|
Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr. Hvis enkelte skal købes så helt anden pris pr. stk.
6L.dk
|
Jeg vil gerne købe dem alle på en gang.
Debat
|
Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr. Hvis enkelte skal købes så helt anden pris pr. stk.
6L.dk
|
|
Jeg vil gerne købe dem alle på en gang.
|
Køb ren argan olie her
|
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
|
Det lyder næsten for godt til at være sandt. Jeg skriver mig på listen over aftager af alle, skulle ovenstående bud falde igennem. |
Domænerne er solgt til den udbudte pris. Der er IKKE tale om højeste bud, de er sat til salg for 2.500 og der er positivt tilkendegivet overtagelse fra min side. |
Køb ren argan olie her
Wellstrøm er du rigtigt velbevaret? Hvorfor give mig dårligt karma fordi jeg har budt først og dermed håndhæver min ret til at overtage domænerne i forhold til lovgivningen? Jeg vil ikke synke til dit niveau og give dig dårlig karma tilbage, men kan kun konstatere at du er useriøs, hvorfor jeg stadig ønsker et funktion hvor Plus medlemmer kan blokere for personer man ikke ønsker kontakt eller kommunikation med. |
Køb ren argan olie her
|
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl