Min Kone er blevet forhandler af Oxcai Healthy chocolate. Men det kan jo også være godt nok !! Nogen der har erfaringer ?? |
Kontakt en af deres danske repræsentanter fra denne tråd... De må kunne hjælpe dig...
Min Kone er blevet forhandler af Oxcai Healthy chocolate. Men det kan jo også være godt nok !! Nogen der har erfaringer ?? |
Kontakt en af deres danske repræsentanter fra denne tråd... De må kunne hjælpe dig... |
Ja chokolade branchen kommer ind i tråden ca. fra side 4: http://www.amino.dk/forums/t/82511.aspx?PageIndex=4, men de 3 første sider er sikkert også god læsning. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Thomas Den person som har sat jer ind i tingene har vidst gået meget hårdt til den. Ring til mig på 60740696 så vi lige kan snakke om hvad der er sket. Med Venlig Hilsen |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Hej Thomasgh, Det lyder til at i er gået meget hurtigt ind i dette projekt, uden egentlig at undersøge forholdende. Og det lyder heller ikke til at jeres "sponsor" har været særlig god til at tegne din kone op i forretningen. Men jeg kan forsikre dig at du til enhver tid kan slette dit "abonnement" på chokolade. Og endda stadig forblive i forretningen. Hvis du har brug for hjælp til at rette i jeres instillinger hos Xocai, så er du velkommen til at ringe til mig på 28919911. Jeg er ked af at høre om din skidte oplevelse af Xocai - Det er folk som din sponsor, der ødelægger forretningen for os andre. Alt det bedste |
Hej Kom ud af det hurtigst muligt, det er skruen uden ende |
Du kan købe en kasse chokolade hos mig for en hund... Og så kan du købe en banan når du vil være sund mvh Jesper
|
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Xocai såkaldt sund chokolade er formentlig ligeså uldent som andre Network Marketing eller Multi Level Marketing firmaer. Du overlever kun, hvis du kan skaffe nye forhandlere, hvilket faktisk er ulovligt som pyramidespil. Varerne er således kun med som et dække, for at signalerer en legitim virksomhed. Chokolade for kr. 1.900/måned er vel egentlig ikke så meget, når man tænker på prisen af denne "sunde" chokolade, så når det kniber, så kan I få det til morgen, middag og aften. Prøv at læse trådene herinde, søg på MLM, Network Marketing, m.v. Hilsen |
Så så du - Det er stadig 40cm bag skærmen fejlen sker :) Men i dette tilfælde burde Thomasgh og hans kone nok gøre sig klogt i at slette alle deres ordre og sætte sig ind i forretningen inden de atter begynder at bestille produkter igen. Fed smiley btw :D |