Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan påvirker Iværksætterskatten dig?

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle,

Jeg kan oplyse jer, at skatteministeren nu er kaldt i samråd af skatteudvalget om iværksætterskatten onsdag den 26. maj kl 13.00:

 

Det er nu, I skal skrive til medlemmerne af skatteudvalget, hvis I er ramt af skatten eller bare ønsker den afskaffet. Her finder I deres kontaktinfo:
Vh. Torben (tve@dvca.dk)
Kontaktinfo link rettet (Moderator)

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Kontaktilnket fungerer desværre ikke.

Kan du linke til URL'en igen?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Skatteministeren er ganske rigtigt kaldt i samråd om iværksætterskatten 26.05.10 kl. 13:00. http://bit.ly/bsTn4k (information om samrådet). NU skal politikerne påvirkes. http://bit.ly/dtWQrs (kontakt link)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne e-mail er netop sendt:

Emne: Samråd om iværksætterskatten 26.05.10 kl. 13:00

Kære Niels Helveg Petersen

 

Jeg skriver ganske kort for at fortælle, at vi er en lang række iværksættere, der er stærkt uenig med regeringen om den skattepolitik der bliver ført overfor iværksættere.

 

Jeg skriver ikke dette fordi vi iværksættere ønsker at ”mele vores egen kage”; men fordi vi som nation ”skyder os selv i foden” når vi driver skattepolitik på denne måde.

 

Da jeg nægter at tro, at I lovgiver imod bedre vidende, vil jeg derfor sende dig et link til Amino, hvor vi iværksættere igennem længere til har debatteret,
hvorledes iværksættermiljøet i den grad bliver ødelagt af iværksætterskatten.

 

Jeg vil GERNE opfordre dig til at deltage aktivt i debatten på Amino og her få mulighed for at tale direkte med de folk, der stiller sig kritisk over for, hvor smart iværksætterskatten er.

 

http://www.amino.dk/forums/t/89091.aspx

 

Det er ganske nemt at oprette en profil og de fleste af dem der har skrevet i debatten vil modtage en e-mail med dit indhold.

 

Du har derfor alle tiders chance for at få afdækket eventuelle uklarheder med dem, der ser problemerne med iværksætterskatten.

 

Jeg håber at møde dig eller en repræsentant fra skatteudvalget på Amino

 

Venlig hilsen,

 

Christian Garrelts

 

iMARKETING

Jernbanegade 23 B

4000 Roskilde

 

Tlf.:   47 17 32 64

Mobil: 29 62 08 64

 

Email: info@imarketing.dk

Hjemmeside: www.imarketing.dk


 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu fået en e-mail retur med en besked om at Niels Helveg Pedersen har læst denne tråd.

Der er P.T. mindst 2 andre i udvalget der kender til tråden.

Vi må så håbe, at gode argumenter er det, der virker over for vores politikere.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stærkt gået Christian. Mere af det! Og flot at en ældre herre, som man i al respekt må sige, at Niels Helveg Pedersen er, allerede har læst tråden. Lad os håbe, det hele kan være med til at afskaffe iværksætterskatten, som jo pt. står til at give staten et negativt skatteprovenu. Hvordan ved du, der er to andre i udvalget, der kender til tråden?

Vh. Torben 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TorbenVE:

 Hvordan ved du, der er to andre i udvalget, der kender til tråden?



Hej Torben

Den ene har jeg sat på Cc og den anden har Niels sat på Cc.

Så der er ingen tvivl om, at de nu er opmærksomme på vores erfaringer med iværksætterskatten.

Vi må så håbe for iværtsætternes fremtid her i Danmark, at de også lytter og forstår, at det er til det danske samfunds bedste, at denne besynderlige skat fjernes inden den gør endnu mere skade.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har hørt noget om udfaldet af mødet d. 26/5-10?

Dbh fra Jørgen

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Skatteministeren erkendte, at iværksætterskatten vil få negative konsekvenser for dansk vækst. Skatteministeren vil nu igangsætte flere undersøgelser bl.a. for at afdække konsekvenserne af iværksætterskatten og forholdene i vores nabolande.

DR P1 Orientering har lavet et indslag om samrådet her: http://www.dr.dk/P1/orientering/indslag/2010/05/28/185531.htm

I dagens Børsen (side 2) taler IDA også imod iværksætterskatten, som vil ramme mange af deres ingeniør-medlemmer med en iværksætter i maven.

Vh. Torben

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)