Dette skal ikke være nogen opsang. Men ligesom Thorborg har udtrykt sin holdning i dag. Så vil jeg følge ham i at gøre det samme... Jeg må nok indrømme, at jeg er ved at være træt af at folk bliver ved med at snakke om MLM branchen med negative ord... Prøv at forstille jer at vi begynder og snakke skidt om din forretning, den branche, at du har valgt at beskæfte dig med... Det gider du jo heller ikke at høre... Det ville du også blive træt af... Når dine kunder søger på dig og din virksomhed på google, så vil der jo være chance for at dine indlæg kommer frem på google, så vil det da ikke være fedt for din forretning som sviner en andens forretning til. Tror du så ikke at dine mulige kunder vil finde en anden at gøre forretning med... Så husk på hvad du skriver hvad du skriver herinde. |
Hej Martin,
Det forstår jeg også godt :-). Men hvis der kommer indlæg med påstande rettet mod din forretning, så må du vil på bedste måde tilbagebevise de påstande? De få MLM tråde jeg har haft fulgt, har det altid været nogle meget tvivlsomme svar som kom fra MLM'erne.
Med venlig hilsen
Casper Schneider