Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politikerne er fucking dovne!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende synes jeg, du har ret. Jeg var også sur på Løkke, da han holdt barns første sygedag i stedet for at mødes med ambassadørerne!
Men da han tog på ferie uden for skoleferien med børnene, var det jo også galt.  Nu kritiserer du så Espersen for at tage børnene med på ferie i skoleferien, og samtidig kritiserer du Løkke for at tage dem med på ferie uden for skoleferien!

Hvad skal man så gøre? Selv politikere kan vel ikke være til rådighed altid.

Jeg ønsker mig ikke en regering bestående af jernmænd uden børn, familiære forpligtelser eller interesser uden for politik. De har sikkert endnu mindre forståelse for folks problemer med at nå hjem, inden børnehaven lukker - for nu at gribe et eksempel i farten!Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:43

Præcis Louise !

Er faktisk også lidt chokket over at det overhovedet skete ( med Løkkes ferie ). Men hvilket signal at sende ! Og verdenen fungerer faktisk stadig, selvom han var på ferie. Først Obama og nu en V statsminister som sætter sin familie højt. Hvad skal det dog ikke ende med ? :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:44

Man skal bare lige have en ting i baghovedet... Om man er politikker, administrerende direktør, sælger, kassedame eller arbejder på fabrik, så er det altså mennesker, og det er normale mennesker uden super krafter...

Og vi alle kender vist eksempler på personer, som er gået ned med stress... Ellers kender jeg en rigtig god, men meget skræmmende bog om personlige beretninger...

Så giv dem dog lidt luft af og til. Alle møder er vigtige i en eller anden retninger, eller for en eller anden befolkningsgruppe. Men de kære politikkere kan jo bare ik når alle møder og receptioner, og det må man bare acceptere...

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:48

Jeg er enig med dig i princippet, men derfra og til at melde fra, fordi ens datter på 16 år har forstuvet foden! Manden har nok været stresset selv, det ville jeg faktisk have haft mere forståelse for.Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:50

Louise, skolerne holder langt mere ferie, end lønmodtagere har - og som politikere burde afholde. Så der er masser af tider at vælge imellem. De fleste gør det om sommeren, hvor der generelt set er langt mindre politiske aktivitet. I alle fald skal man ikke gøre det lige der, hvor der meget vigtige møder.

Det er muligt det er mig der er lidt gammeldags, men jeg synes man skal holde de aftaler man laver og hvis man påtager sig en topleder stilling, så skal man fand'me også knokle for det. Mere end det forventes af almindelige lønmodtagere. Det nytter ikke noget at man fremstår som et dårligt eksempel, for de folk man gerne vil have til at arbejde hårdere.

At tage sine børn ud af skolen fordi man skal på ferie er satme en dårlig vane. Og desværre hører jeg, at det bliver mere og mere udbredt at forældre gør det. Ikke underligt - vores statsminister har jo legitimeret det. Og ikke nok med at forældre i stigende grad gør det, de beder gud hjælpe mig også nogle gange lærerne om ikke de lige kan få en læseliste og lidt hjemmearbejde til ungerne. Det er sgu da top målet af arrogance, at de mener at lærerne skal påtage sig ekstra arbejde, fordi de ikke gider at sende deres unger i skole, som de skal.

Ja, der skal også være plads til et godt familieliv - men det får man altså ikke af at løbe fra sine aftaler, legitimere simpel pjæk, og stille arrogante forventerne til ens omverden. Det er opskriften på at uddanne et folk til forkælelse og dovenskab - ikke ansvarlighed og arbejdsomhed.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:51

Han sagde senere at det ikke var en forstuvelse, men fordi COP15 havde taget hårdt på ham. Det var vidst i Go`Aften Danmark

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:52

Hej Jimi.

Jimi Hove:
Først Obama og nu en V statsminister som sætter sin familie højt. Hvad skal det dog ikke ende med ? :-)

Tja, hvad med underskud på betalingsbalancen, store offentlige udgifter til "ingenting", tab af arbejdspladser osv osv osv., altså "business as usual" Sad

En lille historie fra "det virkelige liv" (altså opdigtet):

Den gamle købmand lå på sit dødsleje. Hans trofaste hustru var selvfølgelig ved hans side.

Bekymret spurgte købmanden om hans kære datter var til stede. "Ja, far. Jeg er lige her".

Hvad med min ældste søn, er han her? "Ja, far. Jeg er lige her".

Hvad med min anden søn, er han her? "Ja, far. Jeg er lige her".

Hvem fanden passer så butikken?

Ha' en god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:57

Mikkel, det kan jo godt tænkes at Lars Løkke måske får endnu mere fra hånden end nogle af de tidligere ministre som ikke tager ferie ? Fordi manden tager en uges ferie betyder det jo ikke at han er en trussel mod det samfund som blot skal arbejde hårdere og hårdere.

Der er desuden adskillelige politikere som er gået helt ned med stress, andre er blevet alkoholikere og andre laver store fejl i deres arbejde ( måske pga manglende overblik relateret til stress.. hvem ved ? )

Synes bare det virker underligt at du kan dømme en person på den måde. En uges ferie og han er trussel mod samfundet. Lyder sgu lidt skræmmende Mikkel. Faktisk lidt hen ad en gammel tysker.

Cheer up :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:59

I lyder sgu noget arbejdstriste. Jeg hopper ud igen.

Hav det sjovt :-) Der er ingen andre der har det for dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:04

Hvis du virkelig mener, Jimi, at det er "gammel tysk" at mene, at man skal passe sin skolegang, så kan jeg sgu godt forstå vi har problemer i Danmark. Det er eddersparkemig en sølle holding at have.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)