Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min MLM forretning

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Måske er det mig der ikke fatter noget, men jeg har nu set de første 3 video'er igennem. Og jeg syntes ikke jeg har fået en viden om hvad det egentlig handler om.

Jeg er ret sikker på at der findes mange penge i MLM, så det endelige valg handler vel i bund og grund om firmaet bag, produkterne og markedet for disse produkter. Jeg forsøgte at blive klogere på google, hvor der bl.a. stod at produkterne var finansielle produkter, er dette rigtigt eller er det  produkter der henvender sig mere til "den almindelige dansker"

Jeg skriver generelt ikke herinde da jeg syntes der er lidt for mange uvidende der snakker pyramidespil (selvom det nok mere er de almindelige gammeldags'e firmaer som er bygget op sådan, en øverste chef og så ellers dernedaf). Men dine indlæg gjorde mig nysgerrig, jeg har dog svært ved at forstå hvorfor efter at have brugt de første 10-15 min på det, men det håber jeg da du kan uddybe.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:13

Martin Slot:

Jeg skriver generelt ikke herinde da jeg syntes der er lidt for mange uvidende der snakker pyramidespil (selvom det nok mere er de almindelige gammeldags'e firmaer som er bygget op sådan, en øverste chef og så ellers dernedaf).

Øh vil du så forklare hvordan MLM er bygget op. Det er måske dem forneden der tjener alle pengene?

MLM, Pyramidespil, Moonbevægelsen og Scientology - Same story Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 17:31

Nicolaj:

Øh vil du så forklare hvordan MLM er bygget op. Det er måske dem forneden der tjener alle pengene?

Kan du nævne mig en virksomhed hvor det er dem forneden der tjener alle pengene? Kan du nævne mig en virksomhed hvor en direktør/ejer ikke får mest?

Du har tydeligvis en forudindtaget holdning til det, siden du skriver de ting du gør. Jeg kan da sagtens give dig en forklaring på hvordan jeg mener MLM er bygget op, men er du åben overfor svaret?

Hvem er i øvrigt dem i bunden du snakker om? Jeg vil mene at jeg har hørt til denne gruppe i mange år, da jeg har været kunde i et af disse firmaer, uden at være en del af deres "medarbejder" del. De penge jeg har brugt, har jeg i øvrigt brugt på samme måde som køb i Brugsen, Bilka, Magasin osv. De penge jeg har brugt i de traditionelle butikker er gået til ejer og arbejdsløn, men de penge jeg har brugt i et MLM firma går til MLM firmaet samt provision til den som har fortalt mig om produkterne.

Så kort sagt hvem er dem forneden? Og mener du at dem forneden i traditionelle forretninger har samme udviklingsmuligheder (hvis de nederste f.eks. er flaskedreng, kontormedhjælper, salgsassistent osv.) hvor stor sandsynlighed er der så for at de indenfor kort tid kan ryge op på direktørposten?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:40

Martin Slot:

Nicolaj:

Kan du nævne mig en virksomhed hvor det er dem forneden der tjener alle pengene? Kan du nævne mig en virksomhed hvor en direktør/ejer ikke får mest?

Du har tydeligvis en forudindtaget holdning til det, siden du skriver de ting du gør. Jeg kan da sagtens give dig en forklaring på hvordan jeg mener MLM er bygget op, men er du åben overfor svaret?

Hvem er i øvrigt dem i bunden du snakker om? Jeg vil mene at jeg har hørt til denne gruppe i mange år, da jeg har været kunde i et af disse firmaer, uden at være en del af deres "medarbejder" del. De penge jeg har brugt, har jeg i øvrigt brugt på samme måde som køb i Brugsen, Bilka, Magasin osv. De penge jeg har brugt i de traditionelle butikker er gået til ejer og arbejdsløn, men de penge jeg har brugt i et MLM firma går til MLM firmaet samt provision til den som har fortalt mig om produkterne.

Så kort sagt hvem er dem forneden? Og mener du at dem forneden i traditionelle forretninger har samme udviklingsmuligheder (hvis de nederste f.eks. er flaskedreng, kontormedhjælper, salgsassistent osv.) hvor stor sandsynlighed er der så for at de indenfor kort tid kan ryge op på direktørposten?

Jamen forklar gerne, det er jo dig der antyder at MLM ikke er topstyret. Hvis du også kan nævne et par MLM produkter der kan konkurrere på prisen med tilsvarende ikke MLM produkter, men det kan du nok ikke for alle MLM produkter er jo helt unikke. Jeg tror iøvrigt at de fleste flaskedrenge tjener langt mere end MLM´ere og andre får Stick out tongue

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:43

Hej Martin

Det er ikke dig der ikke fatter noget :-) Sådan er den amerikanske måde at gøre tingene på, desværre, men det er da spændende læse- og "hørestof" synes du ikke?

Jeg er ved at bygge en dansk hjemmeside op, hvor det bliver mere klart hvad det her drejer sig om, men i og med at der er fuld returret på pengene er der jo heller ingen risiko ved det overhovedet...

Det drejer sig om at markedsføre og sælge et produkt, samt at finde leads der har lyst til at gøre det samme. Der er rigtigt gode kommissioner, de bedste jeg har set til dato, og så får man også provision af hvad de leads man har fundet sælger, helt ned til 5. led.

Pyramidisk opdelt ligesom et pyramidespil, men her er tale om et produkt, så det er ganske lovligt og ikke noget spil :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 18:25

Jesper:

Hej Martin

Det er ikke dig der ikke fatter noget :-) Sådan er den amerikanske måde at gøre tingene på, desværre, men det er da spændende læse- og "hørestof" synes du ikke?

Jeg er ved at bygge en dansk hjemmeside op, hvor det bliver mere klart hvad det her drejer sig om, men i og med at der er fuld returret på pengene er der jo heller ingen risiko ved det overhovedet...

Det drejer sig om at markedsføre og sælge et produkt, samt at finde leads der har lyst til at gøre det samme. Der er rigtigt gode kommissioner, de bedste jeg har set til dato, og så får man også provision af hvad de leads man har fundet sælger, helt ned til 5. led.

Pyramidisk opdelt ligesom et pyramidespil, men her er tale om et produkt, så det er ganske lovligt og ikke noget spil :-)

Hej Jesper

Udover de store summer der blev omtalt, så syntes jeg ikke rigtig der kom noget frem som fik mig til at slå øjne og øre op. Jeg syntes der til tider var lidt store armbevægelser og måske lidt for tydelig salgssnak.

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 18:40

Jamen, det kan jeg jo kun give dig ret i :-) , men om ikke andet, så er det "sgu" et fantastisk koncept, helt nyt i Danmark, og fri for alle de her ..... helseprodukter. Jeg har været i ACN, og jeg kender godt til helseprodukter og Herbalife osv. osv. og dette kan på ingen måde sammenlignes med dette forretningskoncept!, produkter og sidst men ikke mindst kommissioner :-)

http://oneyearplan.net/jesper/

Jeg ved ikke hvad der får øre og øjne slået op for dig, men jeg vil meget gerne få én til at ringe dig op hvis du vil høre noget mere om det. Jeg har fundet dit telefonnummer :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 18:51

Jesper:

Jamen, det kan jeg jo kun give dig ret i :-) , men om ikke andet, så er det "sgu" et fantastisk koncept, helt nyt i Danmark, og fri for alle de her ..... helseprodukter. Jeg har været i ACN, og jeg kender godt til helseprodukter og Herbalife osv. osv. og dette kan på ingen måde sammenlignes med dette forretningskoncept!, produkter og sidst men ikke mindst kommissioner :-)

http://oneyearplan.net/jesper/

Jeg ved ikke hvad der får øre og øjne slået op for dig, men jeg vil meget gerne få én til at ringe dig op hvis du vil høre noget mere om det. Jeg har fundet dit telefonnummer :-)

Hej Jesper

Det er muligt at jeg siger ja til en opringning senere, men ikke udfra ovennævnte.

men jeg forstår ikke helt din måde at tale ned omkring ACN, Herbalife, Helsekost osv. Specielt når det stadig ikke nævnes hvad der er i dette firma. Jeg kan se at du andetsteds nævner at du får 1000$ pr. salg... for mig lyder det fuldstændig uinteressant for det er jo tydeligvis ikke et produkt der henvender sig til den almindelige dansker.

Du nævner kommision, den må du da gerne smide detaljer på enten på mail eller en pm herinde. For hvad jeg har opfattet indtil videre, så vil jeg sige at jeg er noget skeptisk.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:04

Jesper:

Jeg har været i ACN

Var det for svært at sælge mobilabonnementer til priser der ligger langt over det øvrige marked? Det er svært at få folk til at skifte med en salgstale som denne: "Det koster godt nok det dobbelte at ringe fra din telefon, men til gengæld kan du blive rig på rekordtid ved at overbevise andre tosser om det samme".

Jesper:

Øh det ser virkelig troværdigt ud eller ihvertfald MLM agtigt ud.

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 19:23

Det var ikke min mening at være ude med riven efter ACN og de øvrige MLM koncepter der er! Jeg er som udgangspunkt tilhænger af alle slags mul tilevel marketing, jeg synes ganske enkelt at det er den bedste form for forretning man kan lave.

Jeg mener blot at der er en væsentlig forskel! Først og fremmest på kommission og annonceringsmetode. Det var f.eks. ikke lige mig at henvende mig til familie og venner, idet indblanding af forretning og privatliv sjældent er en god cocktail. Ydermere så er mobilmarkedet sørme svært, med store prisændringer hele tiden, stor konkurrence, og med de priser som ACN kunne tilbyde, så var der ikke rigtigt noget at spare i forhold til et andet selskab. Helseprodukter mener jeg at der er i hobetal, og det er bare ikke interessant for mig (pengene er ikke store nok)!

1000§ pr. salg er et minimum :-)

Jeg smider lige en mail afsted!

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)