Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing er ikke for tøser

Side 2 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, det er virkelig fantastisk at denne fordom stadig lever i bedste velgående.

Anders, hvis det forholder sig som du påstår, forklar så lige hvordan jeg og mange andre har haft indtægter der er 10-20 gange højere end folk "højere oppe" i matricen, altså i netværket ?!

MVM

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:21

Anders S:
De der tjener mill er i toppen af fødekæden og har været med fra starten. Alle de nye komme umuligt op på mill.

Alle bonusplaner er indrettet således at man ikke bare kan være først i et selskab og så i al evighed tjene på det heldige træk: Man skal kvalificere og gennemgå "rank advancements" for at få del den mulige omsætning som udspringer fra en selv - og ens aktiviteter over tid.

I mit forrige selskab var jeg nummer 500 der signede op i DK (i en periode hvor min andel blev til fodarbejdet for al logistik efterfølgende - men det er en længere historie): 1 år senere var jeg den første til at nå "Founders Club", den først til at ramme første benchmark for leder-rank - og sidenhen kvalificerede til højeste rank opnået på dansk jord - så nej, det dem der er først når ikke mest. 

Man kan ganske enkelt ikke i noget som helst MLM selskab tjene flest penge blot fordi man er først eller med fra begyndelse - UDEN man samtidig laver rigtig meget.

Et andet eksempel fra mit forrige selskab: På det amerikanske marked blev der i løbet af de 4 første år skabt 200 million dollar millionærer - efter 4 år på det amerikanske marked vælger en af landets dygtigste netværkere at engagere sig i selskabet: Han er med til at skabe YDERLIGERE 40 million dollar millionærer over de efterfølgende to år...

Så jo, jo, jo, "nye" kan osse nå høj rank, høj indkomst - alt det handler om: ACTION!

Til hele snakken om at mange fejler i MLM - så tjek denne ganske udmærket forklaring fra Tim Sales - den giver samtidig et godt billede på hele snakken om hvorfor nogen tjener penge og nogen ikke gør:

">Tim Sales: Do most people fail?

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:15

Super godt indlæg Lasse, det sætter en del på plads. 

Husk, næste gang du er til job samtale, så spørge chefen om hvad han tjener i løn. Hvis den er over en mill, så sig ja til jobbet. Så skal du bare vippe ham af pinden for at få samme løn. Det er da nemt ikke. Wink

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Nej Network Marketing er ikke for tøser. Det er for idioter Big Smile

Tja - så er det jo godt man kan lave noget andet hvis man ikke forstår Network Marketing... man kan jo eksempelvis lave noget .NET ASP og Excel arbejde - og så lave noget så revolutionerende som en sushi-online hjemmeside eller en side Google Ads for billige bærbare computere hvis ikke man har noget andet unikt at smide på nettet ;-)

Som Einstein engang sagde på pæredansk: Condemnation without investigation is the height of ignorance ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Burholt:

Remydk:

Tja - så er det jo godt man kan lave noget andet hvis man ikke forstår Network Marketing... man kan jo eksempelvis lave noget .NET ASP og Excel arbejde - og så lave noget så revolutionerende som en sushi-online hjemmeside eller en side Google Ads for billige bærbare computere hvis ikke man har noget andet unikt at smide på nettet ;-)

Som Einstein engang sagde på pæredansk: Condemnation without investigation is the height of ignorance ;-)

Lasse

Hej Lasse

Nu har jeg fulgt dine indlæg på det seneste, hvor jeg kan konstatere, at du er en varm fortaler for MLM, men jeg tror nu ikke arrogance er den rette vej, hvis du forventer at omvende nogen modstandere.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:58

Tonny Skov Pedersen:

Lasse Burholt    :

Remydk:

Lasse

Hej Lasse

Nu har jeg fulgt dine indlæg på det seneste, hvor jeg kan konstatere, at du er en varm fortaler for MLM, men jeg tror nu ikke arrogance er den rette vej, hvis du forventer at omvende nogen modstandere.

Hilsen

Tonny

Hej Tonny.

Jeg er fortaler for "NOGET" mlm, og jeg må sige, at Lasses indlæg var tiltrængt for mlm branchen. Lasse slår fast, at mlm kræver hårdt arbejde og kan forhåbentlig lære folk, at mlm ikke er "get rich quick and easy".

Vedr. arrogance så kan vi vende scenariet om og antage, at "Remydk" havde lavet et sobert indlæg, med overskriften "programmering er ikke for tøser", som omhandler det at være programmør. Her forklarer Remydk, at for at få succes som programmør, skal der arbejdes hårdt, ligesom der skal indenfor alle andre brancher.

Jeg kunne så bryde ind med ordene "nej, det er ikke for tøser,- men kun for nørder". Altså hive min gamle arrogance og fordom frem fra rygsækken, så Remydk en gang for alle kan lære, at han arbejder med noget forkert.

Som jeg læser Lasses indlæg, så tror jeg næppe, at hensigten var at omvende modstandere. Hvis man er modstander, så må det være rart at læse et indlæg fra en networker, som "tør" fortælle sandheden om mlm.

Hvis nogen er uenige i Lasses indlæg, så kan vedkommende argumentere for sine synspunkter. "Nej, det er for idioter" kan kun besvares, som Lasse har gjort.

Hilsen Anders

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:12

Ok, men der er altså ingen af jer (MLM'ere der har været på Amino i en årrække) der tjener millioner? Kan det skyldes at I er for dovne og giver for hurtigt op? Det plejer jo at være årsagen til, at det gør galt for de fleste i MLM-branchen, har jeg læst på Amino mange gange :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:39

Jesper:

Men er der nogen af jer der tjener millioner? Og har I den mindste flig af dokumentation der kan sandsynliggøre det. Lad os se om jeg bliver overrasket.

Hej Jesper.

Jeg vil fraholde mig fra at smide min sidste bonuscheck på Amino! Smider du din sidste løscheck på siden, så skal jeg nok følge efter!

Som leder i Network marketing så skal man gøre et stykke arbejde ud af, at forklare folk hvordan de bedst muligt forvalter deres indtjening. Husk på at Network Marketing er en fritidsbeskæftigelse for langt de fleste, så indkomsten er et supplement til den primære indtægt.

I Danmark findes der tonsvis af networkere, som tjener kr. 25.000+ om måneden. De fleste af disse er momsregistreret og kører i virksomhedsordning. Hvis disse networkere ikke bruger af penge, hvilket de ofte ikke har behov for, da det er en biindtægt, vil firmaet kunne genere et overskud på ca. kr. 200.000 efter skat.

Så med lidt sund investering vil det kunne gøre en person til millionær indenfor 4-5 år. Så er man 30 år gammel, har tålmodighed og økonomisk sans, er villige til at arbejde i sin fritid i 5 år så vil man kunne lave en attraktiv pension.

Tjener man kun kr. 10.000 om måneden, så bliver overskuddet ca. 60-75.000 kr, hvilket er mange penge for de fleste mennesker. Hvor mange mennesker i Danmark er i stand til at lægge kr. 65.000+ til side hvert år?

Hilsen Anders

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:59

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it's worth.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 10 (100 indlæg)