoretiske beregning udfra mit eksempel med 200 millionærer skabet indenfor 4 år er nu ikke den korrekte fremgangsmåde - for skal vi nu være helt fuldstændig korrekte, så er det tal, langt, langt større i år 15 som det selskab rent faktisk går ind i næste år - vil løseligt anslå vi snakker 500-600 idag (og velsagtens endnu højere) - bare for DET ENE selskab - og på det amerikanske marked findes der utroligt mange selskaber med ekstremt høje omsætningstal, så skal vi fokusere millionærer alene, så havner vi langt oppe i flere tusinde.

Så kan vi igen snakke promiller eller procenter - men tager vi en hvilket som helst anden branche, så snakker vi osse her promiller eller procenter - så den diskussion er ligegyldig.

For nu at slå det fast, så har mit input ikke til hensigt at "omvende" nogen - men snarere til bibringe saglighed - synes det er fedt når der kommer noget konkret vi kan diskutere - men synes det er himmelråbende stupiditet når et svar på en tråd vil påstå at jeg er en idiot (RemyDKs melding: Network Marketing er for idioter) blot fordi et af mine valg OSSE involvere engagement indenfor Network Marketing.

Da jeg vælger engagement på den lange bane - og fordrer etik, moral, reelle hensigter og påpasselighed - så er det mig DESVÆRRE ikke muligt for nuværende at reklamere for mit fremtidige engagement indenfor branchen, da selskabet endnu ikke har officielle lancheringsplaner for det skandinaviske marked, som alt andet end lige er "mit hjemmemarked" - ergo må jeg slet ikke hverken linke til eller på anden vise offentliggøre eks. indtjeningstal - dvs. de tal som ER opnået/aktuelle.  Valgte jeg at linke side op og side ned - og så iøvrigt indlede mig på en længere sabel-fight på Amino vil jeg bringe en evt. lancheringsdato i "fare".

Vi har nok MLM folk der ikke tænker ret meget længere end meget lidt langt frem - og gør i den slags - hvilket oftest resultere i de ødelægger mere end de gavner.

MEN kan og vil MEGET GERNE smække corporate tal og egne tal på Amino når jeg må - og så er det jo så fint med indlæg på Amino; de lægger her for al evighed - så det er nemt at holde mig op netop proklamerede løfte ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:33

Fama:
Kom frem med nogle hårde og verificérbare tal...ellers er snakken jo usaglig og ubrugelig. For så handler det jo om tro...og der er vi så nogle stykker, der ikke lige er supertændte på at gå til alter i MLM-kirken.

De tal jeg sidder og arbejder med på mit NM/MLM projekt fremlægger jeg gerne og som det fremgår er det muligt at tjene penge og tjene mange penge, men det kræver stort arbejde at nå op på maks, men er ikke uladesiggøreligt.

Hårvoks 69,-
Enh/Sælgere 1 32
24 248 16385
72 1242 16873
108 2235 17118
Shampoo 49,-
Enh/Sælgere 1 32
24 176 11635
72 882 11982
108 1588 12156
Balsam 49,-
Enh/Sælgere 1 32
24 176 11635
72 882 11982
108 1588 12156
Bodylotion 59
Enh/Sælgere 1 32
24 212 14009
72 1062 14428
108 1911 14635
Håndcreme 39
Enh/Sælgere 1 32
24 140 9260
72 702 9537
108 1263 9675
Minimum ved opfyldelse af vilkår, 5 produkter 1-32 sælgere minimum perfrmance
Min Maks
952 62924
Maksimum ved 32 sælgere pr. vare som sælger maks
Min Maks
8585 65740

Priserne er lavt sat i forhold til potentialet i markedet og kvaliteten. Hårvoksen ville ramme en konkurrence pris i markedet, så den er enten 69 eller 59, resten er højere og dermed fortjeneste højere. Indtøgt er pr. måned.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

Denne tråd et godt eksempel på hvordan man ikke skal skrive

gør ikke sin branche bedre end andre ,  Vis det ikke kan dokumenteres , dog vil sådanne tal tit blive debatteret derfor være ekstra sikke

nævn ikke mange tal som ikke kan sammenlignes , med som det skrives er det verdens bedste erhverv med fleste millionær i lad være med det

De tråde jeg set er alle ens , der bliver lavet en solstråle historie hvor mange millionær der er , det bare den letteste måde , der hopper flere fra , hver ærlig og gør en dyd ud ad det

Vennen markedsførings bruges også tit , lad være med det , det skaber bare spild , vis de spørger direkte er vel okay med , med du står i en stor problematik , da det er basis  i denne markedsføringsform

hierarki form som pyramide form struktur , som dog er dømt ulovligt i flere lande også i Danmark hvad jeg kunne læse mig til derfor kommer der nogle tråde med udenlandske tråde de bliver meget platte nogle af dem, det burdet kunne stoppes med samme af en amino.dk moderater med det samme , da det er ødelægge for jeres ry at i ikke  holder lovgivning derved måske skulle der være en amino.dk crew der har viden på dette felt der kunne stoppe disse debatter .

Hvorfor kommer de dumme smart bemærkning er de ovennævnte problemer , jeg synes ganske simpel i griber tingene forkert and

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:06

Lagersalg123 - JEN:

Fama:

De tal jeg sidder og arbejder med på mit NM/MLM projekt fremlægger jeg gerne og som det fremgår er det muligt at tjene penge og tjene mange penge, men det kræver stort arbejde at nå op på maks, men er ikke uladesiggøreligt.

Priserne er lavt sat i forhold til potentialet i markedet og kvaliteten. Hårvoksen ville ramme en konkurrence pris i markedet, så den er enten 69 eller 59, resten er højere og dermed fortjeneste højere. Indtøgt er pr. måned.

Damn! - den tal-remse fatter jeg minus af - og hvad er det ift? Et selskab du er ved at starte? Umiddelbart virkere tallene som noget du sidder og leger med i teoretisk MLM sammenhæng. No offense! - du brugere begrebet sælgere - og så er det jeg tænker "MLM ikke forstået" ;-) --- No offense!

Pointen med mit indlæg var oprindeligt at anskueliggøre at man ikke "BARE" laver kassen eller ikke laver kassen - at man skal arbejde hårdt for at lave kassen - men at man samtidig ikke bare kan sende aben videre hvis man ingen penge tjener.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:13

Lasse Burholt:
Damn! - den tal-remse fatter jeg minus af - og hvad er det ift? Et selskab du er ved at starte? Umiddelbart virkere tallene som noget du sidder og leger med i teoretisk MLM sammenhæng. No offense!

No offense taken Smile Men ja det er teoretiske tal til brug for et selsskab jeg vil starte op. Men klart når du ikke har regnearket for mellemregningerne, så kan det være svært at overskue.

Lasse Burholt:

Pointen med mit indlæg var oprindeligt at anskueliggøre at man ikke "BARE" laver kassen eller ikke laver kassen - at man skal arbejde hårdt for at lave kassen - men at man samtidig ikke bare kan sende aben videre hvis man ingen penge tjener.

Er præcis også min pointe ved at lægge tallene frem som jeg har regnet på, men det kan lade sig gøre.

Men vil da gerne tage den via telefonen hvis der er noget du mener jeg helt har misforstået, så kan jeg jo undgå at lave fejl.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

Lagersalg123 - JEN:

Lasse Burholt:
Damn! - den tal-remse fatter jeg minus af - og hvad er det ift? Et selskab du er ved at starte? Umiddelbart virkere tallene som noget du sidder og leger med i teoretisk MLM sammenhæng. No offense!

No offense taken Smile Men ja det er teoretiske tal til brug for et selsskab jeg vil starte op. Men klart når du ikke har regnearket for mellemregningerne, så kan det være svært at overskue.

Lasse Burholt:

Er præcis også min pointe ved at lægge tallene frem som jeg har regnet på, men det kan lade sig gøre.

Men vil da gerne tage den via telefonen hvis der er noget du mener jeg helt har misforstået, så kan jeg jo undgå at lave fejl.

Tid per salg er der brugt flere timer på salg = dårlige timeløn

Tid per salg kort = høj time løn

Indkøbs pris høj = lav fortjeneste

indkøbs pris lav = stor fortjeneste

jeg forstår ingenting af disse tal du skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:37

Anders Petersen:

Hej Tonny.

Jeg er fortaler for "NOGET" mlm, og jeg må sige, at Lasses indlæg var tiltrængt for mlm branchen. Lasse slår fast, at mlm kræver hårdt arbejde og kan forhåbentlig lære folk, at mlm ikke er "get rich quick and easy".

Vedr. arrogance så kan vi vende scenariet om og antage, at "Remydk" havde lavet et sobert indlæg, med overskriften "programmering er ikke for tøser", som omhandler det at være programmør. Her forklarer Remydk, at for at få succes som programmør, skal der arbejdes hårdt, ligesom der skal indenfor alle andre brancher.

Jeg kunne så bryde ind med ordene "nej, det er ikke for tøser,- men kun for nørder". Altså hive min gamle arrogance og fordom frem fra rygsækken, så Remydk en gang for alle kan lære, at han arbejder med noget forkert.

Som jeg læser Lasses indlæg, så tror jeg næppe, at hensigten var at omvende modstandere. Hvis man er modstander, så må det være rart at læse et indlæg fra en networker, som "tør" fortælle sandheden om mlm.

Hvis nogen er uenige i Lasses indlæg, så kan vedkommende argumentere for sine synspunkter. "Nej, det er for idioter" kan kun besvares, som Lasse har gjort.

Hilsen Anders

Hej Anders (og Tonny for den sags skyld).

Det der kan irritere mig herinde er at der er forskel på folk. Er du MLM modstander så må du sige hvad som helst uden det får påtale af andre der er negative omkring MLM. Når en MLM'er så svarer enten arrogant eller irriteret så bliver han STRAKS sat i bås.

Jeg tror ikke der er mange MLM'ere herinde, undtagen de helt nystartede der forsøger at omvende Jer (modstandere) herinde. 

Jeg smed for nyligt en video op, hvor jeg egenlig kun ville vise starten, men den blev rakket ned pga. andre ting i video'en og med snak om firmaets størrelse og at firmaet burde have penge nok til at købe billeder fri (eller noget i den stil), og allerede her har de misforstået, for det er ikke firmaet der står bag video'en men "medarbejderne". Og hvorfor nævner jeg så dette, jo jeg syntes blot det viser at man udtaler sig uden nødvendig viden.

Mvh.

Martin

Ps. Er selv stor fan er Tim Sales, men det var først for nyligt at jeg faktisk opdagede at han havde skabt sin succes i mit MLM firma...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:47

Martin Slot:

Ps. Er selv stor fan er Tim Sales, men det var først for nyligt at jeg faktisk opdagede at han havde skabt sin succes i mit MLM firma...

Ja, det er så absolut de færreste der ved hvor han har trådt sin barnesko - og lige netop grundlaget han lærer fra sig/sin PRAKTISKE viden, blev gjort i det selskab du er en del af - og han gjorde det godt. Meget godt.

Men Tim er nødt til at cutte link til det selskab han har gjort karriere i, da han er en ressource for hele branchen - og det han lever godt af idag (oveni residual income fra det arbejde han lagde for nogle år siden). Det er jo eks. meget få der ved at (nu desværre afdøde) GURU Jim Rohn har en fortid i Herbalife...

Vi ser det lige nu med Eric Worre som har skabt grundlaget for AGEL (og har en ikke ubetydelig residual income fra dem); i alt hvad han laver lige nu med sit online TV projekt, NM Pro, er der intet i det han laver der linker ham til AGEL - for hans viden/det han lærer fra sig skal upartisk.

Lasse Burholt

Side 4 ud af 10 (100 indlæg)