Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glæd Jer over andres succes, fremhæv ikke det negative

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Kære Aminoer.

Jeg vil gerne opfordre til, at vi i højere grad glæder os over andres succes, frem for straks at begynde at lede efter negative ting der kan fremhæves. Jeg er simpelthen så ærgelig over, at hver gang man laver et positivt indlæg, så er der et fjols der skal skyde det i sænk med en negativ kommentar.

Til alle Jer der ikke har noget positivt at sige: Vil I ikke bare være flink at logge af? Jeg har svært ved at tro, at I finder nye kunder med Jeres fremgangsmåde. Det virker utroligt usympatisk at fremhæve sig selv og egne produkter, ved at pointere mangler hos konkurrenten. Det virker i hvertfald ikke på mig.

Heldigvis er de fleste på Amino gode til at give en Yes eller et par Star'er, og tak til Jer. Det er super rart at få et klap på skulderen engang imellem :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:33

Et godt sted er jo at gribe i egen barm - det er f.eks. lidt skidt at skyde konkurrerende produkter til ens eget i skoene at det skulle være særligt komplekst eller svært fordi man ønsker at sælge sig eget som nemt.

Det var lige det med glashuset og stenene :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:34

Ikke for at lyde som en af de negative :) men synes da generelt alle får klap på skulderen når de skriver om succes historier.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:35

Jeg vil gerne fremhæve denne post, hvor det gik ret galt:
http://www.amino.dk/forums/t/87236.aspx?PageIndex=2

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:36

Er det så ikke også her vi tænker amino ånd ?..

Der er altid negative indlæg imellem, men de kan jo ignores og så man kigger videre på de positive ting..

Jeg har f.eks en anden bruger herinde der har et problem med mig og når jeg laver indlæg mod ham er de negative og moderator sletter i alle indlæg mod ham, men der er så en grund til jeg skriver negativt om manden hver gang

Ellers prøver jeg at holde den positive og komme med lidt gas og få en positiv steming og hjælpe hvor man kan :-)

mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:38

Ronnikc, alt er relativt, og Sitemagic CMS er væsentligt simplere end Joomla. Vær flink at se hvor væsentligt mere besværligt det er at lave et modul eller en design-skabelon til Joomla frem for Sitemagic CMS. Tilsvarende er administrationen af Sitemagic CMS meget nemmere - sikkert fordi der er mindre funktionalitet. Jeg har i øvrigt ikke forsøgt at "sælge" noget, så vidt jeg husker. Jeg ser gerne at folk bruger Sitemagic CMS, og opfordrer oftest til at man henter den gratis udgave.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:39

Sorry mate, men kan ikke lige se hvad du mener. En fyr spøger om hvilket program folk anbefaler han skal bruge hvis han vil lave noget lidt mere avanceret.

Du må lige bære over med mig... Kl er mange :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:47

Indlægget ender i en gang mudderkastning til sidst, og det er dét jeg synes er ærgeligt. Jeg forstår ganske simpelt ikke folks behov for at fare i flint, blot fordi folk er af en anden mening end dem selv.

Hvis man ikke har noget positivt at sige, hvorfor så ikke bare holde det for sig selv?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:49

Jimmy: For det første forsøger du at sælge Sitemagic CMS - det gør du i mange tråde og du har så valgt at din niche skal være at det er enkelt - Så ingen grund til at lade som om du ikke vil sælge noget, det er spild af både din og min tid.

Du skriver så at konkurrerende produkter er meget sværer og har højere indlæringskurver osv. - hvortil jeg så kommentere at det er da fantastisk at verdens mest udbredte CMS er så svært og har så høj en indlæringskurve når det lige præcis er derfor det er blevet verdens mest udbredte.

Men det pudsige her er jo - at du jo i realititen fremhæver dit eget produkt på bekostning af andres i stedet for at fremhæve det som dit produkt er godt til - Så er det så bare jeg spørger om du måske så lige skulle læse dit eget indlæg :)

Jeg skal ikke udtale mig om Sitemagic CMS er nemt eller ej - jeg vil end ikke begynde at analysere det eller skrive min vurdering af det - jeg skal blot påpege at jeg er fuldstændig fundamentalt uenig i at Joomla skulle være særligt svært og sætte sig ind i - og det er der så rigtigt mange andre menneskr der er ret enige i.

Så må du så selv vurdere om du mener det er en optimal strategi - taget i betragtning at denne tråd som selv har startet så virker det måske lidt konfust hvad du egentlig mener.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:50

Mikkel:

Ja, enig, der er nemlig altid negative indlæg fra en eller anden. Det ville være rart med en mekanisme der kan udelukke brugere fra en debat, hvis de ikke opfører sig ordentligt. Hvis en person eksempelvis har fået X "negative stemmer", så kan personen ikke længere deltage i den pågældende debat. Så ville det være op til flertallet. Sådan en funktion ville jeg gerne se på Amino

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)