>>Kassekreditten er i orden<< ... det er da netop derfor du skal være ligeglad med hvad du tjener :-) Skynd dig af med mærket og få plads på den trange lagerreol til et produkt der er værd at handle med. Hvorfor "arbejde med dem" ved at holde prisen? Uanset kompensation, så skal du vel have sluset mærket ud og så kan de i mellemtiden, få lidt at tænke over ;-) |
Mikkel deMib Svendsen:Helle - houseofkids.dk:Kan man gøre noget som helst - eller må man bare æde desperationen ved Homeparty endestationen?Nu og her kan du nok ikke gøre så meget andet end at skynde dig at få solgt dit lager - om ikke andet så til indkøbspris. Dump priserne på markedet og lad Ugly Duck sejle deres egen sø. Jeg kan skam godt forstå du er sure på dem.
Fremadrettet bør du måske se på, om det er nødvendigt at få klausuler ind i dine leverandøraftaler, der sikrer dig mod situationer som dette. Juridisk er der ikke noget problem i det. Spørgsmålet er naturligvis, om dine leverandører vil acceptere sådanne klausuler.
Hej Helle :)
Jeg er fuldstændigt enig med Mikkel her!
Det er SO BAD Business, når leverandører (ud-) konkurrerer deres egne forhandlere
Jeg har selv haft diskussionen med flere leverandører, hvilket så har mundet ud i, at de har blokeret handel fra Danmark til deres egen e-commerce...og DET har jeg selvfølgelig stor respekt for, at de alligevel forstod, hvor meget det kunne ødelægge, hvis jeg skulle til at konkurrere mod mine egne leverandører!
Lige med en enkelt undtagelse, som ikke (ville ) forstå *SUK*
Nu kan jeg godt se, at det ikke er lade-sig-gørligt for dig på samme vis...mine leverandører er jo ikke danske...
Jeg ville...og har gjort...som Mikkel foreslår dig: sælg ud til indkøbsprisen...derved mister du ikke noget...og har ikke død kapital liggende på lager...
ØV, hvor er det surt for dig og de andre forhandlere