Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Billige iPhones!

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er status? Er der en forventet leveringsdato?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15063
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:26

Rasmus Lindgren:

De lander her en af de næste dage... Havde overset at der var helligdage Torsdag og Fredag i sidste uge... ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15063
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29

Der er ik flere i det parti vi har købt, så folk behøves ik skrive flere PBs... Hvis vi kan skaffe ydeligere iPhones, så oprettes der en ny tråd...

Til alle dem, som endnu ik har fået svar, så kommer der en afvisning af bestillingen hurtigst muligt. Men er rigtig mange PBs bagud, så tålmodighed ;D
Og det hjælper ik at sende 1-2-3-4-5-6 PBs om manglende svar... Det udskyder blot det hele for andre!

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 00:17

Hej Fashion-Seller!

Os der har fået svar - kan vi forvente at få en Iphone ?

Det lyder jo til at du sikkert godt kan købe flere Iphone, mange som syntes de er populær ;)

Hilsen

Martin Leinstein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Der er ik flere i det parti vi har købt, så folk behøves ik skrive flere PBs... Hvis vi kan skaffe ydeligere iPhones, så oprettes der en ny tråd...

Til alle dem, som endnu ik har fået svar, så kommer der en afvisning af bestillingen hurtigst muligt. Men er rigtig mange PBs bagud, så tålmodighed ;D
Og det hjælper ik at sende 1-2-3-4-5-6 PBs om manglende svar... Det udskyder blot det hele for andre!

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:01

Fashion-Seller:

Rasmus Lindgren:

De lander her en af de næste dage... Havde overset at der var helligdage Torsdag og Fredag i sidste uge... ;D

Er dyrene landet?

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 16:51

Hmmm! Der er tilsyneladende et par "RARE" Aminoer som har spoleret vores køb af de billige I-Phones Crying , ved at melde sælger til Apple ifølge en PB fra sælger.

Det var rigtig træls. der må jo være nogen herinde som har fået ondt i røven ??? eller hvad

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:04

Flemming Ørts:

Hmmm! Der er tilsyneladende et par "RARE" Aminoer som har spoleret vores køb af de billige I-Phones Crying , ved at melde sælger til Apple ifølge en PB fra sælger.

Det var rigtig træls. der må jo være nogen herinde som har fået ondt i røven ??? eller hvad

De var da 100% lovlige og ikke ulovligt paralelimport så vidt jeg ved? Fandme sørgeligt sådan noget.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:18

Bautik:
De var da 100% lovlige og ikke ulovligt paralelimport så vidt jeg ved?

Det var også mit indtryk.... Men i så fald burde Apple DK jo heller ikke kunne gøre en skid.... Meget mystisk....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:20

Fama:

Bautik:
De var da 100% lovlige og ikke ulovligt paralelimport så vidt jeg ved?

Det var også mit indtryk.... Men i så fald burde Apple DK jo heller ikke kunne gøre en skid.... Meget mystisk....

Det er sku mærkeligt. jeg håber ikke Fashion-Seller kommer i for store problemer!

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)