Hej Tonny Skov Pedersen! Er det mlm systemet du har noget i mod eller er det måden det ofte bliver fremlagt på? En ting må man se i øjnene, hvis folk mangler penge er der kun én ting der er værre og det er at undlade at gøre noget ved det og jeg syntes i hvert fald mlm/nm folk skal værdsættes for deres initiativ og gå på mod. (det gælder for også alle andre folk). Jeg har aldrig kunnet forstå at hvis man siger til en person at der og der kan du sparre penge, for hvad der er sparet er tjent, så farer han derhen, men hvis man spørger samme person om vedkomne vil høre om en indtjeningsmulighed er man at betragte som snot dum. Jeg kan godt se at det er et spørgsmål med konsekvenser, enten siger vedkomne nej og indrømme derved at han ikke mangler noget selv om det er tilbudskøen der er hans overlevelse, eller også siger han ja og pålægger sig selv at spørge en hel masse mennesker om det var noget. Hvis vi nu forestiller os at man kunne gå hen i en forretning og skrive sig op til et netværk og på den måde undgå at spørge ens omgangskreds, ville du så også være i mod mlm/nm? De badste hilsener Hans Peter |
Tonny Skov Pedersen:Hej med jer
Hej med dig :)
Tonny Skov Pedersen:Nu er I nok klar over, at jeg ikke er særlig begejstret for MLM eller NM
Det jeg ved om dig om NM er at du er en person som undersøger sagerne. Og det er dejligt at du vil det. Ser mig da beæret over en revisor med din baggrund vil sætte sig grundigt ind i tingene omkring NM og de enkelte firmaer før du udtaler dig enten negativt eller Positivt.
Tonny Skov Pedersen:Nu har jeg så kigget lidt på dette nye "vidunder", så jeg kiggede lidt på den noget upåagtede Pierre Lang og fandt så, at dette nu ejes af NWA (Hvem ellers?)
http://www.pierre-lang.com/pierrelang_web/history.htm
Citat fra 2010: "Pierre Lang is taken over by the German direct-sales entrepreneur Helmut Spikker"
Ja det er rigtigt at Helmut Spikker har købt virksomheden for at få deres super produkter med i denne NM virksomhed. Det er der vel ikke noget negativt i?
Tonny Skov Pedersen:Vedr. Re-Vita se link http://www.re-vita.com/en/information
Ja, så må vi se, hvorvidt dette projekt kan blive en succes, et er sikkert og det er, at det er og bliver MLM og NM, så nu mangler vi kun erfaringerne hermed.
Jeg ved ikke om du læste mit indlæg helt igennem, men NWA er en samling af mange forskellige virksomheder der er gået sammen om at danne NWA med Helmut Spikker i spidsen. Re-Vita er bare en af de mange. Og erfaringerne kommer men som nævnt en del gange er dette meget nyt og mange informationer skal ud på en gang. Men som jeg også har skrevet før kommer de her i tråden hver gang jeg har nye informationer.
Tonny Skov Pedersen:Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.
Nu ved jeg ikke hvor du har informationerne fra at LR var et elendigt projekt. Jeg vil gerne vide hvad du bygger det på? Lr er et af verdens mest succesfulde Network selskaber målt på deres reklamationer, og omsætning, samt priser de har modtaget. Gazelle Priser 2 eller 3 gange samt AAA kreditvudering. Ved da også at LR har hjulpet utrolig mange mennesker til succes. Nå men det er en anden historie.
Tonny Skov Pedersen:Så til dem om overvejer at deltage, kan jeg kun sige, at de skal holde øjne og ører åbne, da der er så mange projekter og "varer" i dette NM foretagende, at det kan blive meget uoverskueligt bare at deltage
Uanset hvilket selskab du deltager i skal du holde øjne og ører åbne . Ellers får du ingen informationer. Som Partner i dette sleskab er det jo mit arbejde at sørge for nye forhandlere/partnere får al den information de har brug for, samt at hjælpe dem på rette vej.
Tonny Skov Pedersen:Hilsen
Tonny
Venlig Hilsen
Thomas Lybek
PS: Håber det svarer på lidt spørgsmål, ellers skal du være velkommen til at komme med mere uddybende spørgsmål.