Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glæd Jer over andres succes, fremhæv ikke det negative

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc: Mine indlæg har altid handlet om forskellen mellem Sitemagic CMS og et andet system - så når jeg har skrevet at andre systemer er komplekse, er det set i forhold til Sitemagic CMS, naturligvis. Alene det at mange CMS systemer kræver en database, vil virke ekstra komplekst for nogen, som ikke aner hvad en database er. Til sammenligning kan Sitemagic CMS køre uden en database.

Du behøver ikke tage det personligt, at jeg siger at Sitemagic CMS er simplere at bruge. Hvis du gerne vil fremhæve det postive i eksempelvis Joomla, så nævn da i stedet alle de ekstra moduler, de mange designs eller lignende, frem for at lange ud efter mig (hence, pointen i dette indlæg)

Jeg vil ikke snakke mere om Content Management Systemer i denne debat, det har intet med oplægget at gøre.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:59

Jimmy Thomsen:
Hvis en person eksempelvis har fået X "negative stemmer", så kan personen ikke længere deltage i den pågældende debat. Så ville det være op til flertallet. Sådan en funktion ville jeg gerne se på Amino

Super Angry De fleste mennesker herinde er meget søde ved hinanden. Synes bare at man skal lade det negative løbe ind af det ene og ud af det andet. Det er et debat forum og hvis man er uenig i de udsagn der kommer herinde skal man da bare sige noget. Så længe det er på et pænt sprog... Vi skal jo ikke kalde hinanden "#¤%&/()(/&%¤#"#"¤%&/(/&%¤#"#¤%&/.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:00

Jeg tager skam ikke noget personligt i en debat på et forum :)

Jeg prøver bare at sige at det godt kan virke lidt underligt at du slår til tromme for noget man måske nok kunne mene du selv også kunne udøve - ikke at sammenligne med nogle af de andre indlæg jeg godt er klar over hvad du mener.

Så jeg langer ikke ud imod dig - jeg langer ud imod denne tråd hvor du slår til tromme for noget som jeg mener du måske nok selv skal passe på ikke at lande i.

Jeg har ikke taget stilling til, eller skrevet en linje om dit CMS eller hvad det kan hverken her eller i andre tråde - og kunne aldrig drømme om det :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 23:00

Den smiley jeg satte ind skulle symbolisere Uenighed hvis man skulle være i tvivl... ikke surhed :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:02

Ps. når folk bruger smileys i alle deres indlæg i en tråd så skal du nok regne med de ikke taget noget personligt og generelt er i rimeligt godt humør :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:06

Thomas:

Du har naturligvis ret i, at det ville være ideelt, hvis vi blot kunne ignorerer de få fjolser, der er herinde. Men ofte er man nødt til at forsvare sig mod de indlæg der kommer, og så ender det i mudderkastning.

Dette indlæg var tænkt som en "tanke-vækker" til dem, som har tendens til at fremhæve det negative. Forhåbentligt vil de nu have mere lyst til at fokusere på de positive aspekter :-)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 23:09

Ronnikc:
Ps. når folk bruger smileys i alle deres indlæg i en tråd så skal du nok regne med de ikke taget noget personligt og generelt er i rimeligt godt humør :)

AngryAngryAngryAngry

Gæt mit humør Cool

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:15

Thomas Lybek:

Ikke for at lyde som en af de negative :) men synes da generelt alle får klap på skulderen når de skriver om succes historier.

Det er da en smart og hurtig måde at score masser af karma point på faktisk.

Står du og mangler karma, så opret en tråd under Jante-tæsk og fortæl at du netop har fået din første kunde i hus i dit gigolo-bordel.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 23:17

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Thomas Lybek:

Ikke for at lyde som en af de negative :) men synes da generelt alle får klap på skulderen når de skriver om succes historier.

Det er da en smart og hurtig måde at score masser af karma point på faktisk.

Står du og mangler karma, så opret en tråd under Jante-tæsk og fortæl at du netop har fået din første kunde i hus i dit gigolo-bordel.

Jeg fik aldrig en kunde til mit bordel... Sad Så jeg solgte alle 5 piger tilbage til hvide rusland

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:19

Thomas Lybek:

Ronnikc:

AngryAngryAngryAngry

Gæt mit humør Cool

Du er i et koldt og kynisk humør.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)