Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugly Duck børnetøj konkurrerer på prisen - føj....

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Det er også min første tanke at sætte det ned - lige under deres priser... men - når nu vi ikke har minus på kassekreditten - så er det jo ikke god købmandsskab, vel :·) i hvert fald ikke før jeg har fået 40% af vores betaling retur.

Du kunne evt. sætte prisen ned under deres og bruge prisen som trækplaster til andre varer (ved ikke om det fungerer med børnetøj) :)

Brug evt. den negative difference mellem købspris og salgspris som "betaling" for at få nye kunder ind.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:41

Niels:
Brug evt. den negative difference

Vidste ikke der fandtes negative differencer hehe kunne ikke lade være Niels..Smile

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:44

Lagersalg123 - JEN:

Niels:
Brug evt. den negative difference

Vidste ikke der fandtes negative differencer hehe kunne ikke lade være Niels..Smile

Altså!!.... :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:27

Helle - houseofkids.dk:
Hvor fantastisk.... Ugly Duck børnetøj hakker så lige 40% af prisen på varerne i deres egen webshop - vel at mærke EFTER de har leveret forårsvarer ud, og EFTER der har været betalingsfrist på fakturaerne. Lækker stil.....

Det ser i øvrigt ud til, i forhold til teksten på deres hjemmeside, at de helt stopper med forhandler salg!

Og hvis Neye har været deres største kunde og nu springer fra, så er de da vist på "skideren"

Næ du - få du gang i den produktion. Måske Neye kunne være interesseret i at sælge nogle af dine varer :-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ikke sætte prisen ned i webshoppen, men derimod sælge tøjet til halv pris på QXL, DBA, TS osv. under sloganet "Ugly Duck - den nye kollektion, billigere end fra fabrikken".

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:23

Nicolaj:
Jeg ville ikke sætte prisen ned i webshoppen, men derimod sælge tøjet til halv pris på QXL, DBA, TS osv. under sloganet "Ugly Duck - den nye kollektion, billigere end fra fabrikken".

He he - ved du hvad - jeg kunne også ringe til nyhederne og fortælle hvordan nogle leverandører behandler deres kunder i en krisetid. Så kunne jeg gå på gaden og forære tøjet væk til alle børn der kom forbi.... Gratis god reklame for os - og rigtig skidt for dem... hedder det ikke nemesis....

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Sådan gør du:

På forsiden af din hjemmeside skriver du kort og præcist hvad der er sket.

Og så fortæller du at du ikke ønsker at handle med Ugly Duck mere.

Derfor tilbyder du GRATIS et stykke Ugly Duck tøj hver gang dine kunder køber 2 "ordentlige" mærker i din butik så du kan slippe af med det i en fart.

Det kan jo så kopieres af andre i branchen.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:35

Det er en god ide Christian.

Helle, hvis du bruger den, så husk at opdatere din TITLE på din Ugly Duck side (som du jo ranker så flot på) til noget i retning af "Ugly Duck Børnetøj - foræres væk!" - det er en titel der vil stikke ud i mængden af Ugly Duck listings - og sikkert også pisse din leverandør af :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:36

Christian iMARKETING:

På forsiden af din hjemmeside skriver du kort og præcist hvad der er sket.

Og så fortæller du at du ikke ønsker at handle med Ugly Duck mere.

Det risikable i det scenarie er, at hun risikerer at kaste sine faste kunder direkte over i homeparty konceptet og så måske mister dem.

@Helle

Hvor meget drejer det sig om økonomisk?

For hvis ikke det er meget, så pas på med at bruge så meget energi på dem, men brug energien på at iværksætte dine egne projekter. Og sælg så varen ud til din nettopris og kom videre . med et nyt fokus.

Var det mig, der var i den business og det skete, så havde jeg holdt min mund, skåret tøjet op så man havde snittene, og så havde jeg kopieret det med små ændringer.

Du kunne så lancere dit eget homeparty koncept der er bedre end deres. De tilbyder jo stort set ingenting i værdi for den der afholder party. 5% på egne ordrer er da latterligt, det kan nemt gøres bedre.

Faktisk har de netop ved den øvelse med at nedsætte prisen, gjort det ualmindeligt svært for dem selv at honorere partyfolket fornuftigt...men det er ikke alle der er lige kløgtige...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Lagersalg123 - JEN:

Det risikable i det scenarie er, at hun risikerer at kaste sine faste kunder direkte over i homeparty konceptet og så måske mister dem.

Kan kun give dig ret i dit indlæg her.

Eller direkte at miste kunder, da mange ikke kan lide at man snakker negativt om leverandører. Specielt ikke dem der har købt produktet og er glade for det. Eller at dine andre leverandører begynder at trække dine ordre i land. Da leverandører ikke kan lide at man udstiller dem. Og de ved sq udemærket at de kan leve uden en kunde.

Det er tit et stort spil med kun en taber, og det er som regel den lille i det fortagende.

/Kenneth

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)