Såfremt vi ellers kan blive enige om, at Hr & Fru Danmark er de gennemsnitlige og "mainstream" danskere, så er det primært ikke disse, der spiser pizza. Jeg siger ikke, at folk der spiser pizza er mærkelige - jeg spiser da også selv pizza engang imellem -men ophold dig på et pizzaria i et par timer, så vil du hurtigt kunne se hvad jeg mener. Selvom det rigtig nok næsten er en sjældenhed, at sådan en form for anerkendelse rent faktisk bliver levet ud, når idéen er realiseret, så mener jeg det trods alt. Nu tager vores lokale pizzaria 55,- kroner for en almindelig pizza, så jeg håber da inderligt ikke, at sådan en "sund" pizza skulle gå hen og koste væsentligt mere. Så er vi da hvert fald ude i nogle ekstreme priser for fast food |
Anders Hyldig:Såfremt vi ellers kan blive enige om, at Hr & Fru Danmark er de gennemsnitlige og "mainstream" danskere, så er det primært ikke disse, der spiser pizza. Jeg siger ikke, at folk der spiser pizza er mærkelige - jeg spiser da også selv pizza engang imellem -men ophold dig på et pizzaria i et par timer, så vil du hurtigt kunne se hvad jeg mener.
Kender nu flere pizzaria ejere, og deres fortælling er nu simple. Den typiske kunde i butikken er unge mennesker 13-30 år, mens dem som de levere ud til, er både unge men os den ældre generation... Så jeg vil mene, at en mainstream dansker er kunderne i et pizzarier på den ene eller anden måde. Det er dog nok primært 13-50 år, som generere den største omsætning...
Anders Hyldig:Nu tager vores lokale pizzaria 55,- kroner for en almindelig pizza, så jeg håber da inderligt ikke, at sådan en "sund" pizza skulle gå hen og koste væsentligt mere. Så er vi da hvert fald ude i nogle ekstreme priser for fast food
![]()
Det er vel nemt at regne ud... Hvis råvarerne koster det dobbelte til det tre dobbelte, fordi de er økologiske, så giver salgsprisen vel 70-100 kr alt efter fyld...
Sagde allerede fra start, at sådan et koncept ik høre hjemme på f.eks en banegård, da det er nemme mellemmåltider der sælger der, og ik en frokost eller aftensmad...