Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

xocai Chokolade

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Kone er blevet forhandler af Oxcai Healthy chocolate.
Hun er godt klar over det er en pyramide, network marketing.
Har i hørt om denne Oxcai organisation ?  Optagelse koster 2 kasser chokolade af ca 1900.- så er man med. og kontrakten (Engelsk på nettet) bekræftede hun via telefon.  nu kommer der 2 kasser chokolade hver måned til 1900.- Men hun kommer til at tjene penge hvis hun kan tegne nye abbonementer under sig.. siger de. Jeg mener det er bonde fangerri, og så længe der ikke er en underskrift på papir kan man vel komme ud af den på nettet læste kontrakt, som er accepteret på tlf.

Men det kan jo også være godt nok !!  Nogen der har erfaringer ??

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:26

Hej Thomas

Den person som har sat jer ind i tingene har vidst gået meget hårdt til den.

Ring til mig på 60740696 så vi lige kan snakke om hvad der er sket.
Vil ikke have dig over i mit netværk, vil bare være sikker på der ikke er en eller anden networker som har misforstået et eller andet.

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:45

Hej Thomasgh,

Det lyder til at i er gået meget hurtigt ind i dette projekt, uden egentlig at undersøge forholdende. Og det lyder heller ikke til at jeres "sponsor" har været særlig god til at tegne din kone op i forretningen.

Men jeg kan forsikre dig at du til enhver tid kan slette dit "abonnement" på chokolade. Og endda stadig forblive i forretningen.
Desuden er det ikke nødvendigt at modtage 2 kasser chokolade hver måned. Jeg modtager kun selv 1 kasse til 800,- hver måned.

Hvis du har brug for hjælp til at rette i jeres instillinger hos Xocai, så er du velkommen til at ringe til mig på 28919911.

Jeg er ked af at høre om din skidte oplevelse af Xocai - Det er folk som din sponsor, der ødelægger forretningen for os andre.

Alt det bedste
Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Thomasgh:

Min Kone er blevet forhandler af Oxcai Healthy chocolate.
Hun er godt klar over det er en pyramide, network marketing.
Har i hørt om denne Oxcai organisation ?  Optagelse koster 2 kasser chokolade af ca 1900.- så er man med. og kontrakten (Engelsk på nettet) bekræftede hun via telefon.  nu kommer der 2 kasser chokolade hver måned til 1900.- Men hun kommer til at tjene penge hvis hun kan tegne nye abbonementer under sig.. siger de. Jeg mener det er bonde fangerri, og så længe der ikke er en underskrift på papir kan man vel komme ud af den på nettet læste kontrakt, som er accepteret på tlf.

Men det kan jo også være godt nok !!  Nogen der har erfaringer ??

Hej

Kom ud af det hurtigst muligt, det er skruen uden ende

Crazy

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:37

Du kan købe en kasse chokolade hos mig for en hund...

Og så kan du købe en banan når du vil være sund Wink

mvh

Jesper

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:41

Jesper Laugesen:

Du kan købe en kasse chokolade hos mig for en hund...

Og så kan du købe en banan når du vil være sund Wink

mvh

Jesper

Idea

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41

Hej

Xocai såkaldt sund chokolade er formentlig ligeså uldent som andre Network Marketing eller Multi Level Marketing firmaer.

Du overlever kun, hvis du kan skaffe nye forhandlere, hvilket faktisk er ulovligt som pyramidespil. Varerne er således kun med som et dække, for at signalerer en legitim virksomhed.

Chokolade for kr. 1.900/måned er vel egentlig ikke så meget, når man tænker på prisen af denne "sunde" chokolade, så når det kniber, så kan I få det til morgen, middag og aften.

Prøv at læse trådene herinde, søg på MLM, Network Marketing, m.v.

Hilsen

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Kom ud af det hurtigst muligt, det er skruen uden ende

Crazy

Så så du - Det er stadig 40cm bag skærmen fejlen sker :)
Network Marketing er i sig selv en fin forretning for dem der magter at sætte sig ind i konceptet.

Men i dette tilfælde burde Thomasgh og hans kone nok gøre sig klogt i at slette alle deres ordre og sætte sig ind i forretningen inden de atter begynder at bestille produkter igen.

Fed smiley btw :D

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)