Der er rigtig langt fra at folk tænker, til at de køber... Og det kræver meget branding, at skille sig ud, hvilket en placering på de steder du nævner næppe vil gavne... Hvis du ik tror på mig, så tjek hovedbanegården i KBH f.eks... Sjovt at de fleste handler 2 af spisestederne, og der altid er proppet der...
Størrelsen... Ellers prøv Subway, så vil du se, hvor nemt og handy det kan laves... |
Anders Hyldig:Det er ellers ikke min opfattelse, at det er Hr & Fru Danmark, der spiser pizza.
Tør jeg så spørge, hvem der spiser pizza?
Anders Hyldig:Jeg synes det lyder som et fint projekt. Jeg kan specielt godt lide idéen om de nye eksklusive pizza-æsker, og selve beskrivelsen af den "sunde pizza" lyder også interessant.
Nu har det ik noget med din kommentar at gøre, men sådan der siger mange ofte, men når tingene så bliver realiseret, så viser det sig gang på gang, at folk bare ik vil betale prisen...
De nævnte pizzaer koster jo væsentlig over, hva en "standard" pizza gør, og så er spørgsmålet, om prisen er attraktiv i forhold til det segment, som en banegård "rush hour" placering indeholder...
Igen tjek KBHs hovedbanegård, og du vil se en sjov tendens som tidligere skrevet...
Bliv gratis medlem