Hej Jesper Måske er det mig der ikke fatter noget, men jeg har nu set de første 3 video'er igennem. Og jeg syntes ikke jeg har fået en viden om hvad det egentlig handler om. Jeg er ret sikker på at der findes mange penge i MLM, så det endelige valg handler vel i bund og grund om firmaet bag, produkterne og markedet for disse produkter. Jeg forsøgte at blive klogere på google, hvor der bl.a. stod at produkterne var finansielle produkter, er dette rigtigt eller er det produkter der henvender sig mere til "den almindelige dansker" Jeg skriver generelt ikke herinde da jeg syntes der er lidt for mange uvidende der snakker pyramidespil (selvom det nok mere er de almindelige gammeldags'e firmaer som er bygget op sådan, en øverste chef og så ellers dernedaf). Men dine indlæg gjorde mig nysgerrig, jeg har dog svært ved at forstå hvorfor efter at have brugt de første 10-15 min på det, men det håber jeg da du kan uddybe. |
Martin Slot:Jeg skriver generelt ikke herinde da jeg syntes der er lidt for mange uvidende der snakker pyramidespil (selvom det nok mere er de almindelige gammeldags'e firmaer som er bygget op sådan, en øverste chef og så ellers dernedaf).
Øh vil du så forklare hvordan MLM er bygget op. Det er måske dem forneden der tjener alle pengene?
MLM, Pyramidespil, Moonbevægelsen og Scientology - Same story