Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden i et logo?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge mennesker...

Jeg er i den situation at jeg har kastet mig selv ud i freelance webdesigner verden og har nu et lille spørgsmål som jeg håber i kan svare mig lidt på...

Hvor vigtigt er det for mig at have et logo?

Grunden til, at jeg spørg er at jeg efter hånden har haft lavet utal af logoer men jeg synes aldrig rigtig jeg har fundet det hel rigtige og jeg er nu ved at gå død i den proces...

Jeg har prøvet på mange måder at sætte KM sammen på en sjov måde... Eller bare lave noget random mønster i nogen dejlige farver...

Så er det så vigtigt for mig som freelance designer at have et logo?

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:
Grunden til, at jeg spørg er at jeg efter hånden har haft lavet utal af logoer men jeg synes aldrig rigtig jeg har fundet det hel rigtige og jeg er nu ved at gå død i den proces...

Nogle af de kreative mennesker som jeg kender får tit lavet deres LOGO et andet sted, for når de skal lave noget til sig selv går de, ligesom dig, død i det. Men når det er til andre så "VUPTI" her er mesterværket.

kimedia:
Så er det så vigtigt for mig som freelance designer at have et logo?

Synes da det er rigtig vigtigt at have et billede man kan kæde sammen med dig.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det vidste jeg så ikke... men ja jeg har så satans svært ved at lave noget til mig selv.. Da jeg er så selv kritisk...

Og ja det er også den tanke jeg har... at f.eks apple bang et ÆBLE ;)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:

Hej alle i kloge mennesker...

Jeg er i den situation at jeg har kastet mig selv ud i freelance webdesigner verden og har nu et lille spørgsmål som jeg håber i kan svare mig lidt på...

Hvor vigtigt er det for mig at have et logo?

Grunden til, at jeg spørg er at jeg efter hånden har haft lavet utal af logoer men jeg synes aldrig rigtig jeg har fundet det hel rigtige og jeg er nu ved at gå død i den proces...

Jeg har prøvet på mange måder at sætte KM sammen på en sjov måde... Eller bare lave noget random mønster i nogen dejlige farver...

Så er det så vigtigt for mig som freelance designer at have et logo?

Hov. Jeg fik lige en lille idé til logo fornyelse - jeg læste faktisk lige din overskrift lidt forkert - er nemlig lige blevet en smule beruset skal jeg nemlige fortælle.

Jeg læste det som om der stod "Virkeligheden i et logo" og ikke som "Vigtigheden i et logo".

Hvor vil jeg hen med det - tja, det ved jeg ikke helt endnu. Men noget jeg lige kommer til at tænke på er at de fleste logoer er tegnet i "tegneserie-billeder" - det kunne sgu måske være at logoer blev taget lidt mere seriøst hvis det var i billedform fra virkeligheden - et foto af ens logo i stedet for en tegning.

Hmmm... Når, ja skål alle sammen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke lade din virksomhed gå ned på, at du er tilfreds med dit logo. Jeg startede selv ud uden logo, og det gik helt fint. Et logo er bare et symbol, som bruges til at skabe en kendskabsgrad og genkendelighed af din virksomhed. I princippet kan du bare bruge et billede af dig selv og brande dig personligt.

Så drop du bare det logo, og få lavet nogle hjemmesider i stedet for. Du kan altid lave et nyt logo, hvis du ender med at ville arbejde mere langsigtet i branchen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg må da tilstå, at jeg synes, at det er et lidt underligt spørgsmål med tanke på, at du er webdesigner. I så fald burde du da have indsigt i vigtigheden af et lækkert logo. Det er naturligvis kun en del af helheden, men det er da alle de små detaljer, der netop er med til at skabe helheden.

Et flot logo udstråler karakter; at der er tænkt over tingene.

Hvis du som webdesigner ikke kan lave et godt logo til dig selv, så har du efter min mening ikke anstrengt dig tilstrækkeligt. :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg må da tilstå, at jeg synes, at det er et lidt underligt spørgsmål med tanke på, at du er webdesigner. I så fald burde du da have indsigt i vigtigheden af et lækkert logo. Det er naturligvis kun en del af helheden, men det er da alle de små detaljer, der netop er med til at skabe helheden.

Et flot logo udstråler karakter; at der er tænkt over tingene.

Hvis du som webdesigner ikke kan lave et godt logo til dig selv, så har du efter min mening ikke anstrengt dig tilstrækkeligt. :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Lidt der du har misforstået logoer kan jeg skam sagtens lave har også lavet flere til mig selv... Men jeg har problemer med at lave det helt præcise det skal symbolisere det jeg mener jeg står for...

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov, Michael, jeg mener da ellers, at du skrev, at du for en periode havde lagt alkoholen på hylden? Smile

Ikke at jeg bebrejder dig. Jeg sidder selv og nyder en kold Miller efter en flittig dag. Wink

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne svarer om det er meget vigtigt når du selv er designer.

Som webshopejer er det spild til. Jeg omsætter for over 100000 kr. hver måned i min webshop.....og det ville jeg også gøre uden et logo. 

Så for webshops er det spildtid :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimedia,

Dét forstod jeg nu godt. Men hvem kender din forretning bedre end dig? :-)

Og jeg forstår da godt, at det er svært. Og at det er hårdt arbejde. Sådan har jeg det også selv med meget af det, jeg sidder med. Men jeg nægter at give op, før det lykkes. Det er ikke et spørgsmål om, hvorvidt det er nødvendigt - for det ved jeg, at det absolut er. :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)