God lir lige at starte dagen med se i hvilken retning ens tråd er løbet... og min gode ven, Anders, har da hjulpet godt til - ikke mindst for at tale "min sag".
Lad mig starte med at sige "Godt indslag med Baz Luhrmann - den sidder lige i skabet!"
Min påståede arrogance ift. RemyDK får en helt anen smag, når man kigger lidt på systematikken i den måde netop han kommentere indlæg omhandlende MLM / Network Marketing - ligesom det vidst ikke er almindeligt for ut (mig) at være arrogant eller for den sags skyld sable nogen som helst eller noget som helst uden en saglig forklaring.
Det var ihvertfald ikke min hensigt at være arrogant - men snarere sarkastisk på RemyDK´s vegne - men det gør jo nok lidt ondt eller ihvertfald virker stærkt provokerende når jeg driller det fag som er altdominerende på Amino.dk.
Interessante beregninger omkring antallet af mulige millionærer i Danmark - en den teoretiske beregning udfra mit eksempel med 200 millionærer skabet indenfor 4 år er nu ikke den korrekte fremgangsmåde - for skal vi nu være helt fuldstændig korrekte, så er det tal, langt, langt større i år 15 som det selskab rent faktisk går ind i næste år - vil løseligt anslå vi snakker 500-600 idag (og velsagtens endnu højere) - bare for DET ENE selskab - og på det amerikanske marked findes der utroligt mange selskaber med ekstremt høje omsætningstal, så skal vi fokusere millionærer alene, så havner vi langt oppe i flere tusinde.
Så kan vi igen snakke promiller eller procenter - men tager vi en hvilket som helst anden branche, så snakker vi osse her promiller eller procenter - så den diskussion er ligegyldig.
For nu at slå det fast, så har mit input ikke til hensigt at "omvende" nogen - men snarere til bibringe saglighed - synes det er fedt når der kommer noget konkret vi kan diskutere - men synes det er himmelråbende stupiditet når et svar på en tråd vil påstå at jeg er en idiot (RemyDKs melding: Network Marketing er for idioter) blot fordi et af mine valg OSSE involvere engagement indenfor Network Marketing.
Da jeg vælger engagement på den lange bane - og fordrer etik, moral, reelle hensigter og påpasselighed - så er det mig DESVÆRRE ikke muligt for nuværende at reklamere for mit fremtidige engagement indenfor branchen, da selskabet endnu ikke har officielle lancheringsplaner for det skandinaviske marked, som alt andet end lige er "mit hjemmemarked" - ergo må jeg slet ikke hverken linke til eller på anden vise offentliggøre eks. indtjeningstal - dvs. de tal som ER opnået/aktuelle. Valgte jeg at linke side op og side ned - og så iøvrigt indlede mig på en længere sabel-fight på Amino vil jeg bringe en evt. lancheringsdato i "fare".
Vi har nok MLM folk der ikke tænker ret meget længere end meget lidt langt frem - og gør i den slags - hvilket oftest resultere i de ødelægger mere end de gavner.
MEN kan og vil MEGET GERNE smække corporate tal og egne tal på Amino når jeg må - og så er det jo så fint med indlæg på Amino; de lægger her for al evighed - så det er nemt at holde mig op netop proklamerede løfte ;-)
Lasse Burholt