Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden i et logo?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil hellere ikke give op... Jeg vil have et logo som symbolisere noget af det jeg kæmper for og bestræber mig efter at blive...

Jeg har netop fundet et gammelt logo frem som aldrig hgelt blev færdigt...

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool. Du kan jo altid få det vurderet herinde, når du har arbejdet mere på det.

Så kan du jo tage imod den ris og ros, du føler at du kan bruge til noget. :-)

God arbejdslyst.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:

Hej alle i kloge mennesker...

Jeg er i den situation at jeg har kastet mig selv ud i freelance webdesigner verden og har nu et lille spørgsmål som jeg håber i kan svare mig lidt på...

Hvor vigtigt er det for mig at have et logo?

Grunden til, at jeg spørg er at jeg efter hånden har haft lavet utal af logoer men jeg synes aldrig rigtig jeg har fundet det hel rigtige og jeg er nu ved at gå død i den proces...

Jeg har prøvet på mange måder at sætte KM sammen på en sjov måde... Eller bare lave noget random mønster i nogen dejlige farver...

Så er det så vigtigt for mig som freelance designer at have et logo?

Hey

Jeg har det selv sådan at det er sværere at designe noget til sig selv end det er at designe noget til andre. Det er som om man aldrig bliver helt tilfreds med det man laver til sig selv. uanset om det er et logo, et design eller andet.

Det har intet at gøre med at man ikke kan finde ud af at designe et logo, eller ikke ved hvordan sådan et skal udformes. man har bare sværere ved det når det er til en selv.

Men vigtigheden i et logo er faktisk ret stor. Et logo skal på sin vis kunne stå alene, og fortælle den der ser hvad virksomheden laver og står for. Logoet må meget gerne indeholde det man kalder det 5 element. og så er der selvfølgelig alt det der med at det skal være let genkendeligt, set godt ud i sort hvid udskrift, kunne ses småt osv osv.

Men leger du lidt med det så kommer du nok frem til noget der falder i din smag, og yderligere skal du også tænke på at større virksomheder også ændre deres logo i ny og næ så det følger mere med tiden.

MVH Kim

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:

Hej alle i kloge mennesker...

Jeg er i den situation at jeg har kastet mig selv ud i freelance webdesigner verden og har nu et lille spørgsmål som jeg håber i kan svare mig lidt på...

Hvor vigtigt er det for mig at have et logo?

Grunden til, at jeg spørg er at jeg efter hånden har haft lavet utal af logoer men jeg synes aldrig rigtig jeg har fundet det hel rigtige og jeg er nu ved at gå død i den proces...

Jeg har prøvet på mange måder at sætte KM sammen på en sjov måde... Eller bare lave noget random mønster i nogen dejlige farver...

Så er det så vigtigt for mig som freelance designer at have et logo?

I forhold til at alt andet, så er et logo skide ligegyldigt.
Skriv dit firmanavn i en pæn font og kom videre.
Så kan du altid ændre det senere.
Så brug ikke det som overspringshandling.

Dbh Martin

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken bag logoet er, at jeg vil gå til toppen af bjerget for at kunden får den bedste oplevelse med at benytte mig til deres produkt...

Bjerget er lavet af to sammensatte m'er som skal forstås ved at kimedia er 2 ord Kim og Media...

 

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en idé at skrive det KIMedia, så fremgår det lidt mere tydeligt, at det er to ord ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så er jeg med. Tanken er vel ok, men den vil nok være lidt svær lige at gennemskue - dét var den i hvert fald for mig; det gør det dog ikke til en dårlig idé. Så længe man kan redegøre for idéen bagved, så synes jeg, at det holder.

Et slogan nedenunder vil nu nok give logo'et et ekstra pift!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så er jeg med. Tanken er vel ok, men den vil nok være lidt svær lige at gennemskue - dét var den i hvert fald for mig - men det gør det ikke til en dårlig idé. Så længe man kan redegøre for idéen bagved, så synes jeg, at det holder.

Et slogan nedenunder vil dog nok give den et ekstra pift!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Altid noget det ikke er total negativt så... Slogan tjo det kunne du have ret i, så må jeg lige i tænke tanken ;)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)