Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg mig selv?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

alexanderspliid:

Men jeg må bare igang med at gøre opmærksom på mig selv, Bare ærgeligt at Amino ikke er stedet hvor en freelancer som mig, finder arbejde.

Hej Alexander,

Amino er i høj grad et sted, hvor en freelancer som dig kan finde arbejde.

Men det er ikke stedet, hvor stegte duer flyver ind i munden på dig af sig selv. Der skal som regel lægges en eller anden form for indsats. Enten decideret opsøgende arbejde på f.eks. Freelancer eller "Godt tilbud"-sektionen.

Eller i form af faktisk at være aktiv deltager herinde, besvare indlæg i debatter om design og logo. Skrive blogindlæg om hvad et godt logo er. Kort sagt gøre opmærksom på, at du er et aktiv indenfor logodesign, så folk får lyst til at hyre dig helt af sig selv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:37

Frank Hellerup Madsen:

Men det er ikke stedet, hvor stegte duer flyver ind i munden på dig af sig selv.

HAHAHA... skide godt, Frank Big Smile

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:00

Hej Frank.

Det har tidligere ikke krævet meget opsøgende arbejde af mig, for at få kunder herinde, men noget kunne tyde på at konkurrence er blevet større, eller mine priser er blevet for høje.

Angående at deltage aktivt i debatter, så har jeg svært ved at debattere bare for debattens skyld, og det mener jeg også er forkert.

Den indsats jeg skal ligge i at få kunder, skal også opvejes mod det fakta der skal være tid til at udføre arbejdet for de pågældende kunder.

Men alt i alt er det klart, jeg skal bare ud af starthullerne, og ikke forvente at opgaverne (eller de stegte duer Stick out tongue) kommer ud af den blå luft.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)