| Jeg kan se det er langt over 100 ord der er steget nu med alle mulig stripper bi ord og flere andre ord Eksotisk dans og Eksotisk danser nummer 1 Kan se det arbejde det med lange tekster betaler sig og alt det andet arbejde betaler sig . Husk arbejde med lange unikke sider det betaler sig i sidste ende og husk giv aldrig op , det for alt kan altid forbedres selv om man har første pladser, det går nok stærk frem ad nu det motivere en i vild grad til at forbedre siden endnu mere Min plan var endeligt at få en masse af emme domæner op at køre da der er mange emmer indenfor strip branchen , dog ser det ud til en siden godt kan op timeres til flere 100 ord hvor der er rimelig hård konkurrence i , så giv den gas alt kan lade sig gøre. | 
Mikael christiansen:Jeg kan se det er langt over 100 ord der er steget nu med alle mulig stripper bi ord og flere andre ord
Eksotisk dans og Eksotisk danser nummer 1
Kan se det arbejde det med lange tekster betaler sig og alt det andet arbejde betaler sig .
Husk arbejde med lange unikke sider det betaler sig i sidste ende og husk giv aldrig op , det for alt kan altid forbedres selv om man har første pladser, det går nok stærk frem ad nu det motivere en i vild grad til at forbedre siden endnu mere
Min plan var endeligt at få en masse af emme domæner op at køre da der er mange emmer indenfor strip branchen , dog ser det ud til en siden godt kan op timeres til flere 100 ord hvor der er rimelig hård konkurrence i , så giv den gas alt kan lade sig gøre.
Hej Mikael,
Benytter du dig af dit eget linkbuildning netværk?
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger