|
Det er en elektronisk liste man sender ind hver eftermiddag når pakkerne er sendt. Vi bruger Consigner fra Edi Soft - og der gør vi det fra... jeg ved ikke om man også kan gøre det fra WebPack - men det må Post Danmark kunne hjælpe dig med at finde ud af. Hvis bare man sparer gebyret - så er det ikke så slemt, da de så blot ændrer til at pakken er en privatpakke. Vi har i princippet nok samme problem som dig. Vores kunder kan også selv vælge om det er til privat eller firmaadresse. Og når klaveret spiller, så lægger man jo ikke nødvendigvis mærke til om det er et almindeligt navn eller firmanavn. |
Helle - houseofkids.dk:Det er en elektronisk liste man sender ind hver eftermiddag når pakkerne er sendt. Vi bruger Consigner fra Edi Soft - og der gør vi det fra... jeg ved ikke om man også kan gøre det fra WebPack - men det må Post Danmark kunne hjælpe dig med at finde ud af.
Hvis bare man sparer gebyret - så er det ikke så slemt, da de så blot ændrer til at pakken er en privatpakke.
Vi har i princippet nok samme problem som dig. Vores kunder kan også selv vælge om det er til privat eller firmaadresse. Og når klaveret spiller, så lægger man jo ikke nødvendigvis mærke til om det er et almindeligt navn eller firmanavn.
Ja netop, jeg har ikke noget problem med at betale for privatpakker, men gebyret vil da være rigtig træls at betale for.
Tak for hjælpen :-)
Bliv gratis medlem