Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan påvirker Iværksætterskatten dig?

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dejligt at høre.

Man kan komme langt med gode argumenter.

Blot sørgeligt, at det skulle være nødvendigt at bruge tid på noget, der er så logisk.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian

Skatten fastholdes ... SELV om skatteministeren erkender at det vil få negativ indflydelse.
Man må bare erkende at Troels Lund Poulsen og for den sags skyld Regeringen er kæmpe idioter.

og ja ... de vil "se på hvad der gøres i andre lande" .... hen af vejen.

Henrik Sørensen

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og laeste alle indlaeg omkring iværksætterskatten. Det er atter en soergelig udvikling som er igang i Danmark. Og specielt paa et punkt som reelt skal flytte Danmark i forhold til andre lande.

Hvis du efterhaanden har faaet nok af interessante skattetiltag, og kigger ud efter udlandet vil jeg tilbyde alle gratis raadgivning om at flytte deres virksomhed til Singapore - det gaelder for alle brancher - produktion, service, it, retail etc. udover det kan der etableres kontakt til Angel investor netvaerk i Singapore, som har mange interesser i at faa nye virksomheder/start-ups til Singapore. 

Singapore tilbyde desuden et par aar skattefrihed eller at den foerste tjaente million skal der ikke betales skat af.(skifter fra aar til aar, kontakt mig for nyeste opdateringer paa omraadet)

Jeg er ofte i Europa for at snakke med virksomheder om at flytte deres aktiviteter til Singapore, saa kan vaere til raadighed for alle der har interesse i en snak om hvordan de kan flytte deres aktiviteter til Singapore, og hvad de kan spare paa det.

Alternativt kan i skrive eller ringe til mg for spoergsmaal.

 

br,

Ronni
+65 84884661

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

En undersøgelse viser nu, at Iværksætterskatten allerede nu har haft alvorlige følger for iværksættervirksomheder og at det forventes, at der i de kommende 7 år vil blive investeret 14,5 milliarder kroner mindre i iværksættervirksomheder end der ellers ville have været.

Hurrar for den mest iværksætterfjendtlige regering vi har haft i mange år! Super Angry

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Endelig ser de lyset.

Brian Mikkelsen erkender ifølge epn.dk at iværksætterskatten har fejlet.

"Jeg er ikke i tvivl om, at de ændrede regler har haft negativ effekt på at få business angels til at investere, og derfor gør vi også noget ved det,« sagde Brian Mikkelsen. "

Nå ja, bedre sent end aldrig. Sleep

Har lige læst den, jeg fatter ikke de kan være så blinde, det var jo logisk.
Hvorfor bliver regeringen altid blind når de ser en mulighed for endnu flere skatter.....

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi de eksisterer i et univers som ikke har jordforbindelse.
hvis man ser på de fleste politikere så er det skræmmende hvor få der er som har været selvstændinge eller for den sags skyld har haft et "arbejde" hvor de var ansvarlig for at tjene penge.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Politikerne begynder først at reagere på en sag, når "medier" som BT og Ekstra Bladet begynder at skrive om det.
For så rammer det alle på overførselsindkomst og når selv Paradise Hotel folket kan se det dumme i det, så begynder det at være kritisk, da det er der stemmerne er.

Med andre ord, hvis en sag ikke kan give vælgere til den del af befolkninen, som intet bidrager med, så sker der ikke en skid og det uanset om det er Venstre eller SF.

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :


Nu sker der endelig noget nyt i sagen (tråden er bevidst taget op igen efter en pause)

Jeg er blevet interviewet til Berlingske Business i går og skal fotograferes til artiklen på mandag.

De fandt mig her fra tråden.

Er der andre, der er blevet kontaktet?

Jeg synes, at det er SUPER, at de tager sagen op i Berlingske, så vi kan få aflivet denne absurde skat.

Der er lige kommet et valg imellem seneste indlæg fra Martin og dette.

Det vil da blive et paradoks af format hvis en "rød" regering kommer til at ophæve en skat på iværksætteri og vækst i virksomheder og arbejdspladser som en "blå" regering har indført.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:


Nu sker der endelig noget nyt i sagen (tråden er bevidst taget op igen efter en pause)

Jeg er blevet interviewet til Berlingske Business i går og skal fotograferes til artiklen på mandag.

De fandt mig her fra tråden.

Er der andre, der er blevet kontaktet?

Jeg synes, at det er SUPER, at de tager sagen op i Berlingske, så vi kan få aflivet denne absurde skat.

Der er lige kommet et valg imellem seneste indlæg fra Martin og dette.

Det vil da blive et paradoks af format hvis en "rød" regering kommer til at ophæve en skat på iværksætteri og vækst i virksomheder og arbejdspladser som en "blå" regering har indført.

Venlig hilsen,

Christian



Så må vi bare håbe, at de ikke går tilbage til den gamle model, hvor gevinsten kun var skattefri, såfremt selskabet var ejet i over 3 år. Det er nu meget dejligt på den nuværende måde, hvor enhver aktiepost på over 10% af selskabet kan sælges skattefrit uanset ejertid.

Sjovt nok har der ikke været fokus på, at iværksætter-skatten reelt set blot gik ud på, at aktieposter på over 10% kunne handles skattefrit uanset ejertid (tidligere efter 3 år) imens aktieposter på under 10% skulle behandles skattemæssigt uanset ejertid (tidligere skattefrit efter 3 år) - Nærmere defineret, at indførelsen af iværksætterskatten har indført et skattehul, hvor de store aktieposter kan handles skattefrit, imens de små aktieposter skal beskattes uanset hvad, ligesom lagerbeskatningen har gjort det noget kedeligt.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)