Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermessen i Køge :-)

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk arrangement med masser af gode indspark, inspiration og nye spændende mennesker. Nu er der godt fyldt op på "harddisken". 10 tommefingre op.

Glæder mig til næste års arrangementer.

mvh

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:20

Ja - tak for i dag.

Det har været en fantastisk dag. En masse fed inspiration fra gode talere - og så dagens griner med Mogens Nørgaard. Det var sgu lige så jeg fik tårer i øjnene......

Tak til talerne, arrangørerne - og alle i andre :o)

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37

Tak for en fed dag, fra mig og Niels Brocks Iværksætterhus/Inkubatoren. Vellykket arrangement, godt klaret! 

- Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Technocowboy:
og så dagens griner med Mogens Nørgaard.

Ja, Mogens var bestemt også en kæmpe positiv overraskelse for mig. Jeg kendte ham ikke rigtigt før.

Som taler gennem mange år interesserer det mig altid hvordan andre talere formår at formidle deres materiale og hvilke virkemidler og stil de bruger. Jeg lader mig ivrigt inspirere. Mogens brugte en meget usædvanlig stil for en taler - sådan næsten lidt Niels Hausgaard agtigt, underspillet og tilbagelænet, men med masser af kant og styrke.

Jeg har kun oplevet ganske få andre talere slippe afsted med den stil. Når det virker og balancen bliver rigtig, så er det en super fed stil. Men den er svær, hvis man ikke har det naturligt i sig. Ja, jeg vil næsten påstå, at den er umulig at lære, hvis man ikke har et naturligt anlæg for den stil.

Men stil er en ting - indhold noget andet. Mogens stil fungerer bedst, når der er lidt kød på nedenunder al komikken. Og det var der jo! Mogens leverede rigtig mange små, og firnurlige, sandheder om verden og drift at virksomhed.

Jeg har altid haft en forkærlighed for tossede mennesker med underlige ideer. Mogens fald i den grad i den kategori.

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 01:08

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har altid haft en forkærlighed for tossede mennesker med underlige ideer. Mogens fald i den grad i den kategori.

Så skal du se hans fredagsvideoer på computerworld. Han har stort set altid en skæv vinkel på seriøse ting. Den fedeste var hans indlæg  "ønsket om mere kompleksitet i IT". - Jeg kan desværre ikke finde et link til den - men den må næsten være derude et sted.....

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 01:18

Mikkel, nu jeg har dig her :o)

Du viste to brandingbøger. Hvad var det de hed ?

(Min telefon døde undervejs, så jeg fik ikke noteret det ned :o(

- Og tak for sandheden om "Testimonials from the famous" Wink

mvh

Jan

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:28

Fedt arrangement.

Inspirerende at høre Martin, Mikkel, Henriette og Mogens snakke - På hver sin måde. Også fedt at få snakket med nogen Amino'er Smile

Glæder mig til næste år Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 05:39

Tusind tak til jer alle sammen, det var rigtigt hyggeligt at møde jer :-)
Jeg er på vej tilbage til USA og jeg har en god varm følelse i maven og AminoTastic.
Igen tak, i styrer!

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:10

Tænkte nok (og håbede), at I ville få en fantastisk aften. Det var virkelig bittert at mærke den fede Amino-stemning på messen og så have andre ufravigelige planer om aftenen. Men mon ikke jeres inspiration kommer til gavn for os alle herinde på en eller anden måde?

Jeg har mødt Mogens et par gange og hans humor nemlig fed og underspillet med seriøse holdninger bag (Han har også skrevet forordet til min kommende bog), og det var derfor jeg forslog ham som taler. Prøv i øvrigt at gå på youtube og søg på "Mogens Nørgaard Nøgen" :-)

Hav en fantastisk søndag!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 09:31

Efter en meget spændende dag igår, vågner man op og kan bare ikke finde sin pung og ryder op på hotel værelset fordi man skal til at hjem til Nordlylland og man kan stadig ikke finde din pung. Hvad gør man så? jeg har ringet til hallen og skrevet en mail så nu håber jeg bare på de finder den og sender den til mig. Confused

Heldigvis var der ingen kontanter i, men det er stadigvæk trælst med en pung til 600 og VISA kort og det hele..

Mvh. Thomas De Oliveira

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)