Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

xocai Chokolade

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Med dig  synes du skal få din kone ud af det hurtigst muligt . har selv sat fast der og slåsset i 9.mdr for at få mine penge retur for forskelligt chokolade som jeg lod gå retur .. tilsidst truede jeg med at gå til politi og forbrugerklagenævnet , da det jo ikke r lovligt . jeg vilråde jer til at stoppe nu . har i brug for hjælp til at stoppe så kontakt mig 

Knus connimor

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rolig nu moster. Hun er kommet ud af det uden at miste noget. Og kan da ikke forstå du har oplevet noget så slemt, Men fortæl lige hele din historie enten her eller over PM. Så jeg kan sørge for det ikke er noget som gentager sig.

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas,

Nu er der desværre ingen update på sagen hverken fra firmaets rep. eller fra manden selv, så derfor forstår jeg slet ikke hvorfor du falder til det niveau.

Connimor smider et reelt problem på herinde, så vi alle kan se en dårlig sag, så burde den vel også klares med en åben dialog. Hvis det blot bliver en PM så står der blot endnu en negativ MLM oplevelse.

Mvh.

Martin

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Nu er der desværre ingen update på sagen hverken fra firmaets rep. eller fra manden selv, så derfor forstår jeg slet ikke hvorfor du falder til det niveau.

Øøøhhh Det er mig som har ordnet det for ham sammen med min partner simon, så jo der er en update fra firmaets repræsentanter.

Martin Slot:
Connimor smider et reelt problem på herinde, så vi alle kan se en dårlig sag, så burde den vel også klares med en åben dialog. Hvis det blot bliver en PM så står der blot endnu en negativ MLM oplevelse.

Jeg synes da også den skal stå i åben dialog, men hvis manden hellere vil tage den over PM skal jeg vel ikke skrive han kun må skrive det herinde?

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas

Nu snakker jeg om Connimor, hvilket jeg går udfra er en dame og det er dig der skriver tage den over PM.

Og selvfølgelig er det fint nok hvis I som firmaets repræsentanter har ordnet det via en PM med fyren, men jeg syntes da det er lidt ærgeligt at det ikke bliver opdateret i tråden.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ordnede den over telefon. Men regnede med at han havde skrevet herinde omkring hans oplevelse. Det er det vi er mange mennesker som venter på

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

connimor:

Hej Med dig  synes du skal få din kone ud af det hurtigst muligt . har selv sat fast der og slåsset i 9.mdr for at få mine penge retur for forskelligt chokolade som jeg lod gå retur .. tilsidst truede jeg med at gå til politi og forbrugerklagenævnet , da det jo ikke r lovligt . jeg vilråde jer til at stoppe nu . har i brug for hjælp til at stoppe så kontakt mig 

Bliver nødt til at blive lidt drilsk - for hvis du har "slåsset i 9 mdr" - så er du vel reelt ikke den store hjælp, hvis andre ønsker at stoppe... jeg vil uden videre mene jeg kan komme med et råd som holder vand: Hvis man ikke ønsker sin autoship eller ønsker at fortsætte sit engagement er det da bare at melde tilbage til selskabet via de kanaler de har til rådighed: "Please stop my autoship. Please de-activate and cancel my distributorship".

Formoder betaling til autoship kører via betalingskort - og så er det da samtidig bare for god ordens skyld at meddele sin bank at de skal annullere betalinger til selskaber. Så er den potte ude af verden.

Det er nødvendigt at notere sig om selskab har payback på allerede leverede varer - men det synes jeg er forkert at benytte sig af - især hvis man har flere måneders leveringer stående derhjemme - så er der ihvertfald noget man har misforstået ;-)

Stik lige fingeren i jorden - og husk nu at bringe begge sider af sagernes rette sammenhæng frem i lyset - det er muligt man i tilfældet det nævnte selskab signer op via phone, men en kontrakt vil altid være tilgængelig - og jeg er sikker alle nota bener og særlige vilkår fremgår heraf.

Spis dog chokoladen - den skulle være så sund har jeg hørt (og den smager da osse fortrinligt, har da været så heldig at få flere smagsprøver tilsendt).

Lasse Burholt

www.facebook.com/lasseburholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hader pyramidespil en elsker mlmBig Smile

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)