Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sschh, de voksne snakker...

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 6 person

Jeg er flere gange stødt på folks undren og harme over, at PB bliver brugt når der skal snakkes bare en smule seriøst om NM. Nogle føler sig forbigået og kan ikke længere tiltrække sig opmærksomhed.

Det kan måske undre nogen, men ikke mig.

Det er ligesom når man har med børn at gøre, der kan barnlige lege og larm blive så forstyrrende, at de voksne simpelthen er nødt til at gå ind ved siden af, for at kunne høre hvad hinanden siger. Børnene bliver frustrerede over ikke længere at kunne følge med, og frustrerede over ikke længere at kunne tiltrække sig opmærksomhed. Det børnene skal lære er, at de helt kan undgå situationen og frustrationen, hvis de blot opfører sig nogenlunde anstændigt, ikke forsøger at tiltrække sig opmærksomhed for enhver pris og i øvrigt bidrager med en omgængelig adfærd. Så kan det nok være, at de voksne ville blive hvor de var.

Dem der har børn, ved nøjagtigt hvad jeg snakker om.

Her i NM trådene er det ikke spor anderledes, nogen kan bare ikke modstå fristelsen for at lade bare en enkelt tråd bestå, hvor sober og ren den end måtte være, uden at skulle ind og "gøre sig til" og "larme med legoklodserne".

Derfor, kære venner, går de voksne og modne ofte ind ved siden af, så de kan fortsætte den seriøse og meningsfyldte snak med hinanden, og kommer ofte først tilbage igen når alt det spændende og interessante er overstået.

Betragtning af NM-debatten bragt af Jacob.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg et stort legebarn, men skal man læse mellem linjerne at Multi Pyramide Marketing er voksensnak og at I ønsker at tage den snak i et lukket forum, hvor I kan klappe hinanden lidt på skulderen over den succes I har?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob,

Det lyder til dine børn er ret uopdragne. Måske mangler de en rollemodel? :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:46

Jeg tror desværre at forsøg på at holde en ”voksen” tråd får visse personer til at ”koge” endnu mere over. Ligesom med børn der ikke må gøre dit og dat, så kan det meget vel give modsatte resultat – nu er det pludselig farligt at gøre noget man ikke må.

Det ville overraske mig hvis vi kunne holde tråden på et prof. niveau, hvor folk der udtaler sig rent faktisk har sat sig lidt ind i tingene. Det er fint nok at man ikke er tilhænger af det, men derfor behøver man jo ikke provokere eller på anden måde drille/genere dem der vil have en god snak om det. De er ikke klar til at tage en åben dialog, og føler sig vist trådt på når man ”opgiver” dem.

Det er voldsomt ærgerligt for jeg er da overbevist om at der sikkert er mange der kunne finde på at starte selvstændigt, hvis ikke de blev skræmt af påstande som ”en der sidder i toppen og tjener kassen, alle andre skal bare sælge noget bras for at komme til at tjene lidt” eller noget i den stil.

I en anden tråd blev der nævnt at hr. og fru Danmark nok kun kender Tupperware, jamen hvem ville ikke gerne have siddet iblandt de første dengang Tupperware kom til DK?

Hvem ville ikke gerne have agenturet på Microsoft i Denmark selvom Bill Gates sidder i toppen af pyramiden og tjener kassen? Her får man jo heller ikke del af Bill’s penge, men skal skabe en omsætning som man bliver belønnet udfra, så kort sagt så er det jo ikke så interessant hvad de får længere oppe i ”firmaet”.

Bliv rig hurtigt…det har jeg ikke hørt fra MLM’ere i mange år.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg tror da godt at Thorborg vil lave en MLM Plus feature til Jer med et lukket forum. Prisen kunne være 10.000 kr. pr. medlem, det er kun de indviede der ved hvad I får for pengene, men til gengæld er det muligt at tjene penge ved at hverve nye MLM Plussere, endda ud i 10 led. Wink

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Nikolaj

Hvorfor skriver du egentlig? Hvad er det du vil opnå? Forventer du at folk vil tale seriøst med dig herinde, når du konstant provokere, driller og opfører dig temmelig arrogant?

Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:05
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Martin Slot:

Hvorfor skriver du egentlig? Hvad er det du vil opnå?

Hvis jeg kan redde én ung 18-20 årig fra at smide sin børneopsparing i et håbløst MLM foretagende, så har jeg opnået det jeg ville.

Martin Slot:

Forventer du at folk vil tale seriøst med dig herinde, når du konstant provokere, driller og opfører dig temmelig arrogant?

Du skulle bare vide hvor mange Aminoer jeg dagligt taler med over PB. Heldigvis så kan jeg også selv tage noget gas. Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:10

Martin Slot:

I en anden tråd blev der nævnt at hr. og fru Danmark nok kun kender Tupperware, jamen hvem ville ikke gerne have siddet iblandt de første dengang Tupperware kom til DK?

Det er fint du lige kan pille en sætning ud af sammenhængen (som jeg iøvrigt skrev)... Og ja hvem ville ik gerne det? Det vil mere eller mindre alle.

Men nu er Tupperwear en ud af flere tusinde selskaber. Så antallet taget i betragtning, så er det jo tydeligt, at meget få egentlig får succes... Jeg kan nævne en håndfuld selskaber, som har fået succes ongoing, og det er igen en forsvindende lille del af de mange selskaber, som forsøger...

Martin Slot:

Bliv rig hurtigt…det har jeg ikke hørt fra MLM’ere i mange år.

Så skulle du læse et par tråde herinde... Alene fra sidste år er der mange eksempler ;D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:13

Hvad er mulighederne for at lave en MLM-virksomhed, hvor man ikke skal hverve kunderne til at sælge produkterne efterfølgende?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jahuu:

I denne tråd, som du selv deltager i, har du svaret på hvorfor folk er negative overfor MLM

http://www.amino.dk/forums/t/79922.aspx?PageIndex=1

1: Sælger aner ik hva han sælger

2: Det er et gudeprodukt i følge sælger (læs punkt 1)

3: Du bliver sendt videre til sites, som er på andre sprog

4: De sites du bliver sendt til fokusere mere på din mulige indtjening end produkterne og info herom

5: Det hele foregår med 180 km/t og man når ik at få 50% af det med

6: Det koster en formue og deltage, men er altid pengene værd (læs punkt 1)

7: Du skal bare lokke dine venner og familie med, og vupti du er millionær ligesom de 17 eksempler de bruger

8: Spørgsmål besvares ik, men bliver blot fulgt op med endnu flere videoer og info

9: Sælger ved stadig ik hva det omhandler

10: Du har efter 9 punkter ingen viden, men er blot forvirret, og det hele virker mere, som et forsøg på at snyde dig, fremfor et koncept Hr og Fru Danmark forstår

Og nu er jeg sikkert stemplet som NEGATIV og UVIDENDE, fordi jeg har sagt ovenstående... Men jeg overlever nok ;D

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)