Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Network Marketing Firma

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny Skov Pedersen!

Er det mlm systemet du har noget i mod eller er det måden det ofte bliver fremlagt på? En ting må man se i øjnene, hvis folk mangler penge er der kun én ting der er værre og det er at undlade at gøre noget ved det og jeg syntes i hvert fald mlm/nm folk skal værdsættes for deres initiativ og gå på mod. (det gælder for også alle andre folk). Jeg har aldrig kunnet forstå at hvis man siger til en person at der og der kan du sparre penge, for hvad der er sparet er tjent, så farer han derhen, men hvis man spørger samme person om vedkomne vil høre om en indtjeningsmulighed er man at betragte som snot dum. Jeg kan godt se at det er et spørgsmål med konsekvenser, enten siger vedkomne nej og indrømme derved at han ikke mangler noget selv om det er tilbudskøen der er hans overlevelse, eller også siger han ja og pålægger sig selv at spørge en hel masse mennesker om det var noget. Hvis vi nu forestiller os at man kunne gå hen i en forretning og skrive sig op til et netværk og på den måde undgå at spørge ens omgangskreds, ville du så også være i mod mlm/nm? 

De badste hilsener

Hans Peter

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Hej med jer

Hej med dig :)

Tonny Skov Pedersen:
Nu er I nok klar over, at jeg ikke er særlig begejstret for MLM eller NMSurprise

Det jeg ved om dig om NM er at du er en person som undersøger sagerne. Og det er dejligt at du vil det. Ser mig da beæret over en revisor med din baggrund vil sætte sig grundigt ind i tingene omkring NM og de enkelte firmaer før du udtaler dig enten negativt eller Positivt.

Tonny Skov Pedersen:

Nu har jeg så kigget lidt på dette nye "vidunder", så jeg kiggede lidt på den noget upåagtede Pierre Lang og fandt så, at dette nu ejes af NWA (Hvem ellers?)

http://www.pierre-lang.com/pierrelang_web/history.htm

Citat fra 2010: "Pierre Lang is taken over by the German direct-sales entrepreneur Helmut Spikker" 

Ja det er rigtigt at Helmut Spikker har købt virksomheden for at få deres super produkter med i denne NM virksomhed. Det er der vel ikke noget negativt i?

Tonny Skov Pedersen:

Vedr. Re-Vita se link http://www.re-vita.com/en/information

Ja, så må vi se, hvorvidt dette projekt kan blive en succes, et er sikkert og det er, at det er og bliver MLM og NM, så nu mangler vi kun erfaringerne hermed.

Jeg ved ikke om du læste mit indlæg helt igennem, men NWA er en samling af mange forskellige virksomheder der er gået sammen om at danne NWA med Helmut Spikker i spidsen. Re-Vita er bare en af de mange. Og erfaringerne kommer men som nævnt en del gange er dette meget nyt og mange informationer skal ud på en gang. Men som jeg også har skrevet før kommer de her i tråden hver gang jeg har nye informationer.

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

Nu ved jeg ikke hvor du har informationerne fra at LR var et elendigt projekt. Jeg vil gerne vide hvad du bygger det på? Lr er et af verdens mest succesfulde Network selskaber målt på deres reklamationer, og omsætning, samt priser de har modtaget. Gazelle Priser 2 eller 3 gange samt AAA kreditvudering. Ved da også at LR har hjulpet utrolig mange mennesker til succes. Nå men det er en anden historie.

Tonny Skov Pedersen:
Så til dem om overvejer at deltage, kan jeg kun sige, at de skal holde øjne og ører åbne, da der er så mange projekter og "varer" i dette NM foretagende, at det kan blive meget uoverskueligt bare at deltage

Uanset hvilket selskab du deltager i skal du holde øjne og ører åbne Big Smile. Ellers får du ingen informationer. Som Partner i dette sleskab er det jo mit arbejde at sørge for nye forhandlere/partnere får al den information de har brug for, samt at hjælpe dem på rette vej.

Tonny Skov Pedersen:

Hilsen

Tonny

Venlig Hilsen
Thomas Lybek

PS: Håber det svarer på lidt spørgsmål, ellers skal du være velkommen til at komme med mere uddybende spørgsmål.

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hpr:
De badste hilsener

Jeg mente selvfølgelig

De bedste hilsener

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hpr:

hpr:
De badste hilsener

Jeg mente selvfølgelig

De bedste hilsener

Synes da ellers BAD hilsner var cool :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

NWA Marketing:
Men jeg håber det har været lidt interessant læsning, og i er velkommen til at smide spørgsmål her i tråden, eller over PM, så skal jeg svare så godt jeg kan. Men igen det hele er nyt, men jeg lover jeg vil undersøge sagen hvis jeg ikke kender svaret på jeres spørgsmål.

Følger lige med her

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

NWA Marketing:
Nu ved jeg ikke hvor du har informationerne fra at LR var et elendigt projekt. Jeg vil gerne vide hvad du bygger det på? Lr er et af verdens mest succesfulde Network selskaber målt på deres reklamationer, og omsætning, samt priser de har modtaget. Gazelle Priser 2 eller 3 gange samt AAA kreditvudering. Ved da også at LR har hjulpet utrolig mange mennesker til succes. Nå men det er en anden historie.

Det er da rart med en fornuftig og sober snak om emnet, så det håber jeg, vi kan fortsætte med.

Jeg har gennem tiden skullet hjælpe LR-forhandlere ud af en økonomisk krise, som har været affødt af det stadigt stigende krav om omsætning, enten egenomsætning eller gruppens omsætning for at opnå hhv. rabatter og bonus. Ofte blev de således nødt (tvunget) til at købe mere end planlagt, idet gruppen ikke købte, så meget som de skulle. (Bemærk her, at jeg skriver købte - ikke solgte, det er jo underordnet).

Når de så kommer til år 3 efter opstarten, så begynder de alvorlige problemer, når SKAT kommer med den store "hammer" og faktisk underkender en stor del af virksomheden, alene med den begrundelse, at den ikke er tilrettelangt med henblik på at kunne skabe et overskud, som man rent faktisk kan overleve på. Dette bevirker så, at skatteansættelserne 3 år tilbage bliver reguleret, ofte med meget store efterbetalinger af skat som resultatet eller en afgørelse om "hobbyvirksomhed".

Sidder pt. med det samme problem for en kunde, som er kommet i klemme med SKAT, men her er en fordel, idet omsætningen er så høj og med overskud, at hobbybegrebet næppe kommer i betragtning. Derimod er det hele for 3 år tilbage blevet gennemgået med en tættekam, som har medført en underkendelse af bilag for flere hundrede tusinde kroner, alene af den årsag at SKAT ikke forstår eller ønsker at forstå virksomhedens forhold. Så kunden har nu 2 muligheder, 1) betal restskatten og dø eller 2)brug en formue på en skatteekspert/revisor og få reddet det, der reddes kan. Under alle omstændigheder er det utroligt vigtigt også for MLM og NM virksomheder at have den rigtige regnskabs- og skattekyndige bistand.

Når man så flere steder kan læse, at det ikke er nødvendigt med en revisor for at drive denne form for virksomhed, så har man et problem.

Hilsen

Tonny

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Det er da rart med en fornuftig og sober snak om emnet, så det håber jeg, vi kan fortsætte med.

Altid frisk på en debat :) Og synes vi er kommet godt fra start med at der er åbent sind omkring det nye selskab. Ved godt at mange NM firmaer har banet vejen for dårlig omtale, men jeg kæmper og kæmper for at ændre det :)

Tonny Skov Pedersen:
Jeg har gennem tiden skullet hjælpe LR-forhandlere ud af en økonomisk krise, som har været affødt af det stadigt stigende krav om omsætning, enten egenomsætning eller gruppens omsætning for at opnå hhv. rabatter og bonus. Ofte blev de således nødt (tvunget) til at købe mere end planlagt, idet gruppen ikke købte, så meget som de skulle. (Bemærk her, at jeg skriver købte - ikke solgte, det er jo underordnet).

Det er vigtigt at forstå det er kundens eget valg om han ønsker at bruge sine egne penge på at stige et niv. mere. Jeg kan godt se man er meget presset hvis man f.eks kun mangler 2 mdr. før man får en fed bil eller for at stige i rang. Men hvis man kommer til det punkt skal man måske overveje og netværket man har bygget op kan bære den rang/titel endnu. Med LR er det vigtigt at man har en kontinuerlig indkomst hver måned før man går efter en titel. (Det er kun lige sådan nogle eksempler jeg kan komme på der kunne være tale om) I lr er der krav om at opretholde en omsætning på eks. vis 20.000 PV i 6 mdr for at blive en eller anden  titel (og meget attraktivt hvis det er en titel med bil). Men i NWA mener vi at skaber du omsætningen den første måned skal du også have guleroden. 1 Stk bil (tilskud til bilen) og titel med flere bonus muligheder. (mistede lige tråden men håber det gav indblik i den del af spørgsmålet)

Tonny Skov Pedersen:
Sidder pt. med det samme problem for en kunde, som er kommet i klemme med SKAT, men her er en fordel, idet omsætningen er så høj og med overskud, at hobbybegrebet næppe kommer i betragtning. Derimod er det hele for 3 år tilbage blevet gennemgået med en tættekam, som har medført en underkendelse af bilag for flere hundrede tusinde kroner, alene af den årsag at SKAT ikke forstår eller ønsker at forstå virksomhedens forhold. Så kunden har nu 2 muligheder, 1) betal restskatten og dø eller 2)brug en formue på en skatteekspert/revisor og få reddet det, der reddes kan.

Det er en meget uheldig og træls situation at komme i, og igen vil jeg mene at den upliner der har startet personen op ikke har været kvalificeret til at kunne rådgive om hvad din kunde skal tage hensyn til når din kunde har nået visse niv. for indkomst (Det gav mening i mit hoved, håber du forstår det Stick out tongue) Som du selv skriver :

Tonny Skov Pedersen:
Under alle omstændigheder er det utroligt vigtigt også for MLM og NM virksomheder at have den rigtige regnskabs- og skattekyndige bistand.
I NM skaber du en forretning som alt andet. Alt overskud skal der betales skat af og tjener du over 50.000 skal der oprettes CVR nr. (Det er ihvert fald det som jeg siger til mine folk).

Tonny Skov Pedersen:
Når man så flere steder kan læse, at det ikke er nødvendigt med en revisor for at drive denne form for virksomhed, så har man et problem.

Vil dog godt indrømme jeg ikke siger til mine folk de skal henvende sig til en revisor i starten. Men når de opnår en vis form for indtægt snakker vi da om deres behov. Kan de selv finde ud af bogføring af salg og provision, eller skal der hjælp til. Jeg hjælper folk igang med det grundlag af at dette er starten på en selvstændig forretning som alt andet. Du kan købe produkter og sælge dem, og som ekstra feature kan du ansætte sælgere til at hjælpe med at omsætte produkter. Og når man driver virksomhed skal der hjælp til når man ikke kan overskue det mere.

Vil faktisk gerne spørge dig om en tjeneste. Når nu det er gratis at være med i denne forretning. Kan jeg så ikke få lov til at give dig en position, så du selv kan få lov til at se denne forretning indefra. DU SKAL IKKE KØBE NOGET ELLER FORETAGE noget udover at se hvad det hele går ud på. Det vil betyde meget for mig hvis du kan hjælpe på den måde. + du vil blive mere rustet til at sætte dig ind i NM verdenen næste gang en kunde henvender sig til dig.

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du helt droppet chokoladen eller?

Det er noget af en roddet landhandel... Hvordan kan de dog styre så følsomme brancher, når de både vil sælge eget brand og private label?

MVH
Zero RH

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Her må jeg give Simon ret!!!

LR er da blandt nogle af de største og mest respekterede indenfor MLM...

MVH
Valentino

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Har du helt droppet chokoladen eller?

MVH
Zero RH

Nej chokoladen kører stille og roligt op af, men vi har lagt en anden strategi.

Fashion-Seller:
Det er noget af en roddet landhandel... Hvordan kan de dog styre så følsomme brancher, når de både vil sælge eget brand og private label?

Det er her jeg melder mig svar skyldig men så snart jeg ved hvordan de kører det skal jeg nok skrive svaret herinde (Går ud fra du tænker på parfumer)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)