Spændende koncept. Men går det? Bare salater ... Jeg ved godt udvalget er stort, men alligevel! lyder virkelig spændende ...
Testede konceptet i forbindelse med en institution. Her var prisen 25,00 for salat m. brød (tun, kylling eller neutral) Salget her var fra 11.05 til 11.15 i alt 20 til 30 per dag, og det var begrænset til få klasser.
Om det direkte kan videreføres ud til de travle er alene et spørgsmål om markedsføring, og konceptet i USA som Fashion-S henviser til baserer lave priser på udbringen ved min. ordre på 10 stk. så det kunne nok være en mulighed i storbyerne. Ikke uinteressant.
Kan ik huske navnet, da jeg sidst var der for 1-1½ år siden... Men de nævnte selv den side der, og sagde de havde fået inspirationen af et møde i USA med dem... De havde blot tilpasset sortimentet og konceptet til UK.
Jeg tvivler på de har en website, da det er en "restaurent"/spisested, og de har vildt travlt. De gange jeg har været der, har der altid været mega mange mennesker...
Kender nu flere pizzaria ejere, og deres fortælling er nu simple. Den typiske kunde i butikken er unge mennesker 13-30 år, mens dem som de levere ud til, er både unge men os den ældre generation... Så jeg vil mene, at en mainstream dansker er kunderne i et pizzarier på den ene eller anden måde. Det er dog nok primært 13-50 år, som generere den største omsætning...
Det er vel nemt at regne ud... Hvis råvarerne koster det dobbelte til det tre dobbelte, fordi de er økologiske, så giver salgsprisen vel 70-100 kr alt efter fyld...
Sagde allerede fra start, at sådan et koncept ik høre hjemme på f.eks en banegård, da det er nemme mellemmåltider der sælger der, og ik en frokost eller aftensmad...
Eftersom du synes at definere Hr & Fru Danmark efter alder, tror jeg ikke vi er enige i betydningen af subjektivet. Men det er selvfølgelig også noget af et sidespor.
Hvis dine priser holder stik, så må jeg også sige at det er lige lovligt dyrt. Jeg håber dog på, at trådstarter her råber op og kommer med nogle andre priser, ellers ser det rimelig sort ud i forhold til det sunde idégrundlag.
Hvis dine priser holder stik, så må jeg også sige at det er lige lovligt dyrt. Jeg håber dog på, at trådstarter her råber op og kommer med nogle andre priser, ellers ser det rimelig sort ud i forhold til det sunde idégrundlag.
Jeg har slet ikke snakket om priser. Det er er bare en som har bestemt at økologiske varer koster 3 gange så meget. Det gør de nu altså ikke ... !
Skulle vi ik lige holde os til de skrevne fakta... Der står dobbelt til tre dobbelt så meget...
Jeg kender udemærket I-priserne på øko varer vs normale varer, og der matcher ovenstående meget godt... Den helt præcise forskel afhænger af varetypen...