Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min MLM forretning

Side 1 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette skal ikke være nogen opsang. Men ligesom Thorborg har udtrykt sin holdning i dag. Så vil jeg følge ham i at gøre det samme...

Jeg må nok indrømme, at jeg er ved at være træt af at folk bliver ved med at snakke om MLM branchen med negative ord...

Prøv at forstille jer at vi begynder og snakke skidt om din forretning, den branche, at du har valgt at beskæfte dig med... Det gider du jo heller ikke at høre... Det ville du også blive træt af...

Når dine kunder søger på dig og din virksomhedgoogle, så vil der jo være chance for at dine indlæg kommer frem på google, så vil det da ikke være fedt for din forretning som sviner en andens forretning til. Tror du så ikke at dine mulige kunder vil finde en anden at gøre forretning med...

Så husk på hvad du skriver hvad du skriver herinde.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:33

Hej Martin,

Det forstår jeg også godt :-). Men hvis der kommer indlæg med påstande rettet mod din forretning, så må du vil på bedste måde tilbagebevise de påstande? De få MLM tråde jeg har haft fulgt, har det altid været nogle meget tvivlsomme svar som kom fra MLM'erne.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:46

Beklager men hvad står MLM for?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:53
Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:04
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:16

jensemanden:

Pyramidespil Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46

Martin Hedegaard:

Dette skal ikke være nogen opsang. Men ligesom Thorborg har udtrykt sin holdning i dag. Så vil jeg følge ham i at gøre det samme...

Jeg må nok indrømme, at jeg er ved at være træt af at folk bliver ved med at snakke om MLM branchen med negative ord...

Prøv at forstille jer at vi begynder og snakke skidt om din forretning, den branche, at du har valgt at beskæfte dig med... Det gider du jo heller ikke at høre... Det ville du også blive træt af...

Når dine kunder søger på dig og din virksomhed på google, så vil der jo være chance for at dine indlæg kommer frem på google, så vil det da ikke være fedt for din forretning som sviner en andens forretning til. Tror du så ikke at dine mulige kunder vil finde en anden at gøre forretning med...

Så husk på hvad du skriver hvad du skriver herinde.

Jeg er er også lidt træt af MLM tråden og tænker , hvorfor de skriver de har opfundet et produkt der kan helbred alt og de venter bare lige på dokumentation hvorfor ikke vente til de har dokumentationen og markedsfører sit produkt.?

Hvorfor er alle de første i verden næsten med sit produkt?

Hvordan kan man lave næsten ingenting og tjene en formue , som mange MLM tråde post står .?

Hvordan skal du kunne markedsfører på en dag , fra en anden og være ekspert om et produkt , du aldrig har hørt og du skal ud og sælge ?

Ja jeg forstår ikke rigtigt hvorfor de markedsfører sig sådan .

Ja MLM er noget man anbefaler fra mund til mund metode et ordsprog , eller pyramide struktur i markedsføring strategien

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:48

Nicolaj:
Pyramidespil Wink

Den kommer du til at trække tilbage når jeg lancerer mit koncept Stick out tongue

Men der vil også kun være 1 hemmelighed: Min indtjening.

Alle produkter, ingredienser, fortjeneste muligheder m.m. vil være transperente, og der vil ikke blive holdt lukkede hvervemøder.

Dog vil der være nogle aldersmæssige begrænsninger Cool

Men du må godt være med Nicolaj - hvis du vil tjene money via dine nuværende aktiviteter hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:20

Nicolaj:

jensemanden:

Pyramidespil Wink

Så vidt jeg ved, er pyramidespil ulovligt i Danmark... og Netværk marketing lovligt i DK, og kan endda studeres på de danske universiteter.

Jeg er helt enig i at der er mange produkter og forhandler ikke hører til i de branche. Det handler om personlig salg som der opstår bl.a. i en netværk (det er jo også en af grundene til at man kalder det Netværk marketing)

For mig så er det den helt rette forretning mulighed. Nu er det jo ikke noget for alle. Lige som mobil branchen eller auto branchen ikke er noget for mig... Vi har jo alle vores lyster. Men derfor er der ikke nogen grund til at snakke negativ om folk forretning. 

Netværk marketing eller MLM kræver hårdt arbejde ligesom alt andet iværksætteri gør... Man får ingen resultater ved at sidde på sofaen og vente på at telefon ringer eller ordreren lander i din mailboks... Man er nød til at have travlt med at have travlt.

Der er selvfølgelig folk som ikke har opnået succes med MLM, det er der helt sikkert også i mobil, tøj eller auto branchen... Men jeg synes ikke at der er nogle herinde, som udtrykker deres følelser / tanker som der gør for MLM.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:23

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:
Pyramidespil Wink

Den kommer du til at trække tilbage når jeg lancerer mit koncept Stick out tongue

Men der vil også kun være 1 hemmelighed: Min indtjening.

Alle produkter, ingredienser, fortjeneste muligheder m.m. vil være transperente, og der vil ikke blive holdt lukkede hvervemøder.

Dog vil der være nogle aldersmæssige begrænsninger Cool

Men du må godt være med Nicolaj - hvis du vil tjene money via dine nuværende aktiviteter hehe

Jeg har ikke noget imod MLM konceptet i almindelighed, men jeg har endnu ikke set noget der kunne betale sig at gå med i. For at tage et eksempel, så forstår jeg ikke de folk der sælger taletid eller mobiler for ACN, det må da være virkelig svært at sælge en vare der koster langt mere end hos de etablerede selskaber. Ved hjælp af affiliate marketing sælger jeg produkter til konkurrencedygtige priser og så ved jeg endda præcist hvad jeg tjener på hvert produkt og er ikke afhængig af at mine kunder også lige skal hverve deres fætre, kusiner, naboer og arbejdskollegaer før det er en god forretning Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 8 (73 indlæg)