Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Billige iPhones!

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
Det er sku mærkeligt. jeg håber ikke Fashion-Seller kommer i for store problemer!

Hvis der er tale om lovligt importerede telefoner* kan jeg ikke forestille mig han kan komme i nogle problemer overhovedet. I så fald er der vel tale om Apple bare har stoppet den ved den Tyske forhandler.

Men det ville da være rart at høre hvad der er sket. For hvis man kan få problemer ved lovlig paralelimport....ja så ville det sgu være rart at vide :)

* Hvilket jeg i øvrigt har alt grund til at tro det er.... Det er da ihvertfald mit indtryk at FashionSeller holder sin sti ren!

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:42

Fama:

Det var også mit indtryk.... Men i så fald burde Apple DK jo heller ikke kunne gøre en skid.... Meget mystisk....

Det kan de nu meget simpelt, de opsiger bare et samarbejde... Men nu er sagen andet end Apple, da især en venlig person herinde fra, har lavet en politianmeldelse baseret på fiktive informationer...

Så vi har været den store tur igennem for at sige det mildt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:43

Bautik:

Det er sku mærkeligt. jeg håber ikke Fashion-Seller kommer i for store problemer!

Vi har ingen problemer... Der var intet ulovligt ved det, men der er bare spildt 2 arbejdsdage, 1 hel weekend + 1 fridag pga især en herinde fra...

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 18:46

Fashion-Seller:
Det kan de nu meget simpelt, de opsiger bare et samarbejde...

Ja det var noget i den stil jeg tænkte. De har vel bare cuttet deres samarbejde med din tyske leverandør?

Fashion-Seller:
Men nu er sagen andet end Apple, da især en venlig person herinde fra, har lavet en politianmeldelse baseret på fiktive informationer...

Så får han/hun vel bare en dom for falsk anmeldelse som "belønning"?

Fashion-Seller:
Så vi har været den store tur igennem for at sige det mildt...

Ja det kan jeg forstå... Ærgeligt... Men som sagt kan du jo glæde dig ved modparten får en tur igennem møllen for falsk anmeldelse - Det tager man vist ikke så let på ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:50

Fama:

Ja det var noget i den stil jeg tænkte. De har vel bare cuttet deres samarbejde med din tyske leverandør?

Nej for Apple kender ik teleselskabets ID... De fik færden af det og stoppede varerne på speditørens lager...

Fama:

Så får han/hun vel bare en dom for falsk anmeldelse som "belønning"?

Jeg aner ik hva der kommer til at ske, men tvivler på at det bliver rart for vedkommende...

Fama:

Ja det kan jeg forstå... Ærgeligt... Men som sagt kan du jo glæde dig ved modparten får en tur igennem møllen for falsk anmeldelse - Det tager man vist ikke så let på ;)

Jeg ved sku ik hvor meget glæde man har, efter den tur som jeg + 2 ansatte inkl deres familier har været igennem... Men et er sikkert, jeg synker ik ned på sådan en lavt niveau!

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 18:54

Fashion-Seller:
Nej for Apple kender ik teleselskabets ID... De fik færden af det og stoppede varerne på speditørens lager...

Æh... Hvordan kan de stoppe varene hvis de ikke ved hvem køber er? De har vel vidst hvem din forhandler var og så undladt at levere til ham eller hvordan?

Fashion-Seller:
Jeg aner ik hva der kommer til at ske, men tvivler på at det bliver rart for vedkommende...

Det plejer det sjældent at være, at lyve over for politiet ;)

Fashion-Seller:
Jeg ved sku ik hvor meget glæde man har, efter den tur som jeg + 2 ansatte inkl deres familier har været igennem... Men et er sikkert, jeg synker ik ned på sådan en lavt niveau!

Men nu er det jo ovre... Er ihvertfald en temmeligt ærgelig situation, så kan godt forstå du er "lidt" muggen :)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:02

Fama:

Æh... Hvordan kan de stoppe varene hvis de ikke ved hvem køber er? De har vel vidst hvem din forhandler var og så undladt at levere til ham eller hvordan?

Teleselskabet stoppede selv leverancen... Varerne har stået på speditørens lager siden sidste Tirsdag, men måtte ik udleveres i henhold til aftale med afsender.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 19:16

Fashion-Seller:
Teleselskabet stoppede selv leverancen... Varerne har stået på speditørens lager siden sidste Tirsdag, men måtte ik udleveres i henhold til aftale med afsender.

Ja jeg fatter ikke en skid af det.... Men som du skriver leder det her kun til gætterier og spekulationer... Så vi lader den bare ligge her og glæder os over det er overstået - så må vi bare håbe du slipper for den slags problemer i fremtiden. Det virker ihvertfald som en rigtigt ærgelig og ufortjent situation, når man tænker på hvad du ellers render rundt og laver :)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23

Fama:

Ja jeg fatter ikke en skid af det.... Men som du skriver leder det her kun til gætterier og spekulationer... Så vi lader den bare ligge her og glæder os over det er overstået - så må vi bare håbe du slipper for den slags problemer i fremtiden. Det virker ihvertfald som en rigtigt ærgelig og ufortjent situation, når man tænker på hvad du ellers render rundt og laver :)

Sorry er træt så prøver kort igen... Teleselskabet fik fredag den 14 en standard info fra Apple (det har flere selskaber fået). De fattede mistanke og fik kolde fødder, og derfor stoppede de leveringen til os, som skulle være sket den 18. I stedet for at levere varerne ud, opbevarede speditøren forsenselsen på deres lager og nægtede udlevering til os, selvom vi forsøgte flere gange, og lod den gå retur igår efter aftale med teleselskabet.
Håber det giver en smule mere mening, og beklager det andet volapyk :)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 19:28

Fashion-Seller:

Fama:

De fattede mistanke og fik kolde fødder, og derfor stoppede de leveringen til os

Havde de da ikke rent mel i posen?

Med venlig hilsen

Bastian

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)