|
Alle PBs besvares lige senere... For det er totalt uoverskueligt lige pt... |
Alle PBs er besvaret nu...
Der kan enten vælges dansk sprog i sprogmenuen eller hentes en application på dansk...
Debat
|
Alle PBs besvares lige senere... For det er totalt uoverskueligt lige pt... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Alle PBs er besvaret nu... Der kan enten vælges dansk sprog i sprogmenuen eller hentes en application på dansk... |
Har lige skimtet PB igennem, og synes ik der er nogen fra dig... Gider du ik sende den igen ;D |
Er næsten 100 PBs bagefter, så ro på... Der kommer svar, når stakken er blevet kørt igennem... |
De lander her en af de næste dage... Havde overset at der var helligdage Torsdag og Fredag i sidste uge... ;D |
|
Der er ik flere i det parti vi har købt, så folk behøves ik skrive flere PBs... Hvis vi kan skaffe ydeligere iPhones, så oprettes der en ny tråd... Til alle dem, som endnu ik har fået svar, så kommer der en afvisning af bestillingen hurtigst muligt. Men er rigtig mange PBs bagud, så tålmodighed ;D |
Det kan de nu meget simpelt, de opsiger bare et samarbejde... Men nu er sagen andet end Apple, da især en venlig person herinde fra, har lavet en politianmeldelse baseret på fiktive informationer... Så vi har været den store tur igennem for at sige det mildt... |
Vi har ingen problemer... Der var intet ulovligt ved det, men der er bare spildt 2 arbejdsdage, 1 hel weekend + 1 fridag pga især en herinde fra... |
Nej for Apple kender ik teleselskabets ID... De fik færden af det og stoppede varerne på speditørens lager...
Jeg aner ik hva der kommer til at ske, men tvivler på at det bliver rart for vedkommende...
Jeg ved sku ik hvor meget glæde man har, efter den tur som jeg + 2 ansatte inkl deres familier har været igennem... Men et er sikkert, jeg synker ik ned på sådan en lavt niveau! |
Teleselskabet stoppede selv leverancen... Varerne har stået på speditørens lager siden sidste Tirsdag, men måtte ik udleveres i henhold til aftale med afsender. |