På forsiden af din hjemmeside skriver du kort og præcist hvad der er sket.
Og så fortæller du at du ikke ønsker at handle med Ugly Duck mere.
Det risikable i det scenarie er, at hun risikerer at kaste sine faste kunder direkte over i homeparty konceptet og så måske mister dem.
@Helle
Hvor meget drejer det sig om økonomisk?
For hvis ikke det er meget, så pas på med at bruge så meget energi på dem, men brug energien på at iværksætte dine egne projekter. Og sælg så varen ud til din nettopris og kom videre . med et nyt fokus.
Var det mig, der var i den business og det skete, så havde jeg holdt min mund, skåret tøjet op så man havde snittene, og så havde jeg kopieret det med små ændringer.
Du kunne så lancere dit eget homeparty koncept der er bedre end deres. De tilbyder jo stort set ingenting i værdi for den der afholder party. 5% på egne ordrer er da latterligt, det kan nemt gøres bedre.
Faktisk har de netop ved den øvelse med at nedsætte prisen, gjort det ualmindeligt svært for dem selv at honorere partyfolket fornuftigt...men det er ikke alle der er lige kløgtige...