Hej Amino'er. Jeg er en ung mand på 18 år, der i længere tid har drevet min egen lille freelance forretning ved siden af studierne. Jeg har postet 2-3-4 gange herinde på Amino. Det har været med stor succes og det har givet mig så meget arbejde at jeg i flere omgange har måttet takke nej til projekter. Nu har jeg endnu en gang postet herinde, men har ikke modtaget noget feedback eller fået nogen mails. Jeg er klar over at det kan skyldes 'Freelance Børsen', men jeg har desværre hverken tid, penge eller lyst til at være deltager på 'Amino Freelancer'. Mit arbejde er af ordenlig kvalitet, og jeg har altid haft tilfredse kunder. Mine logoer er 'featured' på internationale blogs og logogallerier, hvilket bekræfter mig i at jeg godt kan mit kram. eksempler på mit arbejde: logointhegogo.com og behance.net
Har i nogen råd til hvad der kan gøres, eller er der nogen der kan bruge en fyr som mig?
-På forhånd tak |
Lækkert logo du har lavet ;)
Kan ikke lige svare på dit problem. Ikke andet end hvis du har en hjemmeside (Som sælger dig selv) og smider rundt med visitkort som en gal, så må der da være nogen som finder dig. Ellers kan man vel tage kontakt til virksomheder som laver reklame stuff og se om de har nogle opgaver som skal outsouces. Bare en tanke