Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Network Marketing Firma

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Ja, så kom det grimme fjæs da fremNo

Ja jeg er en slem dreng, især når du starter med at lægge en masse ord i munden på mig...

I see you point OR NOT...

Men sådan er det vel, når man er smart overfor andre, men ik selv kan tåle tilbage af samme skuffe...

Og tak for 1 x Star Smile Du får da bare 1 x Star retur for det crap du fyrede af...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Når man nu er heldig at rende ind i en NM person, som rent faktisk forsøger at føre en fornuftig dialog, så synes jeg da også, at det er spændende, hvad dette kan føre til.

Vi to har faktisk haft en meget "aggresiv" disskusion omkring Xocai, men faktisk også fordi jeg var slem i starten herinde til at tage det som personligt angreb i stedet for faktisk at se i stillede de rigtige spørgsmål for at se om firmaet var reelt.

Tonny Skov Pedersen:

Jeg vil på den baggrund gerne tage mod din invitation, som jeg i det mindste opfatter som værende både positiv og seriøs, hvilket er baggrunden for min accept.

Jeg skal nok forsøge at være åben overfor det, jeg erfarer i denne forbindelse. Det kan jo være jeg for en gangs skyld bliver glædeligt overrasket over en MLM eller NM virksomhed/konstruktion.

Du er velkommen til at sende en PB eller en mail, så kan vi drøfte, hvordan og hvorledes.

Det er jeg meget glad for du vil. Sender dig lige en PM med de muligheder vi har fået at give dig dit brugernavn og kode. Det hele er jo som sagt nyt så vores 3-lags formularer er stadig i trykken. Men skulle være klar mandag. Men smider lige en PM imorgen tidlig.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og tak for 1 x Star Smile Du får da bare 1 x Star retur for det crap du fyrede af...

Når i nu begge to sparer på stjernerne kan i bare give dem til mig Cool

Ej ved godt jeg ikke skal blande mig når 2 mennesker er igang med en debat, men kan vi prøve at holde os til emnet og være venner. Vi kan altid sætte os i en rundkreds og ryge fredspibe. Har hørt det er sjovt tobak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Men sådan er det vel, når man er smart overfor andre, men ik selv kan tåle tilbage af samme skuffe...

Og tak for 1 x Star Smile Du får da bare 1 x Star retur for det crap du fyrede af...

Beklager, jeg taler og forstår ikke latrin.

Når du taler, så man kan forstå det, så skal jeg med glæde svare på dit spørgsmål.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Nej chokoladen kører stille og roligt op af, men vi har lagt en anden strategi.

Så forstår jeg ikke helt hvorfor du snakker om alle de fordele der er ved at skifte?  Det minder lidt om Mette der plaprer om folkeskolen og sender sit eget barn i privatskole. Det irriterer mig lidt, at jeg kommer til at lyde negativ, men ser da spændt på udviklingen.

 

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Thomas Lybek:

Nej chokoladen kører stille og roligt op af, men vi har lagt en anden strategi.

Så forstår jeg ikke helt hvorfor du snakker om alle de fordele der er ved at skifte?  Det minder lidt om Mette der plaprer om folkeskolen og sender sit eget barn i privatskole. Det irriterer mig lidt, at jeg kommer til at lyde negativ, men ser da spændt på udviklingen.

Jeg kan godt se det er forvirrende Big Smile
Men efter at have sat mig ind i de ting omkring NWA og hvilke større muligheder der er i dette nye firma kan jeg meget hurtigt se at dette er 110% en bedre mulighed for alle, og jeg kan bedre sprede mig ud.

Men i Xocai er jeg kommet så langt med udlandet at jeg ikke kan stoppe det. Jeg laver dog ikke mere i firmaet end at hjælpe de folk som allerede er sat igang. Som mange andre networkere leder man efter det firma som tiltaler en mest, og jeg tror netop jeg har fundet mit. Hvordan jeg vuderer firmaet kan du se i min første tråd.

Håber det var svar på spørgsmålet.

Hvad er det for noget med hende mette?? Jeg ser ikke så meget TV Embarrassed

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Beklager, jeg taler og forstår ikke latrin.

Når du taler, så man kan forstå det, så skal jeg med glæde svare på dit spørgsmål.

In principio erat verbum.

Ita est. ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

In principio erat verbum.

Ita est. ;D

Liberate tu ta me ex inferis :) så vil jeg også blære mig...

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Sikke et spørgsmål, men du er vel MLM.

Der er jo nok en grund til, at mange LR folk er faldet af eller gledet over i eks. ACN eller noget helt tredie.

Tonny

 

Jeg var lidt kort for hovedet da jeg så din kommentar, så det kom nok ikke ud så sobert som det plejer fra mig, det undskylder jeg :)

Jeg kan forstå at du som revisor har set nogle mindre heldige sager med LR og jeg har fuld forståelse for, hvordan det kan påvirke din opfattelse af selskabet. Ikke desto mindre har LR vundet en del priser for både produkter, kundepleje og koncept.

Det siger selvfølgelig noget om firmaet, men jeg basere faktisk min mening på folk jeg kender, som har arbejdet med LR. Jeg har aldrig selv arbejdet LR.

Alt det bedste,
Simon :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Jeg kan godt se det er forvirrende Big Smile

Men efter at have sat mig ind i de ting omkring NWA og hvilke større muligheder der er i dette nye firma kan jeg meget hurtigt se at dette er 110% en bedre mulighed for alle, og jeg kan bedre sprede mig ud.

Men i Xocai er jeg kommet så langt med udlandet at jeg ikke kan stoppe det. Jeg laver dog ikke mere i firmaet end at hjælpe de folk som allerede er sat igang. Som mange andre networkere leder man efter det firma som tiltaler en mest, og jeg tror netop jeg har fundet mit. Hvordan jeg vuderer firmaet kan du se i min første tråd.

Håber det var svar på spørgsmålet.

Hvad er det for noget med hende mette?? Jeg ser ikke så meget TV Embarrassed

Det er nu ikke fordi det er forvirrende, men du foreslår noget som du ikke selv vælger (endnu). Det er lidt at anbefale noget man ikke selv bruger.

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om NWA udfra den info der er kommet frem indtil videre, og selv med mere viden ville jeg holde mig fra at udtale mig på andre's vegne, for det er muligt at man selv syntes muligheden er helt fantastisk,  men mennesker er jo heldigvis så forskellige. Jeg har dog signet mig på for at få mere viden, for med det der har været indtil videre overvejer jeg ikke et skifte, men jeg syntes det er meget vigtigt at "følge med", for der er hamrende irriterende når en NM'er udtaler sig om andre NM firmaer uden at have fået en præsentation af det (ikke med henvisning til dig).

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)