|
Det er jo absurd. Jeg skriver et velargumenteret indlæg og så sletter du det bare. Flot...
De ting du nævner er blot konstateringer og du finder således ikke en eneste opfordring til ulovligheder. "For det andet så forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare låner ham bogen, lad det være ulovligt" er den eneste sætning som kommer i nærheden af en opfordring til kriminalitet, men problemet er jo bare at det ikke er kriminelt at låne en bog til et medlem af den husstand man bor i. Så hvor vil du hen? Dine citater er desuden taget ud af en sammenhæng, men det anser du vel heller ikke for problematisk.
INGEN på dette forum kan påstå at de aldrig har lånt en film til mormor eller brugt et billede fra google i deres eksamensopgave. Alle mennesker har brudt eller vil bryde ophavsrettigheder og licenskrav og til alle som ikke vil indrømme det - vågn op. Der er forskel på om man kopierer SEO-LEX og sælger det på gaden eller om man låner bogen til sin lillebror... (det første kunne jeg aldrig nogensinde i hele mit liv finde på, men det sidste gør jeg til daglig - so live with it).
w/e gider ikke spilde mere tid på dette forum, magen til magt-psykopater skal man lede længe efter.
Bliv gratis medlem