Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing er ikke for tøser

Side 3 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Hvis nogen er uenige i Lasses indlæg, så kan vedkommende argumentere for sine synspunkter. "Nej, det er for idioter" kan kun besvares, som Lasse har gjort.

Hej Anders

Jeg afstod netop fra at kommentere MLM, men hentydede kun til det arrogante svar fra Lasse.

At du vælger, at overfortolke dette står dig frit for, men har vel i realiteten ikke noget med mit indlæg at gøre. Hvad du har imod Remydk, ved jeg ikke og er egentlig lige nu ligeglad i denne forbindelse.

Hilsen

Tonny

PS. Hvis vi endelig skal til at smide med citater, så kan vi nok alle finde et, der passer til vores holdning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18

Meget Mystisk tråd , at i nævner så store tal man kan tjene med MLM , for indenfor alle erhverv er det den der knokler meste der tjener meste , eller den med den største viden indefor sit felt vis man f.eks. har taget en god uddannelse.

Det er er altid den bedste der tjener mest normalt , vis du f.eks. ejer en virksomhed og sælger mange vare tjener du godt , vis du sælger ingenting , tjener du ingenting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:19

Lagersalg123 - JEN:

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it's worth.

Hmm, interessant at vi ikke længere "kan" følge et godt råd!

Wise men don't need advice; fools don't take it.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24

Anders Petersen:
I Danmark findes der tonsvis af networkere, som tjener kr. 25.000+ om måneden. De fleste af disse er momsregistreret og kører i virksomhedsordning. Hvis disse networkere ikke bruger af penge, hvilket de ofte ikke har behov for, da det er en biindtægt, vil firmaet kunne genere et overskud på ca. kr. 200.000 efter skat.

Ja det må der da være, idet der alene her på Amino er et dusin eller deromkring, hvis man skal tro indlæggene.

Hvordan var det nu i et tidligere indlæg - Jo, ca. 200 amerikanske dollarmillionærer på MLM, som ud af ca. 200.000.000 amerikanere giver en % på, og hold nu fast, 0,0000005%. Det er jo "svimlende".

Hvis dette forhold skal omregnes til danske forhold, så vil antallet af danske dollarmillionærer med et indbyggertal på ca. 5 mio., være ca. 0,025 personer. D.v.s. ikke en gang en hel person.

Nå, det var nok lige lidt for meget tal-lotteri på den forkerte side af midnat, men jeg kunne nu ikke lade være.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 00:32

Tonny Skov Pedersen:

Anders Petersen:
I Danmark findes der tonsvis af networkere, som tjener kr. 25.000+ om måneden. De fleste af disse er momsregistreret og kører i virksomhedsordning. Hvis disse networkere ikke bruger af penge, hvilket de ofte ikke har behov for, da det er en biindtægt, vil firmaet kunne genere et overskud på ca. kr. 200.000 efter skat.

Ja det må der da være, idet der alene her på Amino er et dusin eller deromkring, hvis man skal tro indlæggene.

Hvordan var det nu i et tidligere indlæg - Jo, ca. 200 amerikanske dollarmillionærer på MLM, som ud af ca. 200.000.000 amerikanere giver en % på, og hold nu fast, 0,0000005%. Det er jo "svimlende".

Hvis dette forhold skal omregnes til danske forhold, så vil antallet af danske dollarmillionærer med et indbyggertal på ca. 5 mio., være ca. 0,025 personer. D.v.s. ikke en gang en hel person.

Nå, det var nok lige lidt for meget tal-lotteri på den forkerte side af midnat, men jeg kunne nu ikke lade være.

Hilsen

Tonny

For god ordens skyld vil jeg lige præcisere, at de 200 millionærer blev skabt i et selskab!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38

Anders Petersen:

Tonny Skov Pedersen:

Anders Petersen:

Hilsen

Tonny

For god ordens skyld vil jeg lige præcisere, at de 200 millionærer blev skabt i et selskab!

Hvorfor ikke fortælle sandheden det er hårdt slid at blive millionærer og lidt eller meget held , som i skriver er det bare at blive MLM , så tjener man gode penge fra start af

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 00:38

Tonny Skov Pedersen:

Anders Petersen:
Hvis nogen er uenige i Lasses indlæg, så kan vedkommende argumentere for sine synspunkter. "Nej, det er for idioter" kan kun besvares, som Lasse har gjort.

Hej Anders

Jeg afstod netop fra at kommentere MLM, men hentydede kun til det arrogante svar fra Lasse.

At du vælger, at overfortolke dette står dig frit for, men har vel i realiteten ikke noget med mit indlæg at gøre. Hvad du har imod Remydk, ved jeg ikke og er egentlig lige nu ligeglad i denne forbindelse.

Hilsen

Tonny

PS. Hvis vi endelig skal til at smide med citater, så kan vi nok alle finde et, der passer til vores holdning.

Du citerer mig for noget, som var tiltænkt Remydk! Det blev brugt til at forklare niveauet af Remydk´s indlæg og for at retfærdigøre Lasses svar, og var ikke en hentydning til selve dit indlæg.

Og jeg har intet imod Remydk,- kun indholdet af hans indlæg!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:44

Anders Petersen:

Tonny Skov Pedersen:

Anders Petersen:

Hej Anders

Hilsen

Tonny

Du citerer mig for noget, som var tiltænkt Remydk! Det blev brugt til at forklare niveauet af Remydk´s indlæg og for at retfærdigøre Lasses svar, og var ikke en hentydning til selve dit indlæg.

Og jeg har intet imod Remydk,- kun indholdet af hans indlæg!

Han siger tingene meget direkte nogle gange , med nu kigget jeg tråden igennem , men det ligner en leg at blive millionær jeg skal bare blive MLM , måske skulle i skrive det kræver hård slid ,som alt andet i denne verden kræver

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:46

Anders Petersen:

Lagersalg123 - JEN:

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it's worth.

Hmm, interessant at vi ikke længere "kan" følge et godt råd!

Det er fra Everybody is free to wear sunscreen af Baz Luhrmann -

og pointen er netop at man selv kan vælge om man vil følge et god råd - men man bør bruge solcreme! Fantatisk!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:33

Lundsby:
Det er fra Everybody is free to wear sunscreen af Baz Luhrmann -
">
 og pointen er netop at man selv kan vælge om man vil følge et god råd - men man bør bruge solcreme! Fantatisk!

Korrekt og ikke en dårlig tekst..

Spekulerede over om jeg skulle bede Anders få en korrekt oversættelse, men jeg håber da 10-øren er faldet Smile

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 10 (100 indlæg)