Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Billige iPhones!

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Fama:

Fashion-Seller:
Hvis du tænker dig om, så vil du vide, hvorfor 3G er billige

Indifferent

Come on... Alle andre har regnet det ud indtil nu ;D

De små grå må igang ;D

Ja, det er jo federe at være trendsetter og så hive en 4G hjem når den lancheres i USA om kort tid ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:14

Fashion-Seller:
Men nu er sagen andet end Apple, da især en venlig person herinde fra, har lavet en politianmeldelse baseret på fiktive informationer...

Ved du hvem denne person er? Vi er så sent som i dag blevet tilbudt iPhones fra Tyskland, til en del under indkøbspris. Ikke helt lige så billigt som du solgte dem, men stadig et godt tilbud.

Bortset fra prisen, lød det faktisk som dit tilbud herinde. Nu er jeg ude i vilde spekulationer som jeg ikke har noget belæg for, men er der en chance for at de to ting hænger sammen, og kan du overhoved bruge det til noget hvis de gør?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20

igang:

Fashion-Seller:
Men nu er sagen andet end Apple, da især en venlig person herinde fra, har lavet en politianmeldelse baseret på fiktive informationer...

Ved du hvem denne person er? Vi er så sent som i dag blevet tilbudt iPhones fra Tyskland, til en del under indkøbspris. Ikke helt lige så billigt som du solgte dem, men stadig et godt tilbud.

Bortset fra prisen, lød det faktisk som dit tilbud herinde. Nu er jeg ude i vilde spekulationer som jeg ikke har noget belæg for, men er der en chance for at de to ting hænger sammen, og kan du overhoved bruge det til noget hvis de gør?

Ja vi kender alle info på pågældende person...

Vi fik vores direkte fra et telefonselskab, som har alt for mange på lager her op til 4G lanceringen... Og vi har til huse i DE, så vores kontakt stammer fra et andet land.

Hvis du køber iPhones i DE, så benyt ALDRIG Paypal, da det er den måde, som svindlerne benytter... Og der er sindsyg mange af dem hernede, desværre...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:30

Fashion-Seller:

Vi fik vores direkte fra et telefonselskab, som har alt for mange på lager her op til 4G lanceringen... Og vi har til huse i DE, så vores kontakt stammer fra et andet land.

Hvis du køber iPhones i DE, så benyt ALDRIG Paypal, da det er den måde, som svindlerne benytter... Og der er sindsyg mange af dem hernede, desværre...

Ham her fik dem også direkte fra et telefonselskab, så det var derfor jeg tænkte at det kunne hænge sammen. Han har en butik der sælger importerede telefoner, så jeg tør godt stole så meget på ham at jeg ikke regner med at blive snydt. Og når vi handler, er det altid foregået som det skal.

Nu købte vi ikke nogen, men din anbefaling er noteret. Tak for det. Det er jo bare helt umuligt at gennemskue hvem der er til at stole på, og hvem der bare venter på at franarre os pengene. Men det kommer jeg jo desværre nok bare til at lære på den hårde måde, på et tidspunkt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)