Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Billige iPhones!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

>>Nej for Apple kender ik teleselskabets ID... De fik færden af det og stoppede varerne på speditørens lager...<<

Hvis de har stoppet leverancen - så fremgår det også af leverancen hvor det skal leveres og så vil det også fremgå hvem der levere som så igen ved hvem der har bestilt.

Og så siger Apple da bare til den der har bestilt at det vil de da gerne vide og så kender Apple også Teleselsk. ID Og fortæller de det ikke så er de da færdig som leverandør.

Fra mit synspunkt vil det da blive afdækket hvem er hvem og hvem der har gjort hvad.

Teleselskabet har selv stoppet udleveringen af deres egen forsendelse, så der er ingen, som finder ud af deres ID. Og vi er på ingen måde forpligtet til at udlevere den...

Iøvrigt var det lige præcist alle gætterier, gisninger, tror, ideer, måske osv, som gerne skulle undgås, da det ingen gavner... Derfor PB med info til dem som havde bestilt...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23

Fama:

Ja jeg fatter ikke en skid af det.... Men som du skriver leder det her kun til gætterier og spekulationer... Så vi lader den bare ligge her og glæder os over det er overstået - så må vi bare håbe du slipper for den slags problemer i fremtiden. Det virker ihvertfald som en rigtigt ærgelig og ufortjent situation, når man tænker på hvad du ellers render rundt og laver :)

Sorry er træt så prøver kort igen... Teleselskabet fik fredag den 14 en standard info fra Apple (det har flere selskaber fået). De fattede mistanke og fik kolde fødder, og derfor stoppede de leveringen til os, som skulle være sket den 18. I stedet for at levere varerne ud, opbevarede speditøren forsenselsen på deres lager og nægtede udlevering til os, selvom vi forsøgte flere gange, og lod den gå retur igår efter aftale med teleselskabet.
Håber det giver en smule mere mening, og beklager det andet volapyk :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:35

Per Krabbe:

Cool du har nu selv været med til at holde liv i den her tråd. Ingen kommentarer fra dig - så var den død meget hurtigt.

Sorry det var ik for at lyde sur, men ville bare aflive rygter eller teorier inden de begyndte at opstå...

Per Krabbe:

Trist - men epilogen må vel være at når en handel lyder for god til at være sandt så ender sjældent med at være det. Sa ..... jeg havde altså gået i 10 dg og ventet.

Sådan vil jeg nu ik udlægge dette, men en anden gang sælges sådanne varer bare ik før de er på lager... Og så kommer mængden bare til at afhænge af risikovilligheden.
Det var ingen særlig god forretning for os, men blot en mulighed for at åbne en dør for fremtiden, og evt gøre nogle andre mennesker glade herinde... Det afspejler prisen vist os :) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20

igang:

Fashion-Seller:
Men nu er sagen andet end Apple, da især en venlig person herinde fra, har lavet en politianmeldelse baseret på fiktive informationer...

Ved du hvem denne person er? Vi er så sent som i dag blevet tilbudt iPhones fra Tyskland, til en del under indkøbspris. Ikke helt lige så billigt som du solgte dem, men stadig et godt tilbud.

Bortset fra prisen, lød det faktisk som dit tilbud herinde. Nu er jeg ude i vilde spekulationer som jeg ikke har noget belæg for, men er der en chance for at de to ting hænger sammen, og kan du overhoved bruge det til noget hvis de gør?

Ja vi kender alle info på pågældende person...

Vi fik vores direkte fra et telefonselskab, som har alt for mange på lager her op til 4G lanceringen... Og vi har til huse i DE, så vores kontakt stammer fra et andet land.

Hvis du køber iPhones i DE, så benyt ALDRIG Paypal, da det er den måde, som svindlerne benytter... Og der er sindsyg mange af dem hernede, desværre...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)