Jeg er selvfølgelig klar igen til Aminotastic 2011 - også som frivillig på Amino standen. Glæder mig allerede meget til at deltage på Aminos stand på Iværksætter DNA i Århus den 21. april.
Også mange tak til foredragsholderne. I var fantastiske. Mogens Nørgaard havde jeg glædet mig til et gensyn med. Har oplevet ham tidligere, og jeg blev bestemt heller skuffet ikke denne gang.
Lad os få en dato for Aminotastic 2011 på bordet allerede nu, så endnu flere har muligheden for at få kalenderen ryddet til årets iværksætter event.
Og til sidst en stor tak til de andre på Amino standen.. Det var fedt at møde jer.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har altid haft en forkærlighed for tossede mennesker med underlige ideer.
Så håber jeg da, at du på et eller andet plan synes om idéen med indtaling af børnebøger, Mikkel.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så håber jeg da, at du på et eller andet plan synes om idéen med indtaling af børnebøger, Mikkel.
Jeg har overvejet både det og at skrive børnebøger. Det kommer nok en dag :) Andres børnebøger kan jeg dog ikke bare sådan læse op og lade andre høre på. Forfatterne har jo ophavsretten til dem, og den respekterer jeg naturligvis.
Jeg vil da også lige benytte lejligheden til at sige tak for en rigtig hyggelig eftermiddag og aften i Køge .
Det var et super godt arrangement, med lige så super gode indlæg:
- Mikkel DeMib: Godt og inspirerende at høre ham tale om noget andet end SEO, men derimod om hans baggrund som brand.
- Stig Severinsen: Jeg har aldrig først hørt ham holde et indlæg, men han var godtnok god til at holde folks opmærksomhed fanget. Og Bøf er da helt genial (har endda et billede af ham og katten på min mobil ).
- Henriette Weber: Det var rigtig synd at mikrofonen og hendes slideshow drillede hende. Men jeg syntes at selve indholdet af hendes indlæg var godt. Hvis man arbejder i et område hvor man har mulighed for at få gavn af sociale medier, så var der nogle ting i hendes indlæg man bør have i baghovedet.
- Mogens fra Miracle : Ja, hvad skal jeg sige...? Det var et rigtig sjovt afsluttende indlæg - og så var det jo ikke stand-up-gas, men nogle ting man faktisk kunne tage ved lære af.
Jeg vil også benytte lejligheden i denne tråd til at sige tak for et godt arrangement. Godt selskab, gode fordrag og god mad. Det hjalp meget på inspirationen, og jeg ser frem til et godt arrangement igen næste år. Jeg håber dog det bliver afholdt i Århus eller København, da det vil være lettere tilgængeligt end i Køje.
Jeg er SÅ ærgerlig over ikke at have været med til AminoTastic så om det bliver i Køge, Kbh, Århus eller where ever, så er jeg frisk! Og jeg glæder mig allerede til næste års messe :-)
Som du kan se i denne tråd, blev det hele professionelt filmet af Meik og folkene fra Ballistic, som også havde lavet filmen på forsiden af aminotastic.dk
Efter en meget spændende dag igår, vågner man op og kan bare ikke finde sin pung og ryder op på hotel værelset fordi man skal til at hjem til Nordlylland og man kan stadig ikke finde din pung. Hvad gør man så?
Argh hvor surt!
Det første du skal gøre er at spærre dit VISA kort. Hvis ikke din bank har døgnservice kan du altid ringe til PBS og få det gjort med det samme på: 44 89 29 29 begin_of_the_skype_highlighting 44 89 29 29end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 44 89 29 29end_of_the_skype_highlighting
Hvis dit navn og adresse ligger i pungen er der en stor chance for, at den dukker op.
Ja det er rigtig surt.
Tak for hjælpen, kortet er nu spærret.
Der lægger desværre ikke adresse i pungen, men jeg har ringet til hallen og hotelet, de har begge lovet at sende den til mig hvis de finder den, så det må man jo bare håbe på de gør :)..
God nyhed
Jeg er lige blevet ringet op af hallen fra i lørdags hvor der blev holdt Iværksættermesse og AminoTastic og de har fundet min pung og har sendt den. Det er jeg super glad for, så tusind tak til dem der har fundet den!