Nej Network Marketing er ikke for tøser. Det er for idioter 
Tja - så er det jo godt man kan lave noget andet hvis man ikke forstår Network Marketing... man kan jo eksempelvis lave noget .NET ASP og Excel arbejde - og så lave noget så revolutionerende som en sushi-online hjemmeside eller en side Google Ads for billige bærbare computere hvis ikke man har noget andet unikt at smide på nettet ;-)
Som Einstein engang sagde på pæredansk: Condemnation without investigation is the height of ignorance ;-)
Lasse
Hej Lasse
Nu har jeg fulgt dine indlæg på det seneste, hvor jeg kan konstatere, at du er en varm fortaler for MLM, men jeg tror nu ikke arrogance er den rette vej, hvis du forventer at omvende nogen modstandere.
Hilsen
Tonny
Hej Tonny.
Jeg er fortaler for "NOGET" mlm, og jeg må sige, at Lasses indlæg var tiltrængt for mlm branchen. Lasse slår fast, at mlm kræver hårdt arbejde og kan forhåbentlig lære folk, at mlm ikke er "get rich quick and easy".
Vedr. arrogance så kan vi vende scenariet om og antage, at "Remydk" havde lavet et sobert indlæg, med overskriften "programmering er ikke for tøser", som omhandler det at være programmør. Her forklarer Remydk, at for at få succes som programmør, skal der arbejdes hårdt, ligesom der skal indenfor alle andre brancher.
Jeg kunne så bryde ind med ordene "nej, det er ikke for tøser,- men kun for nørder". Altså hive min gamle arrogance og fordom frem fra rygsækken, så Remydk en gang for alle kan lære, at han arbejder med noget forkert.
Som jeg læser Lasses indlæg, så tror jeg næppe, at hensigten var at omvende modstandere. Hvis man er modstander, så må det være rart at læse et indlæg fra en networker, som "tør" fortælle sandheden om mlm.
Hvis nogen er uenige i Lasses indlæg, så kan vedkommende argumentere for sine synspunkter. "Nej, det er for idioter" kan kun besvares, som Lasse har gjort.
Hilsen Anders