Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermessen i Køge :-)

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

At lære at drikke med måde, kommer med årene Wink

mvh

Jesper

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, tak for i går til dem der arrangerede, optrådte og dem, jeg fik talt med.

Jeg kan konstatere, at jeg skal have trænet mine networkingskills yderligere. Der var alt for mange, som jeg enten opdagede, men ikke nåede at hilse på eller bare slet ikke fik øje på.

Det må trænes til næste års Aminotastic. Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
Efter en meget spændende dag igår, vågner man op og kan bare ikke finde sin pung og ryder op på hotel værelset fordi man skal til at hjem til Nordlylland og man kan stadig ikke finde din pung. Hvad gør man så?

Argh hvor surt!

Det første du skal gøre er at spærre dit VISA kort. Hvis ikke din bank har døgnservice kan du altid ringe til PBS og få det gjort med det samme på: 44 89 29 29

Hvis dit navn og adresse ligger i pungen er der en stor chance for, at den dukker op.

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 12:37

Takker for en Super aften/Dag med en masse fede mennesker.! ser frem til næste messe aminotastic møde. Keep up the good work.!

Mvh
  Kent Ellegaard

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:40

Jeg vil også benytte lejligheden i denne tråd til at sige tak for et godt arrangement. Godt selskab, gode fordrag og god mad. Det hjalp meget på inspirationen, og jeg ser frem til et godt arrangement igen næste år. Jeg håber dog det bliver afholdt i Århus eller København, da det vil være lettere tilgængeligt end i Køje.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:49

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas De Oliveira:
Efter en meget spændende dag igår, vågner man op og kan bare ikke finde sin pung og ryder op på hotel værelset fordi man skal til at hjem til Nordlylland og man kan stadig ikke finde din pung. Hvad gør man så?

Argh hvor surt!

Det første du skal gøre er at spærre dit VISA kort. Hvis ikke din bank har døgnservice kan du altid ringe til PBS og få det gjort med det samme på: 44 89 29 29 begin_of_the_skype_highlighting              44 89 29 29      end_of_the_skype_highlighting

Hvis dit navn og adresse ligger i pungen er der en stor chance for, at den dukker op.

Ja det er rigtig surt.

Tak for hjælpen, kortet er nu spærret.

Der lægger desværre ikke adresse i pungen, men jeg har ringet til hallen og hotelet, de har begge lovet at sende den til mig hvis de finder den, så det må man jo bare håbe på de gør :)..

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 13:11

Hej Alle Aminoer

Efter at have tilbragt hele dagen på iværksættermessen i køge, efterfulgt af det fantastiske Aminotastic, syntes jeg at det nok er på sin plads med en lille stemningsrapport....

Selvom jeg er ganske ny her på Amino, meldte jeg mig alligevel til at hjælpe til på Aminostanden, og på turen mod Køge var jeg nok noget nervøs for, hvordan det skulle spænde af, og om der kom nogen til messen... men mine tanker blev allerede gjort til skamme, da jeg kørte in på p-pladsen - alt optaget - og messen var ikke engang startet endnu.....

Jeg henvendte mig så i stand 32/33 - Aminostanden - og hvilken velkomst, jeg følte virkelig at man var glad for at vi ville stille op og fortælle interesserede om Amino. Tak til Amino-staff (Niels, Simon, Lotte og Niels) for jeres måde at tage imod os "almindelige" Aminoer Wink

Aminostanden var flot sat op, med merchendice til de besøgende og cafeborde med bærbare, så vi kunne vise alle interesserede Amino in action. Der var hele tiden nye besøgende på standen, så dagen fløj afsted med at fortælle om Amino, og jeg tror da nok, at jeg fik overtalt en enkelt eller to til at melde sig som medlem. Om vi fik solgt nogle Plus medlemskaber ved jeg ikke, men der var ihverttilfælde stor interesse.....

Der blev dog også tid til en lille rundtur på messen, for at se nogle af alle de andre udstillere. Der var mange og forskellige, så posen blev godt fyldt med brugbart materiale, visitkort og nye kontakter knyttet.

Uafbrudt var der indlæg og taler fra de forskellige workshops, små scener og fra den store scene, nogen mere interessante end andre - nogen talere, bedre performere end andre, men der var noget for enhver. Der blev delt mange gratis guldkorn ud.

Da messen hen på eftermiddagen ebbede ud, kunne vi så tage fat på næste arrangement - Aminotastic - med super indlæg, god mad, hyggeligt samvær med ca. 300 andre iværksættere også her blev der talt, fortalt og snakket til højre og venstre.

Tak til alle besøgende på messen, for en spændende dag, hvor jeg fik udfordret mig selv i kunsten til at skabe social kontakt til fremmede mennesker på få sekunder, og fastholde focus Smile Tak til de øvrige frivillige Aminoer, I var en fornøjelse at stifte bekendtskab med.

Mit overordnede indtryk af messen er så, at det blev en kæmpe succes, og absolut ikke sidste gang jeg kommer forbi sådan et arrangement.

Vi tales ved her og der.....

Reno R. Jensen

Selvstændig på 2. måned (RiderShop under opstart)

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:17

Enig, det var en meget spændende dag med masser af gode events. Højdepunktet var dog Martin Thorborgs  foredrag om personlig branding - hold op, hvor er han dygtig til at motivere og engagere, og tilmed på en jordnær og yderst pragmatisk måde. Det skader jo aldrig med en pep-talk som iværksætter.

Eneste anke ved messen var de dårlige lydforhold til foredrag og workshops - her burde man have sørget for bedre afskærming og/eller mikrofoner.

Men alt i alt et glimrende arrangement - Keep up the good work!!

Mvh

Michel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Og så lige prikken over i'et med Mogens Nørgaard sidst. Det var fantastisk lige med et ordentlig grin :-)

Tror godt han kunne konkurrere om dem mest interessante chef i Danmark :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:43

fed dag

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)