Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glæd Jer over andres succes, fremhæv ikke det negative

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Jeg fik aldrig en kunde til mit bordel... Sad Så jeg solgte alle 5 piger tilbage til hvide rusland

Det var nok lige det med at du havde piger til gigolo-tjansen der fik konceptet til at kuldsejle Wink 

Back to topic

I mine øjne er det et udtryk for arrogance hvis man vil udelukke nogen fra at deltage i en tråd fordi deres udrykksmåde ikke falder i trådstarters smag.

Der er noget ">Halløj på badehotellet når personer der skal forestille at kunne lede en virksomhed ikke kan håndtere den slags, på en fornuftig måde. Det er umodent, sådan at skulle have en on-off switch når man møder modstand eller negativitet.

At skulle bede andre om at logge ud, pisser mig virkelig af. Hvad fanden bilder du dig ind?

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:57

Jimmy Thomsen:

Jeg vil gerne opfordre til, at vi i højere grad glæder os over andres succes, frem for straks at begynde at lede efter negative ting der kan fremhæves. Jeg er simpelthen så ærgelig over, at hver gang man laver et positivt indlæg, så er der et fjols der skal skyde det i sænk med en negativ kommentar.

Til alle Jer der ikke har noget positivt at sige: Vil I ikke bare være flink at logge af? Jeg har svært ved at tro, at I finder nye kunder med Jeres fremgangsmåde. Det virker utroligt usympatisk at fremhæve sig selv og egne produkter, ved at pointere mangler hos konkurrenten. Det virker i hvertfald ikke på mig.

Jeg kan ik se pointen i det indlæg, som du henviser til... Trådstarter spørger om et system, og der bliver sjovt nok svaret med forslag hertil...

Ingen succes er i den tråd ødelagt med negative bemærkninger...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:45

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Thomas Lybek:

Ronnikc:
Ps. når folk bruger smileys i alle deres indlæg i en tråd så skal du nok regne med de ikke taget noget personligt og generelt er i rimeligt godt humør :)

AngryAngryAngryAngry

Gæt mit humør Cool

Du er i et koldt og kynisk humør.

Tillykke du har vundet et Amino krus.... Du kunne hente det på messen... Well.. too late :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:35
Thomas Lybek:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Thomas Lybek:

Ronnikc:
Ps. når folk bruger smileys i alle deres indlæg i en tråd så skal du nok regne med de ikke taget noget personligt og generelt er i rimeligt godt humør :)

AngryAngryAngryAngry

Gæt mit humør Cool

Du er i et koldt og kynisk humør.

Tillykke du har vundet et Amino krus.... Du kunne hente det på messen... Well.. too late :)

Jeg drikker kun bajer og sprut - og det er direkte fra flasken, så jeg havde ikke noget at bruge et krus til anyways.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)