Ejh hvor irriterende - vi har brugt gls fra januar (erhvervspakker), og det problem har vi slet ikke - tværtimod har vi en rigtig flink chauffør, som kommer punktligt hver dag og er vi ikke nået at blive færdige kommer han bare igen lidt senere. Til gengæld har vi lidt andre små-problemer, lidt flere forkert leverede pakker og lign, end vi har med posten, men det er ikke så mange, at vi ikke kan leve med det. |
Det Post Danmark har skrevet i deres brev er:
"..Hvis en erhvervspakke er sendt til en privat modtager, vil pakken blive faktureret som en Privatpakke. Samtidig vil vi ved fejlregistrering opkræve et gebyr på 100 kr. pr. dag til dækning af administrationsomkostninger i forbindelse med korrektionen. Gebyret opkræves kun for pakker, som vi ikke modtager EDI-data på, og som derfor kræver manuel kontrol."
Er vi ikke enige i, at det betyder at hvis man ufylder sine erhvevslabels med en privatadresse (eller adresse uden CVR), så kommer man til at betale forskellen op til hvad en privatpakke ville koste. Derudover kommer der et éngangsbeløb på 100 kr. for hver dag man laver denne fejl/trick ?