Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-Lex

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I tager fokus væk fra resten af min post, sjovt. Du påstår at jeg er løbet tør for argumenter? Absolut ikke, det er da netop jer som lægger vægt på en ubetydelig kommentar om at alle mennesker begår ulovligheder. Jeg har redegjort for hvorfor det ikke er ulovligt at udlåne sit eksemplar til et andet medlem af en hustand.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:50

Jamen Ulrik, da jeg var 18-20 år var jeg pisse ligeglad med at stjæle andres værker. Jeg hentede musik og spillede en masse ulovlige spil....men i starten af tyverne begyndte jeg at forstå hvor vigtigt det er, at der betales for tingene, og i dag køber jeg mine spil og mit musik. 

Hellere give 8 kr. for en sang end at stjæle den!

At du så ligefrem står frem og anbefaler andre at stjæle, er altså ikke skide smart. En dag skal du til jobsamtale hos Sony, også må man håber de ikke googler dig!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:52

Ulrik er blot en forum troll - lad være med at tage det han siger alvorligt. Han har tilsyneladende kun en agenda: At ødelægge fornuftige debatter her på Amino. Trist. Men det bedste er altså helt at ignorere hans tåbelige indlæg.

Opfordringer til direkte ulovligheder bør moderatorerne nok slette. Det hører ikke til her.

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 21:53

Og hvis Sony googler dit navn så vil de se at du ikke har lært at læse endnu.

Jeg har aldrig sagt at det er okay at stjæle, absolut ikke. Jeg har blot sagt at selv hvis det var ulovligt at låne en bog til sin lillesøster så ville jeg alligevel gøre det... Der er langt fra den udtalelse til at det er okay at downloade ulovlig musik, hvilket jeg aldrig har gjort btw (grooveshark ftw.)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:54

Du har ret Mikkel, fuck hvornår lærer jeg det!

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 21:54

DeMib hold vores erotiske intriger udenfor denne debat så er du sød. Jeg synes desuden det er sjovt at ingen vil argumentere imod mine udtalelser, hvor kedeligt. Må jeg igen understrege at jeg aldrig nogensinde har opfordret folk til at gøre noget ulovligt (citer venligst), så hvis i lige gider lukke?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:58

Boysen:

Du har ret Mikkel, fuck hvornår lærer jeg det!

Man lærer at spotte den slags med tiden :)

Lad jer i øvrigt ikke forvirre af, at hans forsøg på at antyde, at jeg skulle have noget som helst forhold til ham. Jeg aner ikke hvem fjolset er - men det må vel være en med nogle sære mindreværdskomplekser, som han så forsøger at ødelægge debatterne her med. Ignorer det :)

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Og må jeg antyde at DeMib og mit erotiske forhold ligger i en heftig debat som endte med at han fremstod som en total klovn. Troede desuden at du havde fanget den DeMib :)

PS. Det er så tydeligt måden i vælger ikke at argumentere for jeres holdninger men blot sviner mig til og giver negativ Karma, men mon ikke folk med en nogenlunde intelligens kan gennemskue det. Tag Boysen f.eks der ikke læser min tekst og da det går op for ham at han har læst forkert så er jeg pludselig en troll... pff, så lavt.

Vi snakkes ved en anden gang

Ulrik

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Du er jo ikke rask, Ulrik! Alle billeder på mine hjemmesider er købt og betalt. Vi drev reklamebureau i 8 år, og vi kender udmærket reglerne.

Billedet du omtaler er købt på istockphoto. Og med den melding trækker jeg mig fra denne debat - med individer som denne Ulrik er det ganske enkelt ikke min tid værd.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:32

Hej

Nu vi er igang med flueknepperiet, så giver diskussionen om ophavsret i denne forbindelse ingen mening overhovedet, i min kneppetermin.

Ophavsretsloven er til for at beskytte forfatteren, og forbrugerlovgivningen beskytter forbrugeren. Forbrugerlovgivningen har §§ der bestemmer at denne lovgivning aldrig kan fraviges til skade for forbrugeren.

Så hvis man som forbruger vil have ret til at bruge det købte som man selv lyster, vil det da altid være en fordel at få ændret forbrugerloven, - ikke lov om ophavsret.

I en diskussion som denne er man altså i den forkerte skyttegrav, - det mener jeg seriøst.

Michael

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)